Ah, een zachtgekookt ei is vlug gemaakt, héquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 13:17 schreef Incantrix het volgende:
Ow, haha, Leonieke, edit ik er net een heel verhaal voor jou bij, sorry (oh damn, en waarom moest ik nu weer over zachtgekookte eieren beginnen? Nu heb ik daar zó trek in..)
Waarom zou een zachtgekookt ei niet mogen?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 13:32 schreef Incantrix het volgende:
Freecell, dat begrijp ik maar al te goed inderdaad, dit is gewoon uiteindelijk wel iets dat bij jullie op de schouders wordt gegooid en dat blijft gewoon rot. Zou willen dat ik iets kon zeggen dat het oplost..
Leonieke, ohja, in België mag je gewoon zachtgekookt ei eten he? Hier in Nederland wordt dat dus afgeraden en daardoor durf ik dus al maanden niet, terwijl ik stiekum wel telkens denk "ja maar in België mag het wel gewoon!"Wéér twijfels nu dus, haha! En ja, wij waren eigenlijk ook van plan de baby meteen op zijn kamer te laten slapen omdat ons dat handiger leek qua katten en kattenhaar enzo (het is makkelijker de katten een beetje uit één kamer te houden als twee) maar onlangs hoorde ik inderdaad ook zoiets. Ik denk dat ik gewoon even afwacht wat de kraamzorg ervan gaat zeggen..
je moet doen waar je jezelf goed bij voelt, en dat kan ook nog veranderen op het moment dat de baby er is. Meike heeft in de kinderwagen naast ons bed gelegen, is dat ook geen optie voor je?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 13:35 schreef leonieke het volgende:
Hmz, niemand die het zo direct in de eigen kamer heeft gelegd? Wij waren van plan om het direct op zijn eigen kamer te leggen, maar de meeste mensen zeggen dus dat ze dat niet direct hebben gedaan. En dan krijgen we een plaatsprobleemWe hebben namelijk de kamer van mijn man van vroeger meegekregen en die staat dus niet in wat eigenlijk onze kamer zou moeten zijn. Maar als we de baby op onze kamer zouden willen houden, moeten we echt verhuizen naar de andere (grotere) kamer en dan zouden we dus nog een nieuwe slaapkamer moeten kopen.
Twijfels, twijfels, twijfels dus
Whaha, misschien moet ik dat maar eens doenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 13:36 schreef leonieke het volgende:
[..]
Waarom zou een zachtgekookt ei niet mogen?![]()
En anders steek je toch gewoon ff de grens over, eet je hier een zachtgekookt eitje en ga je weer naar Nederland![]()
Ik kan me eigenlijk niet herinneren wanneer ik ooit nog een zachtgekookt ei heb gegeten, maar ik zou er denk ik geen kwaad in gezien hebben. Het is toch opgewarmd?
Oow, écht?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 13:49 schreef leonieke het volgende:
Sssjttt een broodje met préparé lijkt me momenteel gewoon een hemels iets![]()
Maar moest je het écht niet meer uithouden: mijn gyn zei me dat je préparé mag eten (maar niet te vaak) als je het een dag in de diepvries hebt gestoken. Blijkbaar zouden alle schadelijke zaken dan kapotgevroren zijn zodat het geen kwaad meer kan.
Een steak met champignons, daar heb ik ook al zo'n zin in
Whehe, en met mijn ontwenning van de afgelopen maanden weet ik zeker dat ik dan ook meteen kassielam ben van die wijntjes, whehequote:Op zaterdag 17 oktober 2009 13:56 schreef leonieke het volgende:
Alcohol drink ik niet, dus je mag mijn glas wijn erbij hebben![]()
Zie, nu weet ik waar ik zin in heb vanavondAlleen moet ik nog op zoek naar iets anders omdat ik zo'n uitgebakken biefstuk echt niet lust
Haha, heel goedquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:00 schreef ymme het volgende:
Hier ook een grote biefstuk/tartaar/file american liefhebber
Je raadt dus al wel, wat mijn lief mag gaan halen zodra onze zoon er is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |