abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73760429
Mijn dochter heeft d'r ehbo! Examenonderdeel was het reanimeren van een pop.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_73760645
Kersjes het hoort er allemaal een beetje bij! Gaat vast weer over!

Yppy wat goed!
pi_73760857
Ach kersjes
Vergeet in ieder geval die mooie verhalen niet! Kindjes zoeken nou eenmaal grenzen op, en Devin heeft er eentje gevonden die hij graag uittest. Dat trekt vast wel bij met de tijd.

Gefeliciteerd Yppy, wist niet dat peuterEHBO bestond
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 16 oktober 2009 @ 20:23:19 #29
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_73760904
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 14:29 schreef Kersjes het volgende:

[..]

Dat zou dan betekenen dat mijn kind van de glijbaantrap geduwd moet worden
En dan is het nog maar de vraag of tot hem zal doordringen dat hij het niet meer mag doen.
Oh man, ik ben hier toch zo ziek van
Zomaar, zonder reden heeft hij hem naar beneden geduwd op de psz. En steeds speeltjes afpakken, duwen en na terecht gewezen te zijn weglopen en direct weer een kind omver duwen. Het lijkt gewoon niet tot hem door te dringen!
"We gaan er hard aan werken na de vakantie en hij zal misschien wel wat vaker op de nadenk-stoel (naughty spot) moeten gaan zitten voortaan."
En nu zit ik er alweer om te huilen terwijl ik nog wel wilde vertellen dat ze vandaag koekjes hebben gebakken en dat hij gister 3x in de draaimolen is geweest en zo goed geholpen heeft met lasagna maken en dat hij zulke mooie tekeningen gemaakt heeft en en en.....

denk je ook aan de fijne momenten?
je stond te stralen toen je woensdag vertelde hoe Devin zo vertederd naar Toby ging en hem aaide en zei dat hij lief was.
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 20:30:16 #30
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_73761152
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 20:10 schreef YPPY het volgende:
Mijn dochter heeft d'r ehbo! Examenonderdeel was het reanimeren van een pop.

Kersjes sluit me bij de andere aan
Engaging Infinite Improbability Drive..
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 20:42:53 #31
144006 chacama
Ondernemend!
pi_73761594
Kerjes. Vergeet niet dat die kleine vent van je opeens ook grote broer is. Daar heeft ie niet om gevraagd. Dat gebeurde gewoon. Heeft zijn wereldje op zijn kop gezet. Hij zoekt iets waar ie wel controle heeft. Zijn woede is daar 1 van.

(Ik ga mijn post niet terug zoeken, maar de wanhoopspost van mij na de geboorte van Maud mag je gerust zoeken..... Ik kende Fleur niet meer terug....)

En Anna voor jou!
pi_73761969
Kersjes maak het niet te zwaar voor jezelf Toen je woensdag vertelde over Devin straalde je juist helemaal!

Geloof me dit is een (jaja daar komt ie weeeeer!) fase. Linde is sinds de geboorte van Esmee ook heel anders. Ze zoekt ineens ook veel meer de grenzen op alleen doet zij dat meer in het verbale. Hoe vaak ik op een dag iets hoor in de richting van "nee", "doe ik niet", "wil ik niet", "echt niehiet" etc etc Niet zo gek ook hoor als je bedenkt dat er zomaar een extra persoontje bij ons/jullie thuis is komen wonen waar zij echt niet omgevraagd hebben (stel je eens voor dat er zomaar ineens een andere man/vrouw bij jullie intrekt en die gewoon nog blijft ook )
pi_73781984
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 14:29 schreef Kersjes het volgende:
Dat zou dan betekenen dat mijn kind van de glijbaantrap geduwd moet worden
Ik had het over een haren treken of een tik uitdelen, niet over van de glijbaan duwen Dat is gewoon gevaarlijk natuurlijk. En wat jij dan kan doen om je eigen kind het niet meer te laten doen weet ik helaas ook niet (behalve erop aan blijven spreken en zo mogelijk hem uit de situatie te verwijderen). Ik heb met Dylan dagen gehad dat ik het idee had helemaal geen een leuk moment mee te maken, het is echt moeilijk.
Maar je geeft aan ook zeker leuke en gezellige momenten te hebben met Devin, laat dat niet overschaduwd worden door zijn 'buien' en prijs hem veel. Het is een fase onthoud dat
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_73789941
Tja, dat is natuurlijk ook zo: het is een fase

Laten we er voor mijn geestelijk welbevinden maar even van uit gaan dat hij op z'n 30e niet nog steeds mensen omver duwt en spullen van ze afpakt
Na veel tranen en woorden zie ik het al wat minder somber in. En zijn buien en uitbarstingen... ze zijn niet makkelijk en ze komen veel te vaak voor, maar deze fase gaat ook weer voorbij. En ik probeer het negatieve echt niet te laten overheersen, er zijn immers ook zat leuke en lieve momenten en dat moet ik niet vergeten. En hij is pas 2 jaar en heeft het ook niet makkelijk.
Maar het ene kind is nou eenmaal makkelijk en gehoorzaam en de ander is "a handful" en dat heeft niet alleen met opvoeding maar ook met karakter te maken.

Mijn kleine bijdehantje, ik hou zo verschrikkelijk veel van hem
.... met gevoel voor drama....
pi_73790246
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 21:54 schreef Kersjes het volgende:

Mijn kleine bijdehantje, ik hou zo verschrikkelijk veel van hem

Wat ze ook doen het! Dat gevoel overheerst altijd! Als Mahre wel eens heel boos is op mij of wat dan ook zeg ik wel eens tegen haar, doe maar lelijk en boos hoor mama vind je toch wel lief!
pi_73790396
Er gebeurt ook zoveel in die kleine-mensjes-leventjes....
Kan ook aan Meike wel merken hoor, dat het veel is.
Ze is zoooo moe....smiddags na het slapen vraagt ze een uurtje later alweer of ze naar bed mag bijv.
En aan het eind van de dag is er soms helemaal geen land meer mee te bezeilen, zo dwars!

Gelukkig is ze totaal niet jaloers op Lars. Ze is erg lief voor hem.
Als ik met haar bezig ben en hij begint te huilen zegt ze ook meteen: mama, lars huilt, je moet hem eruit halen! Of zoals gister, toen ze in bad ging, vroeg ze of Lars er ook bij in mocht.....Lief!
Maar ze zei vanavond ook dat ze weer een keer bij opa en oma wou slapen, "alleen! mijn broertje niet!"
Zal eens even met oma praten of dat binnenkort een keer mag.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_73792192
Ik kom alvast een klein beetje afscheid nemen.. Nog een paar uurtjes en dan isset zover, dan wordt mijn peuter een echte kleuter!

Afgelopen donderdag was de laatste dag op de PSZ. Amber heeft bananenbootjes getrakteerd.
Vond het wel ff "zwaar" hoor... bijna 1,5 jaar is ze op de PSZ geweest..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_73792362
Is ook wel weer een hele mijlpaal Vicky!
Voor je meisje vast een geweldige dag morgen!
Alvast gefeliciteerd met Amber.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_73799357
Vicky gefeliciteerd met Amber! 4 alweer. Heeft ze al cadeautjes gehad?
pi_73799436
Vicky, van harte met Amber, tjonge 4 jaar alweer, wauw!
Fake it till you make it...
pi_73799598
Amber had al een jas en schoenen van opa's en oma's gehad. Van ons heeft ze een Vsmile motion gehad.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_73801193
Amber, gefeliciteerd met je verjaardag!
En vicky, gefeliciteerd met je 4 jaar moederschap
pi_73802230
Amber al weer weg, wat een grote meid, die is voor mijn gevoel echt het begin van van de fase dat Anna's generatiegenootjes gaan. Heftig!

Gefeliciteerd en een fijne dag.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  zondag 18 oktober 2009 @ 13:33:24 #44
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_73803036
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 13:05 schreef YPPY het volgende:
Amber al weer weg, wat een grote meid, die is voor mijn gevoel echt het begin van van de fase dat Anna's generatiegenootjes gaan. Heftig!

Gefeliciteerd en een fijne dag.
Haha hier heb ik dat ook, nog 2.5 maand
  zondag 18 oktober 2009 @ 13:35:42 #45
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_73803098
Trouwens ik ging voor Opa en Oma ( voor keer 1000 een lijstje uit printen met wat wel en niet mag
Best dubbel. Tis voor hier een geweldige lijst al, maar ergens ook nog zo heel weinig maar
Wat mag Arwen eten:

Groentes:

Spercieboontjes
worteltjes
brocolli
Bloemkool
Mais
zuurkool
rodekool ( ZONDER APPEL!!)
tomaat
komkommer
Champignon

Fruit:

Banaan
Druifjes
Watermeloen

Vlees ( avondeten):

Varkensvlees
Rundergehakt/rundertartaar
Kip
UNOX knakworstjes runder
baconblokjes (van de AH euroshopper)

Brood beleg:

Bob de bouwe smeerpate
Bob de bouwerworst ( AH versafdeling)
Schouderham/achterham van de AH ( gele verpakking bij houdbare vleeswaren)
Kaas

Rijst
Aardappeltjes
rijstewafels ( wel opletten of er geen sesam bij zit zoals die van de lidl)
GV crackers/brood zonder soja

[ Bericht 2% gewijzigd door _evenstar_ op 18-10-2009 13:43:34 ]
  zondag 18 oktober 2009 @ 13:44:33 #46
593 sjak
Juffie Bloem
pi_73803336
Vicky, gefeliciteerd!
Lekker douchen!
  zondag 18 oktober 2009 @ 13:45:24 #47
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_73803363
Ziet eruit als een prima lijstje.
Geloof niet dat mijn meiden heel erg anders eten.
  zondag 18 oktober 2009 @ 13:52:07 #48
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_73803589
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 13:45 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
Ziet eruit als een prima lijstje.
Geloof niet dat mijn meiden heel erg anders eten.
Krijgen P. en F. nog KV ernaast en wat drinken ze etc. ?

Probleem bij dit lijstje is, Arwen krijg dus wel rijstemelk met extra calcium etc.
Maar ze krijgt hierbij dus nog niet de juiste hoeveelheid calorien mineralen etc.
Ik zit over het algemeen echt aan 4 volwaardige eetmomenten om dus haar iig op gewicht te houden, en de groei wat te stimuleren.
Ze moet echt meer gaan groeien van de KA anders terug naar de neocate erbij
pi_73803633
evenstar slinger je msn eens aan....
  zondag 18 oktober 2009 @ 13:56:44 #50
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_73803739
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 13:52 schreef _evenstar_ het volgende:

[..]

Krijgen P. en F. nog KV ernaast en wat drinken ze etc. ?

Probleem bij dit lijstje is, Arwen krijg dus wel rijstemelk met extra calcium etc.
Maar ze krijgt hierbij dus nog niet de juiste hoeveelheid calorien mineralen etc.
Ik zit over het algemeen echt aan 4 volwaardige eetmomenten om dus haar iig op gewicht te houden, en de groei wat te stimuleren.
Ze moet echt meer gaan groeien van de KA anders terug naar de neocate erbij
Wat bedoel je met KV ?

Ze drinken melk, appelsap, water, thee, diksap.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')