Eens! Vreselijk de kraak types, laatst kwam er een naast me zitten in de trein ik ben toen maar ergens anders gaan zitten. Jezus wat stonk die gast. Ook nog van dat vieze dikke touwen haar.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:47 schreef RickoKun het volgende:
Zie ik hier net op het nieuws dat het kraken van huizen sinds vandaag verboden is, en dat krakers 1 jaar cel kunnen krijgen als ze gaan kraken.
Maar zie al dat vieze gore tuig daar op die tribune en daar buiten
Allemaal van die alto's met ongewassen haren, stinkende lichamen en kettings en gaten aan hun broek.
Ergo, mensen die niet werken en alleen maar zeiken (over zich zelf heen, aan hun geur te merken)
Jij kent ze? Hoe weet je dat ze geen baan hebben?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:53 schreef __Saviour__ het volgende:
Nu moet dat werkloos tuig een baan gaan zoeken, uiteraard zijn ze daar pissig over.
eerste knuffelaar meldt zichquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:54 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Jij kent ze? Hoe weet je dat ze geen baan hebben?
het gaat er (mij in ieder geval) om dat elke andere groepscultuur dan de normalo's bij voorbaat keihard wordt gebasht, gewoon omdat iedereen dat doet. dit protest is matuurlijk belachelijk, maar dat terzijde.quote:
wat een zooitje tuigquote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:00 schreef 9611Niels het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Ik ben dit aantal posts niet gewend, doe er maar een slotje op want dit vind ik eng allemaalquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:52 schreef swarmahoer het volgende:
eindelijk een fatsoenlijk topic, petje af TS!
krakers
normalo'squote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:00 schreef Manuke het volgende:
[..]
het gaat er (mij in ieder geval) om dat elke andere groepscultuur dan de normalo's bij voorbaat keihard wordt gebasht, gewoon omdat iedereen dat doet. dit protest is matuurlijk belachelijk, maar dat terzijde.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |