Evenstar, een taart, wat speciaal! Dat gaat een heel fijn feestje worden.

Chacama, wat vervelend dat jij je zorgen maakt over de groei. Wordt het wel in de gaten gehouden?
Davinia, heb je geen rekje zodat hij niet uit bed kan vallen?
Wat fijn dat het met Kim zoveel beter gaat.
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 14:56 schreef XXXKarinXXX het volgende:hee appelsap, long time no see, doe eens even een update over Damian?
(met foto?)
Ik heb het enormmmmm druk, maar ik probeer wel altijd mee te lezen voor zover dat lukt!
Met Damian gaat het goed.
Hij is lief, zorgzaam en vrijwel altijd vrolijk. Hij kan heerlijk kletsen dus het is erg gezellig met hem. Zo leuk om al die gedachtes en fantasieën te horen en dat levert dus ook hele leuke gesprekken op.
Damian is op dit moment bezig met de dingen die om hem heen gebeuren. Zijn wereldje wordt steeds groter. Hij wil van alles weten wat het is en we hebben dus ook de waarom periode. Dat zal binnenkort vast vervelend worden maar tot nu toe vond ik het erg schattig. Afgelopen week een leuk gesprekje gehad over de herst bijvoorbeeld.

Een van de minderen kanten op dit moment is dat hij erg beïnvloedbaar is. Hij is de hele dag aan het papegaaien, dus alles wordt nagepraat, nagedaan en overgenomen. Af en toe om gek van te worden. En daarnaaast zijn Damians 2 beste vriendjes op het KDV een stuk 'stouter' dan hij is en hij begint dat gedrag nu echt over te nemen. Dus hij komt af en toe met dingen thuis waar wij niet zo blij mee zijn. Maar dat zal vast ook weer een periode zijn en dus weer overgaan.
Hij houdt op het moment van spelletjes spelen. Hij speelt graag memory, kleurentorentje, en een soort van electro dus met plaatjes. Welke horen bij elkaar, welke zijn tegenstellingen van elkaar, wat hoort hier niet bij?
Ook is hij nog steeds erg bezig met letters en cijfers lezen en dat gaat hem ook best goed af. Hij kan het alfabet en wat cijfers lezen betreft tot aan de 25 weet hij het ook al aardig.
Damian is trouwens ook best licht in vergelijking met de andere kindjes hier.
Hij is nu ongeveer 96cm en tegen de 13 kg, maar ook een bolle toet. Al het spek zit op zijn wangetjes.

Foto van mijn kleine lachebekje.

[ Bericht 0% gewijzigd door appelsap op 19-10-2009 22:29:05 ]