quote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:49 schreef Heremeteit het volgende:
Terrestrial networks zullen het niet meer doen natuurlijk. In theorie zouden satphones nog wel moeten werken maar ik ben bang dat die satellieten helemaal niks doen zolang ze geen contact kunnen leggen met de billing module (op de grond)
ik ga jou bellen! yo R0N1N .... vanmiddag ff koeien jagen?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:18 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Met een zonnevlam of andere EMP's (hoog in atmosfeer) is het
satelietten.
& met een dikke laag vulkaan as o.i.d. ertussen kun je het ook vergeten.
Je zit wel beter dan met een GSM, maar ach... wie wil je gaan bellen dan ?
verkoopquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:27 schreef Resistor het volgende:
Hoezo koeien? Zijn schapen dan te klein?
Je moet ook aan de houdbaarheid denken, of je moet met een hele groep zijn waarmee je een koe in 1 of 2 dagen zonder koeling op kan eten. En pekelvlees ben je ook zo zat.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:39 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik ga jou bellen! yo R0N1N .... vanmiddag ff koeien jagen?
Er zijn veel meer koeien dan schapen in NL. Hoop zijn wel melk koeien, en die gaan vrij snel pijnlijk dood als ze niet met regelmaat gemolken worden, en ik hou nu eenmaal meer van runder biefstuk dan van Shoarmaquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:27 schreef Resistor het volgende:
Hoezo koeien? Zijn schapen dan te klein?
Dat kan beter & anders. Er zijn vele manieren om je vlees langer houdbaar te krijgen.quote:Je moet ook aan de houdbaarheid denken, of je moet met een hele groep zijn waarmee je een koe in 1 of 2 dagen zonder koeling op kan eten. En pekelvlees ben je ook zo zat.
Aelse, noem eens een buks die jij recommandeertquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 08:42 schreef Aelse het volgende:
Dan kun je beter een kalfje pakken, da's zachter leer
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 04:47 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Er zijn veel meer koeien dan schapen in NL. Hoop zijn wel melk koeien, en die gaan vrij snel pijnlijk dood als ze niet met regelmaat gemolken worden, en ik hou nu eenmaal meer van runder biefstuk dan van Shoarma![]()
[..]
Dat kan beter & anders. Er zijn vele manieren om je vlees langer houdbaar te krijgen.
& wie zegt dat we ze niet levend willen vangen, voor de melk?
-of- Misschien wil BCC wel een nieuwe jas![]()
Ik schrok er ff van dat je het zo makkelijk neer post maar gelukkig leg je ook duidelijk uit dat jagen niet kan/mag.quote:
het is wel wat stiller.quote:Op maandag 6 september 2010 22:33 schreef Class het volgende:
Zou toch eerder voor een (kruis)boog gaan dan voor een buks
+ een kruisboog is een stuk groter, kan je niet bij voorbeeld in een ingegraven rioolbuis verbergen, wat je met een geweer wel makkelijker kan doen.quote:Crossbow Maintenance:
1. Thoroughly check for warn, loosened, damaged, or missing parts every time you use your crossbow. Logisch
2. Replace frayed or worn strings and cables, inspect the center serving on the string carefully looking for signs of extreme wear.
3. If excessive wear exists, it is a good idea to change the string and cables at the same time since they will all stretch over time, decreasing the crossbows performance. Moet je dus extra meenemen, + gereedschap voor montage
4. Lubricate the flight track or rail, also known as the barrel, while shooting according to the crossbow manufacturers recommendations. Flesje wat je mee moet slepen
5. Wax the length of the crossbow string (except for the serving) and the cables according to the crossbow manufacturers recommendations. Potje wat je mee moet slepen
6. All crossbows vibrate so make sure screws haven’t worked their way loose through vibration. Always be careful not to overtighten screws and create a problem that you can not fix. Aandachtspuntje
en jij denkt dat een geweer onderhoudsvrij is?quote:Op woensdag 8 september 2010 19:10 schreef Resistor het volgende:
Kruisboog heeft veel meer onderhoud nodig en is gevoeliger voor slijtage. Geen idee wat de intervallen zijn, maar de pees moet geregeld vervangen worden, iedere 50 schoten of zo.
http://www.crossbowmen.com/index.htm.crossbow-tuning.html
[..]
+ een kruisboog is een stuk groter, kan je niet bij voorbeeld in een ingegraven rioolbuis verbergen, wat je met een geweer wel makkelijker kan doen.
Eenvoudiger in onderhoud.quote:Op woensdag 8 september 2010 19:52 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
en jij denkt dat een geweer onderhoudsvrij is?
ook bullshit.
Je moet in de politiek!quote:Op dinsdag 14 september 2010 08:22 schreef 08091981 het volgende:
Thuis heb ik in de kelder ook al een aardige voorraadje opgespaard met blikvoedsel, nu de buffer zo groot word, moet ik natuurlijk ook uit de voorraad gaan eten anders gaat de boel straks overdatum..
ikzelf heb nu voor ±180 dagen blikvoedsel, alleen moet ik nu beginnen met het opeten van de boel, anders ken ik straks een deel weggooienen wat ik nu eet vul ik ook aan, dus de buffer blijft gelijk.
daar had ik mezelf dus geen rekening mee gehouden, je moet dus wel van je buffer eten, anders kan de boel zo de kliko in na een paar jaar.
idd... sterker nog je moet gewoon een BOB maken....quote:Op dinsdag 14 september 2010 08:40 schreef kanovinnie het volgende:
Ik zou ze in je achtertuin gegraven! Anders kan je zodrekt in de winter 20 km gaan lopen met 60 kilo op je rug.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
hehe doe al 2 jaar elke keer de falconwalk... 40 km in 1 dagquote:Op dinsdag 14 september 2010 12:10 schreef 08091981 het volgende:
ik had in gedachten die benzine te gebruiken voor een brandertje.. dus dat zal dan toch wel goed blijven? ik neem aan dat de brandbaarheid goed blijft. ik zit ook nog te kijken naar spiritus branders, deze worden erg eenvoudig gemaakt, en ik zal eens naar het prijsverschil kijken, misschien handiger om spiritus te hebben dan benzine?? benzine kan je natuurlijk wel weer gebruiken om een motor te laten draaien..
bob bag ligt ook klaar, een beste tas.. 2ehands saracen. ben al eens wat stukjes gaan lopen, tot nu toe max 12 kilometer gedaan, maar dat is al een beste tocht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |