quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:08 schreef Books het volgende:
Wij hebben er hier ook echt heel erg om gelachen hoor maar het schiet niet erg op en morgen wordt mijn mop al weer drie gewoon. En nog iets over het CB trouwens. Een invalassistente vraagt twee keer aan K van naar welke school ga je naar het weekend? K en ik ook overigens keken haar al zo vreemd aan dus ik zei nog naar dezelfde als deze week? Oh ja ech zegt ze. Ik ja. Logisch toch ze wordt drie. Zit ze later te kijken en zegt ze van oh ze wordt nog helemaal geen vier? Ehm nope....
Voor de statistieken ze is nu 15,2 een 1.03 lang.
Je moet bij de school eens navragen hoe dat zit.quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:42 schreef _Ingrid_ het volgende:
Kim lijkt een terugval te hebben in zindelijkheid. Gisteren veel in de broek geplast. Op psz en nu thuis alweer. Iemand ervaring mee? Ze vind het zelf heel erg.
Is bang dat de basisschool haar nu niet wil hebben.
Herkenbaar. Fleur had het gisteren in bed. Stond ze huilend onderaan de trap. Maar het is een ongelukje. En die kunnen nu gewoon gebeuren. Als je ze dat voorhoudt dan zal het echt goedkomen.quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:21 schreef _Ingrid_ het volgende:
Stickers hebben we nooit gedaan. Luier wil ze niet aan.
Pfff, wordt er zelf ook emo van als ze er overstuur van raakt.
quote:Op woensdag 11 november 2009 20:37 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Meike heeft voor het eerst Sintmaarten gelopen. Eerst heel afwachtend, kijken naar de andere kindjes. en op het eind zong ze het hardst en ze danste er ook nog bij.
Daarna lekker in bad opwarmen...."mama...ik hou van snoep!"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |