quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:29 schreef Kersjes het volgende:
[..]
Dat zou dan betekenen dat mijn kind van de glijbaantrap geduwd moet worden![]()
En dan is het nog maar de vraag of tot hem zal doordringen dat hij het niet meer mag doen.
Oh man, ik ben hier toch zo ziek van![]()
Zomaar, zonder reden heeft hij hem naar beneden geduwd op de psz. En steeds speeltjes afpakken, duwen en na terecht gewezen te zijn weglopen en direct weer een kind omver duwen. Het lijkt gewoon niet tot hem door te dringen!
"We gaan er hard aan werken na de vakantie en hij zal misschien wel wat vaker op de nadenk-stoel (naughty spot) moeten gaan zitten voortaan."
En nu zit ik er alweer om te huilen terwijl ik nog wel wilde vertellen dat ze vandaag koekjes hebben gebakken en dat hij gister 3x in de draaimolen is geweest en zo goed geholpen heeft met lasagna maken en dat hij zulke mooie tekeningen gemaakt heeft en en en.....
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:10 schreef YPPY het volgende:
Mijn dochter heeft d'r ehbo! Examenonderdeel was het reanimeren van een pop.![]()
Ik had het over een haren treken of een tik uitdelen, niet over van de glijbaan duwenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:29 schreef Kersjes het volgende:
Dat zou dan betekenen dat mijn kind van de glijbaantrap geduwd moet worden![]()
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:54 schreef Kersjes het volgende:
Mijn kleine bijdehantje, ik hou zo verschrikkelijk veel van hem
Haha hier heb ik dat ook, nog 2.5 maandquote:Op zondag 18 oktober 2009 13:05 schreef YPPY het volgende:
Amber al weer weg, wat een grote meid, die is voor mijn gevoel echt het begin van van de fase dat Anna's generatiegenootjes gaan. Heftig!
Gefeliciteerd en een fijne dag.
Krijgen P. en F. nog KV ernaast en wat drinken ze etc. ?quote:Op zondag 18 oktober 2009 13:45 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
Ziet eruit als een prima lijstje.
Geloof niet dat mijn meiden heel erg anders eten.
Wat bedoel je met KV ?quote:Op zondag 18 oktober 2009 13:52 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
Krijgen P. en F. nog KV ernaast en wat drinken ze etc. ?
Probleem bij dit lijstje is, Arwen krijg dus wel rijstemelk met extra calcium etc.
Maar ze krijgt hierbij dus nog niet de juiste hoeveelheid calorien mineralen etc.
Ik zit over het algemeen echt aan 4 volwaardige eetmomenten om dus haar iig op gewicht te houden, en de groei wat te stimuleren.
Ze moet echt meer gaan groeien van de KA anders terug naar de neocate erbij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |