abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 15 oktober 2009 @ 21:26:50 #101
248844 Bowlingbal
Leuk je weer te zien :)
pi_73729232
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 21:25 schreef Flammie het volgende:
Nogmaals; ik zou gek worden als ik thuis kwam na een wereldreis en in bed wil ploffen en dat het dan zo een ravage is in het huis, mijn eigendom, waar ik voor gewerkt heb.
In het linkerhoekje iemand met een gitaar, een glazen tafel vol met cocaine, overal wijn en goedkope bierblikken over de vloer, en het ergste van alles; die snoeiharde heavymetal punk muziek terwijl die debielen staan te moshen in de vuilnisbelt dat eens mijn mooie droomhuisje was !!

Ik schopte ze helemaal de tering in kut hippies
Zoals ik zei: dat is dan al voor zover ik weet illegaal en verboden. Nogmaals:
dat is al verboden. Zolang je die woning geregistreerd heb als woonadres heb je geen probleem. Ook al ben je een jaar op reis, dat huis is nog steeds je woonadres.
Ik zie dan geen reden om het nog een keer te verbieden als het al verboden is.
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
pi_73729237
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 21:25 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Waarom krakers het zouden doen boeit me niet.
Tot zover je mooie maatschappijkritische pleidooi over hoe goed de bedoelingen van de krakers zijn.
-
pi_73729287
Yeah je komt zo thuis, helemaal bezweet en stoffig van je lange safari in duister Afrika. Oog in oog heb je gestaan met leeuwen, nijlpaarden, slangen, tropische ziektes en dood door uitdroging.
Je kucht wat stof uit, loopt door je zwak verlichtte keuken (huh? Ik had het licht toch uitgezet?) naar je koelkast en treft dit aan:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
krakertuig
Ga weg
  donderdag 15 oktober 2009 @ 21:27:57 #104
248844 Bowlingbal
pi_73729292
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 21:27 schreef Otis2.0 het volgende:

[..]

Tot zover je mooie maatschappijkritische pleidooi over hoe goed de bedoelingen van de krakers zijn.
Daar ging mijn pleidooi dan ook helemaal niet over.
Zie OP:
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 20:24 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
'Krakers kraken alleen maar voor een goedkope woning.'
Nou en? Alsof dat wat uitmaakt. [..]
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
pi_73729316
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 20:25 schreef TheDutchguy het volgende:
Goede OP.
pi_73729343
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 21:27 schreef Nikmans het volgende:
Yeah je komt zo thuis, helemaal bezweet en stoffig van je lange safari in duister Afrika. Oog in oog heb je gestaan met leeuwen, nijlpaarden, slangen, tropische ziektes en dood door uitdroging.
Je kucht wat stof uit, loopt door je zwak verlichtte keuken (huh? Ik had het licht toch uitgezet?) naar je koelkast en treft dit aan:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
krakertuig
  donderdag 15 oktober 2009 @ 21:29:45 #107
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_73729382
Hmmm nu weet ik de goede formule om een topiek te maken
  donderdag 15 oktober 2009 @ 21:30:19 #108
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_73729415
quote:
SPOILER
krakertuig
PROOOOOOOOOOEST
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
  donderdag 15 oktober 2009 @ 21:30:22 #109
248844 Bowlingbal
pi_73729421
quote:
SPOILER
krakertuig
Nogmaals, omdat je huis al die tijd je woonadres is geweest is kraken in zo'n geval nog steeds verboden.
- Donald Love
pi_73729425
quote:
SPOILER
krakertuig
Je komt thuis na je wereldreis en ineens hoor je geluid vanuit je slaapkamer... voorzichtig loop je de trap op.... slikt een keer en telt tot 3.. en dan SLA je de deur open en je ziet
SPOILER
kutkrakers
pi_73729535
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 21:30 schreef Bowlingbal het volgende:

[..]

Nogmaals, omdat je huis al die tijd je woonadres is geweest is kraken in zo'n geval nog steeds verboden.
Man ik heb het topiek niet eens gelezen, ik wilde gewoon een grappig verhaaltje schrijven.
Ga weg
pi_73729541
'Krakers zijn vuile stinkerds die niet werken voor hun huis.'
Nou en?

Hier stopte ik dus met jouw serieus nemen. Iedereen kan als die gewoon werkt een huis betalen, zelfs in het overbevolkte Nederland. Als ik een pand koop, is het mijn pand, en dan mogen die kut kraker lekker wegblijven. Ga werken.
  donderdag 15 oktober 2009 @ 21:37:45 #113
248844 Bowlingbal
pi_73729757
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 21:33 schreef WLproxy het volgende:
'Krakers zijn vuile stinkerds die niet werken voor hun huis.'
Nou en?

Hier stopte ik dus met jouw serieus nemen. Iedereen kan als die gewoon werkt een huis betalen, zelfs in het overbevolkte Nederland. Als ik een pand koop, is het mijn pand, en dan mogen die kut kraker lekker wegblijven. Ga werken.
Ik zie niet in waarom het relevant is om de reden van die krakers zelf er bij te halen. Of ze het nu doen om er goedkoop te wonen, om een statement te maken, om geld over te houden voor hun kunstprojecten, of omdat ze er wel van houden om op elk moment uit hun huis gezet te worden; het boeit me niet echt. Wat me wel boeit zijn leegstaande panden die de moeite die mensen in een buurt steken teniet doen. Ik zou graag zien dat leegstand aangepakt wordt. Als leegstand aangepakt wordt en er dus geen panden doelloos (ter speculatie) langer dan een jaar leeg staan kan legaal kraken simpelweg niet meer en is dat ook opgelost.
- Donald Love
pi_73730176
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 21:37 schreef Bowlingbal het volgende:

[..]

Ik zie niet in waarom het relevant is om de reden van die krakers zelf er bij te halen. Of ze het nu doen om er goedkoop te wonen, om een statement te maken, om geld over te houden voor hun kunstprojecten, of omdat ze er wel van houden om op elk moment uit hun huis gezet te worden; het boeit me niet echt. Wat me wel boeit zijn leegstaande panden die de moeite die mensen in een buurt steken teniet doen. Ik zou graag zien dat leegstand aangepakt wordt. Als leegstand aangepakt wordt en er dus geen panden doelloos (ter speculatie) langer dan een jaar leeg staan kan legaal kraken simpelweg niet meer en is dat ook opgelost.
Hier sluit ik mij bij aan.
Hoe vaak gaat een leeg staand pand wel niet in vlammen op nadat het jaren heeft leeggestaan.
huis/pand is vaak afgesloten stroom en gas waardoor die simpele krakers vuurtjes gaan stoken om warm te worden/blijven.
Verzekering maar weer betalen, en die luie krakers geen cent betalen.
Onnodig leegstand hard aanpakken, desnoods pand slopen op kosten van eigenaar.
pi_73730245
Lees ook dit eens;
quote:
Monumentenzorg tegen kraakverbod
Gepubliceerd: 15 oktober 2009 14:21 | Gewijzigd: 15 oktober 2009 14:25
Door onze redacteur Arjen Schreuder
Rotterdam, 15 okt. De Rijksdienst voor het Cultureel Erfgoed is tegen een wettelijk verbod op kraken.

* Archief - Hogere straf voor kraken bepleit

Vanavond stemt de Tweede Kamer over een antikraakwet. „Die wet moet er niet komen”, zegt Dirk Jan de Vries, medewerker van de voormalige Rijksdienst voor Monumentenzorg en hoogleraar bouwhistorie aan de Universiteit van Leiden en aan de TU in Delft. „Leegstand is zeer slecht voor oude gebouwen en met name voor monumenten. Kraken, of antikraak, is dan altijd nog beter.”

Bedreiging

Een verbod op kraken zal „tientallen, zo niet honderden projecten” bedreigen, meent De Vries, die spreekt namens de afdeling gebouwd erfgoed. Leegstaande monumenten trekken inbrekers en zwervers aan. Duiven vliegen naar binnen en richten daar grote schade aan. Ook is er risico op brand.

Volgens De Vries worden oude gebouwen ook bedreigd door „bewuste verwaarlozing” om kraakacties te verhinderen. „In Groningen werd ooit op last van de gemeente de vloer van het Wolters Noordhoff-complex gesloopt om het krakers moeilijk te maken. Dat zouden krakers nooit doen. Die willen een mooie vloer.”

Onzekere uitslag

De Tweede Kamer stemt vanavond over de wet. De uitslag is onzeker. Vorige week nog leek de PVV de antikraakwet van CDA, VVD en ChristenUnie aan een meerderheid te helpen. Maar gisteren stelde de PVV dat instemming afhangt van de vraag of „rare amendementen” van PvdA en D66 op de wet worden aangenomen.
http://www.nrc.nl/binnenl(...)rg_tegen_kraakverbod

[ Bericht 44% gewijzigd door MagneticNorth op 15-10-2009 21:55:26 ]
Minimum for the maximum
pi_73730279
In Nederland is trouwens genoeg ruimte waar die smerige linkse ongewassen zwervers een hutje kunnen bouwen waar ze ongegeneerd in het openbaar kunnen zitten schijten. Snap niet waarom dat perse in de stad moet, vieze dieren.
pi_73730428
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 21:48 schreef DurumDoner het volgende:
In Nederland is trouwens genoeg ruimte waar die smerige linkse ongewassen zwervers een hutje kunnen bouwen waar ze ongegeneerd in het openbaar kunnen zitten schijten. Snap niet waarom dat perse in de stad moet, vieze dieren.
  Moderator donderdag 15 oktober 2009 @ 21:52:39 #118
18653 crew  D.
pi_73730457
TS heeft de moeite genomen een goede OP te maken, maar het is jammer dat al zijn argumenten zuigen

Zolang mijn huis niet in verval is verloedert de buurt niet. mocht het wel in verval zijn dan mag de gemeente mij daar op aanspreken als ze er daadwerkelijk een probleem van maken. Een kraker die er anders over denkt heeft een probleem.
pi_73731337
Welke ultieme kankermongool heeft er hier totaal onnodig posts lopen te verwijderen?
pi_73731898
Als 25.000 generaal pardonners een huis kunnen vinden moeten krakers dat toch ook op een normale manier kunnen. Alleen krakers willen niks betalen en op de beste plekken midden in de stad zitten.
  donderdag 15 oktober 2009 @ 22:29:24 #121
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_73731979
over hoeveel nederlandse krakers hebben we het trouwens?
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  donderdag 15 oktober 2009 @ 22:29:56 #122
16454 eNaSnI
Zie signature
pi_73732017
TS leeft schijnbaar in zijn eigen wereldje, waarin alles wat in zijn optiek niet goed is maar opgelost moet worden door reddendende linkse engeltjes die zich andermans eigendom maar toeëigenen, omdat de staat dat toevallig gedoogd. Wat zou ik graag ook zo'n pandje bezitten, om het dan met helemaal leeg te vegen en een signaal af te geven aan deze criminelen. Als je ergens wilt wonen, dan koop je er maar een huis. Doe je dit niet, dan moet je niet bij iemand anders zielig gaan zitten doen! Kijk eerst eens naar jezelf voordat je met je vingertje naar andere mensen gaat wijzen die het schijnbaar beter voor elkaar hebben dan jij!
<a href="http://www.google.nl/search?q=utfs" rel="nofollow" target="_blank">UTFS!!</a>
pi_73732031
Het stinkt hier op Het Plein.
Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
pi_73732627
Het hele punt is dat men willens en wetens parasiteert. Zo zit de wereld niet in elkaar, wat zou er gebeuren wanneer iedereen over de hele wereld gebruik gaat maken van andermans eigendommen wanneer deze niet uitsluitend voor het doeleinde gebruikt worden waarvoor zij in het leven zijn geroepen? Chaos, gelukkig zijn deze uitbuiters van de maatschappij maar in kleine getale aanwezig.
  donderdag 15 oktober 2009 @ 23:04:33 #125
248844 Bowlingbal
pi_73733301
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 22:46 schreef Afvoerput het volgende:
Het hele punt is dat men willens en wetens parasiteert. Zo zit de wereld niet in elkaar, wat zou er gebeuren wanneer iedereen over de hele wereld gebruik gaat maken van andermans eigendommen wanneer deze niet uitsluitend voor het doeleinde gebruikt worden waarvoor zij in het leven zijn geroepen? Chaos, gelukkig zijn deze uitbuiters van de maatschappij maar in kleine getale aanwezig.
Heb je het nu over speculanten die parasiteren op de omgeving (en daar winst op maken) of krakers die parasiteren op het pand van de speculant (en vrij goedkoop wonen) ?
- Donald Love
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')