quote:
Ook al is het een fossiel van een vent die lakeman, gelijk heeft hij wel. Het interesseert hem geen reet of die wel of niet een bank met zijn uitlatingen om laat vallen. wel dat hij daarmee al die mensen helpt die nu dik in de schulden zitten. Of het de juiste manier was daar gelaten.
En die Yvon heeft dat allemaal niet door. Want die heeft een kast van een huis, heeft een goede baan waar zij zeer goed voor betaald krijgt en heeft nooit financiėle ellende gekend. Dus ze moet niet komen ouwehoeren door die lakeman onder druk te zetten.
Mensen die scheringa op dit moment in een slachtoffer rol zien zijn echt ontzettend naief. Beetje mensen die proberen (al zijn het vaak niet de slimste ok) een leuk bestaan op te bouwen een geweldig mooie lening aan te bieden om ze vervolgens financieel uit te knijpen totdat ze hun kinderen geen eten meer kunnen geven. En zelf dan nu een beetje schijnheilig op tv vertellen dat die het beste voor heeft met zijn klanten is in mijn ogen puur gelul. Die vent denkt enkel en alleen aan zichzelf en daarom mag die crimineel van mij volledig de grond in getrapt worden.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.