Ik heb de eer om te mogen reageren in een Tong 80 topic.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:43 schreef tong80 het volgende:
Maar per ongeluk haar sterretje raakt.
Gaat ze in DWDD VI afkraken.
Ik had al een hekel aan die bitch.
Is vanavond bevestigd.
Ga koken mens zou Pim zeggen.
Voetbal Insitequote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:44 schreef NoShitSherlock het volgende:
[..]
Ik heb de eer om te mogen reageren in een Tong 80 topic.
Maar waar staat VI voor?
Ik snap het ook wel. Als ze achter het raam gaat zitten is de enige die aandacht heeft de glazenwasser.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:48 schreef Kimochi het volgende:
Achja, ze zal d'r goed mee verdienen.
Precies.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:50 schreef Veerboot het volgende:
Dat ze VI afkraakt vind ik nog tot daaraan toe (ik geniet er zelf erg van, maar kan me voorstellen dat mensen het een vervelend programma vinden), maar dat ze zelfs zat te zeiken over dé goal van Maradona deed de deur dicht.
Met al die boeren ook waarschijnlijk die stuk voor stuk over haar heen mogen als ze aan het programma mee werken.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:48 schreef Kimochi het volgende:
Achja, ze zal d'r goed mee verdienen.
Daar zal ze niet voor betaald krijgen... Da's gewoon een stukje coaching.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:54 schreef NoShitSherlock het volgende:
[..]
Met al die boeren ook waarschijnlijk die stuk voor stuk over haar heen mogen als ze aan het programma mee werken.
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:57 schreef Donders het volgende:
Gun je een blinde boer Yvonne Jaspers?
Lelijkquote:
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:01 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Jij moet je eerste presentatrice blinde boer nog scoren heur
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:03 schreef Donders het volgende:
[..]
Jij moet je eerste blinde boer hoer nog scoren hoor.
Hier kan ik gevat op scoren maar dat mag ik niet van haar.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:01 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Jij moet je eerste presentatrice nog scoren heur
Geweldigquote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:17 schreef klaasdj het volgende:
Die gast net bij dwdd boos worden op haar
Precies die kop van Lakeman toen hij met z'n vuist op tafel sloeg.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:36 schreef Zipportal het volgende:
Boer Wietse gaat haar vol blaffen.Jonge wat een gezeur over voetbal. Nee, dat Boer zoekt vrouw is goed. Met zo'n boer als Wietse in je programma wat allemaal 1 opgezet spel is.
[ afbeelding ]
Champagne staat weer koud.quote:
Ik ken dat hele programma (?) niet, maar voetbal is natuurlijk per definitie tamelijk sneu. Voetbalfans die zich beledigd voelen als anderen aangeven voetbal niet leuk vinden zijn zelfs zo ongeveer het sneuste soort mensen dat bestaat. Hulde voor Yvon.quote:
Ook al is het een fossiel van een vent die lakeman, gelijk heeft hij wel. Het interesseert hem geen reet of die wel of niet een bank met zijn uitlatingen om laat vallen. wel dat hij daarmee al die mensen helpt die nu dik in de schulden zitten. Of het de juiste manier was daar gelaten.quote:
Ik zou haar ook geven na een paar biertjesquote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:51 schreef de_boswachter het volgende:
Ik hoop dat Derksen haar tot de grond toe afbrand.
Vrouwen met een mening over voetbal of iets wat voetbal gerelateerd is
ps. Ik vind Yvonne best lekker
Het gaat mij niet over welk programma ze afkraakt. Ze moet haar waffel houden als ze niet weet waarover ze spreekt. Boer zoekt vrouw. Mijn god waar hebben we het over ? Ze vroeg zich verder af wat die Maradona nou had gepresteerd ?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:57 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik ken dat hele programma (?) niet, maar voetbal is natuurlijk per definitie tamelijk sneu. Voetbalfans die zich beledigd voelen als anderen aangeven voetbal niet leuk vinden zijn zelfs zo ongeveer het sneuste soort mensen dat bestaat. Hulde voor Yvon.
Homofiel.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:57 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik ken dat hele programma (?) niet, maar voetbal is natuurlijk per definitie tamelijk sneu. Voetbalfans die zich beledigd voelen als anderen aangeven voetbal niet leuk vinden zijn zelfs zo ongeveer het sneuste soort mensen dat bestaat. Hulde voor Yvon.
Aangenaam.quote:
Tong is baasquote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Aangenaam.
Hetero.
Vrienden mogen Tong zeggen.
Ik moest lachen, oh jee!quote:
Ze wist niet eens wie Maradonna wasquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:40 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
yvonne jaspersgatverdamme wat is dat een kankerhoer
![]()
De kachel kan weer uit.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:52 schreef robber57 het volgende:
http://filmpjes.blog.nl/c(...)-het-beest-in-de-nek
Terwijl ze een briljant doelpunt lieten zien van haar.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:54 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Ze wist niet eens wie Maradonna was
Net Anita Witbierquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Terwijl ze een briljant doelpunt lieten zien van haar.
Wat is daar mis mee?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:43 schreef tong80 het volgende:
Maar per ongeluk haar sterretje raakt.
Ok. Wist niet dat sommigen er wel van houden.quote:
Sterretje gezocht, boer zoekt vrouw.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ok. Wist niet dat sommigen er wel van houden.
Hoe voelt dat nou aan ?
Vies geil mits goed gewassen. En zij geniet ervan.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ok. Wist niet dat sommigen er wel van houden.
Hoe voelt dat nou aan ?
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:51 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Vies geil mits goed gewassen. En zij geniet ervan.
Hoe hard kan je falenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:54 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Ze wist niet eens wie Maradonna was
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |