Stiemie, wat een lief filmpje!!
Piglet, rare speelotheek, alsof zij kunnen weten wat een kind kan. Dat lijkt me meer een keuze van de ouders toch?
Nijna, treinreizen gaat met onze peuter prima. Op vakantie in denemarken naar kopenhagen geweest met de trein. ongeveer 1,5 uur heen, en weer terug. En op de terugweg ook nog dik 45 minuten vertraging. Helemaal geen problemen mee gehad. Wat boekjes mee, rozijntjes/koekje, drinken. En een beetje vriendelijke medereizigers, en je bent er zo.
Eerder ook al eens door autopech halverwege een reis 's avonds laat met de trein gegaan. Rond half 9 de trein in, en Chris heeft vrolijk gespeeld tot we tegen 10-en uit de trein kwamen.
En af en toe ook gewoon een stukje wandelen, want een uur stilzitten is wel wat lastig soms..
Wat leuk dat Mahre opeens ook beter puzzelt en deelt.
Books, ik moest stiekem wel lachen. Leuk grapjes
Beterschap voor Anna, hoe gaat het vandaag?
Ingrid, wat vervelend voor kim, ook dat het haar zo dwarszit. Ik zou in ieder geval proberen er niet boos/verdrietig/negatief op te reageren. Een ongelukje kan gebeuren, en verschonen is geen probleem.. Weet van iemand dat ze op iets lekkers trakteerde als haar kleine een ongelukje had, maar dat is misschien ook weer niet zo'n goed idee

Hier rust in huis, manlief is 2 nachtjes naar zijn ouders, met Chris.. Gek hoor..