FAIL anders was je wel aangenomen.....quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:04 schreef welkominspace het volgende:
nou kan ik vrij goed sollicitatie brieven schrijven
Een cursus begrijpend lezen én verbanden leggen:quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:04 schreef welkominspace het volgende:
al 2 dagen lang ben ik aan het solliciteren op elke baan die me op m'n pad komt.
dus nu moet ik ook weer een sollicitatiebrief schrijven
nou kan ik vrij goed sollicitatie brieven schrijven maar het is zo veel werk
klacht: de huur betaalt zichzelf niet
antiklacht: vacatures genoeg
Bij erg veel bedrijven worden de standaard brieven meteen aan de kant geschoven.. (niks mis mee overigens)quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:10 schreef Shame.Arrow het volgende:
Pak een standaard brief, of ga je op verschillende soorten werk reageren
niet lui. hij solliciteert immers al twee dagenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:17 schreef RolStaart-Beer het volgende:
TS is een luie uitkeringstrekker
En in de vakantie solliciteren heb je niet gedaan omdat?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:05 schreef welkominspace het volgende:
sinds ik geen vaste baan meer heb deed ik hier en daar wat voor een uitzendbureau maar nu is m'n vakantie weer voorbij en moet ik weer aan de bak.
Het hele idee dat ik weer moet werken vind ik maar niks
solliciteren kost me ook niet echt moeite ofzo maar ik heb er gewoon geen zin in.
maarja je wilt toch eten enzo
En dan vergeet je de naam of het adres van het andere bedrijf/ de concurrent aan te passen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:06 schreef Adelante het volgende:
Zo'n brief schrijf je één keer en dan pas je alleen de bedrijfsnaam en ontvanger aan.
yup, maar ik ben het type die dat vergeetquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:06 schreef Adelante het volgende:
Zo'n brief schrijf je één keer en dan pas je alleen de bedrijfsnaam en ontvanger aan.
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:17 schreef Siddartha het volgende:
Uit TS's profiel:
geslacht: nee leef nog "Bwhahawheshah, grappig ben ik hé?"
relatie: ik ben rechtshandig, maar voor de afwisseling is links ook lekker.
hobby's: Computeren, spelletjes spelen met mijn hond, waarna ik mij aftrek in een gastenvertrek van een dokterspraktijk.
werk: Koerier van de lokale drugsmaffia
werk vader: fietsendief
werk moeder: mamma steelt van pappa
iets want anderen raar/bijzonder aan mij vinden: ik zeg altijd dat ik niet aardig en dat soort zooi ben, maar anderen vinden van wel.
nationaliteit:Binnenlandse buiten de maatstaven om rasechte belgen-hatende Nederlander.
favo muziek:The bloodhoud gang,Acda en De Munnik,Rammstein en Wolfsheim en alles wat paarse muziek maakt.
Because i love purple music
![]()
![]()
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |