Ikquote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:26 schreef amvrosios het volgende:
Wie had de lapo?
vrouwquote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:27 schreef amvrosios het volgende:
[..]
Dan is die gast hendig langzaam
Ik ben een vrouw hoor.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:27 schreef amvrosios het volgende:
[..]
Dan is die gast hendig langzaam
owh,okequote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:29 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik open geen nieuwe topics. Doen jullie dat maar.
Beetje arrogant?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:29 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik open geen nieuwe topics. Doen jullie dat maar.
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:28 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
de tweede keer dat het lang duurt voor de lapo'er wakker word
Heequote:
Hij heeft nog steeds niet door dat ik sneller wasquote:
Mobiel Fok!en onder het eten is baas!!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:32 schreef Ezechielk het volgende:
Ik ben er van tussen mensen. Nog even wat doen, en daarna bedrijfs uitje. En nee, ik ga dan niet mobiel zitten fokken tijdens het eten enzo
Ach, op een ontstoken vinger na wel jaquote:
zeg,ik kan niet vliegen hequote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:32 schreef ajf het volgende:
[..]
Hij heeft nog steeds niet door dat ik sneller was
Dat doet zeerquote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:33 schreef ajf het volgende:
[..]
Ach, op een ontstoken vinger na wel ja
Miste je me?quote:
Dan maar geen baas zijnquote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:32 schreef amvrosios het volgende:
[..]
Mobiel Fok!en onder het eten is baas!!
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:32 schreef Ezechielk het volgende:
Ik ben er van tussen mensen. Nog even wat doen, en daarna bedrijfs uitje. En nee, ik ga dan niet mobiel zitten fokken tijdens het eten enzo
Ik heb het over DD.quote:
mensen die dat zeggenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:32 schreef amvrosios het volgende:
[..]
Mobiel Fok!en onder het eten is baas!!
Have fun, Bartjequote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:32 schreef Ezechielk het volgende:
No problemoquote:
Ik jou ook nietquote:
Veel plezierquote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:32 schreef Ezechielk het volgende:
Graciasquote:
Wat dan?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:35 schreef amvrosios het volgende:
[..]
ga toch maar eens je fobo checken
Haha je bent de tweede al vandaagquote:
Moet dat dan?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:37 schreef amvrosios het volgende:
[..]
Wil je niet beledigen,maar echt fap-voer staat dr niet in he
Ik heb het gewoon gedaan bij de vrouwen vandaagquote:
Ik ben meestal te traag en dan opent iemand anders het al.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:38 schreef ajf het volgende:
[..]
Haha je bent de tweede al vandaag
Sorry hoor, maar als je geen topic wil openen ben je of lui, of je vindt jezelf te goed daarvoor
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:38 schreef ajf het volgende:
[..]
Ik heb het gewoon gedaan bij de vrouwen vandaag
Goh,das lastigquote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:39 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik ben meestal te traag en dan opent iemand anders het al.
Ja inderdaad.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:38 schreef ajf het volgende:
[..]
Ik heb het gewoon gedaan bij de vrouwen vandaag
quote:
Ja dat was optie 3quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:39 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik ben meestal te traag en dan opent iemand anders het al.
Bij jou niet, hèquote:
Waarom? Voor rukkende pubertjes ?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:40 schreef amvrosios het volgende:
[..]
je lokt het zelf uit,als je geen fap-voer in je fobo hebt
Gefeliciteerd met de jongste uit het gezin trouwens (wie dat ook mag zijnquote:
Kijk,je begint het te snappenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:41 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Waarom? Voor rukkende pubertjes ?
Vergeef mequote:
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:43 schreef amvrosios het volgende:
Ik ga weer even verder klungelen aan mn site!
Whehe je bekijkt mijn twitterquote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:41 schreef amvrosios het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met de jongste uit het gezin trouwens (wie dat ook mag zijn)
mooi waar ben je niet goed in ?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:43 schreef amvrosios het volgende:
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:44 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Oke.
ajf, ik vergeef het je.
suc6quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:43 schreef amvrosios het volgende:
Ik ben internet held jwtzquote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:44 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
mooi waar ben je niet goed in ?
Oehquote:
Die is ook lief.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dan moet ik kotsendoe dan die ene uit shrek:
[ afbeelding ]
Ik snap niet wat mensen tegen Java hebben. Een fijne taal om in te programeren, maar wie ben ik.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:45 schreef amvrosios het volgende:
[..]
Ik ben internet held jwtz
mad html skilz enzeuhaha
ik zuig alleen in javascriptbagger taal is het ook......
ajfquote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:46 schreef ajf het volgende:
[..]
Ik snap niet wat mensen tegen Java hebben. Een fijne taal om in te programeren, maar wie ben ik.
Javascript en ik heb er niks tegen,maar ik kan dr niet mee omgaanquote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:46 schreef ajf het volgende:
[..]
Ik snap niet wat mensen tegen Java hebben. Een fijne taal om in te programeren, maar wie ben ik.
Dat heb ik helemaal niet nodig, schatquote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
![]()
verleidingsdocu gekeken of wat
met jou kan ik pratenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:45 schreef amvrosios het volgende:
[..]
Ik ben internet held jwtz
mad html skilz enzeuhaha
ik zuig alleen in javascriptbagger taal is het ook......
daar heb je wel weer gelijk inquote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat heb ik helemaal niet nodig, schat
quote:
java en javascript is iets anders héquote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:46 schreef ajf het volgende:
[..]
Ja dat zei ikquote:
Ik heb vandaag al twee keer gelijk gekregen hier..quote:
Aja da's waar thanksquote:
1,5 ik tel nl voor een halvequote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb vandaag al twee keer gelijk gekregen hier..![]()
![]()
Zeg nog eens iets leuks?quote:
ahquote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zeg nog eens iets leuks?
(neee, nu niet 'iets leuks' zeggen, wat dat is niet leuk)
![]()
![]()
![]()
Je bent toch wel een heel mensje?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
1,5 ik tel nl voor een halve*puber jeweetz*
tja, mensen die met sites bezig zijn nou eenmaal verstrooidquote:
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Je bent toch wel een heel mensje?
Dan mag dit keer van mij je mening helemaal meetellen hoor
Sorry ik las te snelquote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:47 schreef amvrosios het volgende:
[..]
Javascript en ik heb er niks tegen,maar ik kan dr niet mee omgaan
waar werk en woon je dan of hoe lang is het reizen?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Valt wel mee alleen zo lang rijzen voordat ik weer thuis was
Tja ik weet niet wat jij leuk vindt? Nu word ik gedwongen iets leuks te zeggen en dat gaat niet werkenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zeg nog eens iets leuks?
(neee, nu niet 'iets leuks' zeggen, wat dat is niet leuk)
![]()
![]()
![]()
woon in Aalten en zit op school in ede +- 2 uur reizen enkele reisquote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
waar werk en woon je dan of hoe lang is het reizen?
hoe bedoel je/ welke link bedoel je?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:55 schreef suikertaartje het volgende:
Ik kan de link naar het maffia-spelletje niet meer vinden...
sjezus, en hoe laat moet je ong op school zijnquote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
woon in Aalten en zit op school in ede +- 2 uur reizen enkele reis
Dat was niet dwingend bedoeld hoorquote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:55 schreef ajf het volgende:
[..]
Tja ik weet niet wat jij leuk vindt? Nu word ik gedwongen iets leuks te zeggen en dat gaat niet werken
Ik ben bezig met het eindproject dus kan zelf bepalen of en hoelaat we op school aanwezig zijn. We nemen meestal 10:15quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
sjezus, en hoe laat moet je ong op school zijn
Vast wel.Ik ben nl enorm grappigquote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat was niet dwingend bedoeld hoor![]()
Je zegt straks vast weer helemaal uit jezelf iets leuks
Net, ergens vandaag, gaf iemand in een ander topic een link naar een voorbeeld van het maffia-spelletje...quote:
dan geef ik je er toch eentjequote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Net, ergens vandaag, gaf iemand in een ander topic een link naar een voorbeeld van het maffia-spelletje...
En die kan ik niet meer vinden!
dan is het wel te doen gelukkig, maar als je om half 9 op school moet zijn ofzo moet je dus om half 6 uit je bed ofzoquote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ben bezig met het eindproject dus kan zelf bepalen of en hoelaat we op school aanwezig zijn. We nemen meestal 10:15
Doe maar 6 uur, en dan ben ik een paar minuten te laat op school maar als nog eerder als de meestequote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dan is het wel te doen gelukkig, maar als je om half 9 op school moet zijn ofzo moet je dus om half 6 uit je bed ofzo![]()
![]()
Iemand? Dat was ik, schat.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Net, ergens vandaag, gaf iemand in een ander topic een link naar een voorbeeld van het maffia-spelletje...
En die kan ik niet meer vinden!
Had ik al gezegd dat ik van je hou?quote:
merken ze het wel als je een van de 200 studenten bent die te laat isquote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
Doe maar 6 uur, en dan ben ik een paar minuten te laat op school maar als nog eerder als de meeste
Nee vandaag nog nietquote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Had ik al gezegd dat ik van je hou?
Stoepquote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:01 schreef Stoeprand het volgende:
IT AINT EASY
LIVIN' LIKE A GYPSY
TELL YA HONEY HOW I FEEL
en daar is stoep ook weerquote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:01 schreef Stoeprand het volgende:
IT AINT EASY
LIVIN' LIKE A GYPSY
TELL YA HONEY HOW I FEEL
Ik doe mbo dus ja dat zien ze wel maar meestal begon de docent toch niet voor 9 uur met de les omdat er anders te weinig aanwezig zijnquote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
merken ze het wel als je een van de 200 studenten bent die te laat is
ok, das wel handigquote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:02 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik doe mbo dus ja dat zien ze wel maar meestal begon de docent toch niet voor 9 uur met de les omdat er anders te weinig aanwezig zijn
Hij wil het gewoon vaak horenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
liegbeestze heeft het al 15 keer gezegd
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:01 schreef Stoeprand het volgende:
IT AINT EASY
LIVIN' LIKE A GYPSY
TELL YA HONEY HOW I FEEL
Dat was gisterenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
liegbeestze heeft het al 15 keer gezegd
is het zo erg stoep?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:01 schreef Stoeprand het volgende:
IT AINT EASY
LIVIN' LIKE A GYPSY
TELL YA HONEY HOW I FEEL
aandachtshoer dat ie isquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nah, dat gaat ook snel vervelen.quote:
Hoi Stoepquote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:01 schreef Stoeprand het volgende:
IT AINT EASY
LIVIN' LIKE A GYPSY
TELL YA HONEY HOW I FEEL
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
aandachtshoer dat ie is
Je bent gewoon jaloersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 februari 2010 23:33 schreef suikertaartje het volgende: ajf, poppekontje, ik hou van je!
Op zaterdag 30 april 2011 23:01 schreef Huppelmuts het volgende:
ajf is de enige kakkerlak waar ik een uitzondering voor maak :9~
mat... ze praat gewoon echt niet meer.quote:
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
aandachtshoer dat ie is
Hihihihihi...jij zei garpje...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Hmmm koffiequote:
Ik ben blij voor jequote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
nee, want ik heb mijn eer al behaald want ze vond mij een heel persoon ondanks mijn leeftijd
Dat is echt een toffe ceedee!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:05 schreef Stoeprand het volgende:
Dit verklaart mijn vorige post misschien:
Nummer zit al de hele week in m'n hoofd
Wat?quote:
Lief stemmetje jaquote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat is echt een toffe ceedee!
Lief stemmetje ook, gnagna.
DUMPEN, niet meer op reageren. VANAF NU BEN JE WEER VRIJGEZEL JONGEquote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:05 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
mat... ze praat gewoon echt niet meer.
ik zei tegen dr he is er wat waardoor je niet praat, zeg het dan![]()
ploemp offline
Houden van is nog een understatement...quote:
Ik heb geen Duits meerquote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dat heb je op school gehadhoe gaat het met je
je hebt gelijk wat een kutstreekquote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:08 schreef justmattie het volgende:
[..]
DUMPEN, niet meer op reageren. VANAF NU BEN JE WEER VRIJGEZEL JONGE
Ja ik leef ervanquote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Houden van is nog een understatement...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Haha!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:08 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Lief stemmetje ja![]()
[ afbeelding ]
heel goedquote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:09 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik heb geen Duits meer![]()
Met mij gaat het goed. En met jou?
Ja lekker manquote:
Heb je mijn t-shirt gezien in mijn fobo?quote:
Hij pownz0rd Steven Tylerquote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Haha!
Ja, toen, vroeger, toen ze nog klein waren en jij nog niet geboren...![]()
Oh..wacht even..ik ook niet!
wieso?quote:
een cafeïne molecuulquote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Heb je mijn t-shirt gezien in mijn fobo?
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Heb je mijn t-shirt gezien in mijn fobo?
ja, ik ben soms ook even druk, dan zijn ze zo alweer een paar pagina's verderquote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
valt wel mee hier ben wel van 13:40 tot 15:50 niet op fok! geweest
omdat ik zo van koffie houd!!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:12 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
een cafeïne molecuulhoe kom je er op
ik ging naar huisquote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:12 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja, ik ben soms ook even druk, dan zijn ze zo alweer een paar pagina's verder
het wordt tijd dat ik de ppp op 150 zet ofzo.
doe datquote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:12 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja, ik ben soms ook even druk, dan zijn ze zo alweer een paar pagina's verder
het wordt tijd dat ik de ppp op 150 zet ofzo.
Had ik al gezegd dat ik van koffie hou?quote:
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Had ik al gezegd dat ik van koffie hou?
geeft niet hoorquote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
omdat ik zo van koffie houd!!
(maar ik rook niet)
Ik kan iets zeggen op dat laatste maar ik hou me inquote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
omdat ik zo van koffie houd!!
(maar ik rook niet)
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Had ik al gezegd dat ik van koffie hou?
Doe dat maar jaquote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:15 schreef ajf het volgende:
[..]
Ik kan iets zeggen op dat laatste maar ik hou me in
Ik rook trouwens ook niet.
Maar het is alsnog wel liefquote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
hij ging naar huishij is nu thuis
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:16 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ja, best wel. Jij toch ook?
Zo sterk en geurig mogelijk..met een klein tikje zoet.quote:
Okee dan zeg ik niksquote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Doe dat maar ja![]()
Ik heb wel heel lang gerookt hoor..
Ik met een beetje melkquote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zo sterk en geurig mogelijk..met een klein tikje zoet.
Jij?
HIhi.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:17 schreef ajf het volgende:
[..]
Okee dan zeg ik niks
Ik ook. Maar sinds 3 jaar rook ik niet meer
Ook die meuk die ze verkopen als cappuccino bij de meeste restaurants?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:18 schreef ajf het volgende:
[..]
Ik met een beetje melkEn ik lust alle koffie eigenlijk
wil je soms st verleidenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:20 schreef justmattie het volgende:
Ik hou ook van koffie, en raad eens....rook ook niet
Goed zo meisjequote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
HIhi.
Ik sinds eh...bijna 2 jaar...neee! 1 oktober was het al 2 jaar...
Welcome to the clubquote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:20 schreef justmattie het volgende:
Ik hou ook van koffie, en raad eens....rook ook niet
Nee, want heb al een vriendinquote:
Ik drink veel koffie in restaurants dus ook wel cappucinoquote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ook die meuk die ze verkopen als cappuccino bij de meeste restaurants?![]()
Ik ben wel heel erg van de cappuccino eigenlijk...mits lekker.
En? Wat is je punt?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:24 schreef justmattie het volgende:
[..]
Nee, want heb al een vriendin
Dat ik ST niet hoef te verleiden met praatjes over koffie en niet rokenquote:
dusquote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:24 schreef justmattie het volgende:
[..]
Nee, want heb al een vriendin
Waarom heb je het er dan over?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:25 schreef justmattie het volgende:
[..]
Dat ik ST niet hoef te verleiden met praatjes over koffie en niet roken
Omdat het kanquote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
duswaarom ben je dan zo enthousiast over het feit dat je niet rookt en van koffie houdt
Ligt aan de type damequote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
iedereen ofcmaar meestal moet je het van haar kant laten komen
Ik ben het met je eensquote:
Ratel is meestal met vlagen, Stoep maakt me niet zo veel uit en St geen idquote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:31 schreef naatje_1 het volgende:
Zeg waar is iedereenof beter gezegd waar zijn st en retelsneek en stoep
okquote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ratel is meestal met vlagen, Stoep maakt me niet zo veel uit en St geen id
Hier.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:31 schreef naatje_1 het volgende:
Zeg waar is iedereenof beter gezegd waar zijn st en retelsneek en stoep
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:24 schreef ajf het volgende:
[..]
Ik drink veel koffie in restaurants dus ook wel cappucinoMaar ik heb thuis ook een espresso-apparaat en da's eigenlijk veel lekkerder
veel plezierquote:
ik ben nog steeds aan het werkquote:
Ik hanteer ook de regels: 1 ik heb altijd gelijk en regel 2: Indien ik niet gelijk heb gaat regel 1 inwerkingquote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
yeah, you're right
wat heb je toch veel gelijk
Nee!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:22 schreef ajf het volgende:
[..]
Goed zo meisje![]()
En koste het je moeite?
ja maar ik vond het zo raar dat je thuis bent rond 16:00 en dat je dan nog naar je werk moetquote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:37 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik ben nog steeds aan het werk
Die heb je niet zelf verzonnen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik hanteer ook de regels: 1 ik heb altijd gelijk en regel 2: Indien ik niet gelijk heb gaat regel 1 inwerking
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:41 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Die heb je niet zelf verzonnen.
waar haal je ze vandaanquote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
kan er nog wel meer tevoorschijn toveren
Jajajajajaja!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
kan er nog wel meer tevoorschijn toveren
*zucht* een espresso-apparaat...quote:
Nee mij ook niet. Van de een op de andere dag gestopt en ik vind het ook echt niet lekker meer. Al rook ik af en toe nog een sigaarquote:
Nee, Marijke komt straks hierheen...quote:
Eetze!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
Help me er later aan herinneren. Ben nu eten
Ja schat ik ben zelfs al 18 geweestquote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
*zucht* een espresso-apparaat...
Jij bent ouder dan 16 he? Ik wist het wel!
lucky bastardquote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, Marijke komt straks hierheen...
Ze blijft ook slapen![]()
![]()
Marijke is juist de gelukkige.quote:
je komt hier op FOK! allerlei figuren tegenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ja maar ik vond het zo raar dat je thuis bent rond 16:00 en dat je dan nog naar je werk moetmaar ik had me niet gerealiseerd dat ie misschien op zn werk zat te fokken of dat hij een bijbaantje had
ie bint echt 'n oale bokquote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:46 schreef ajf het volgende:
[..]
Ja schat ik ben zelfs al 18 geweestAl heel lang trouwens
oow, als het daar nog bij blijftquote:
ze heeft d'r maar 1quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Koters moeten gehaald en gebracht worden en je moet nog eten kokenofzo
ENKELVOUD!!!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Koters moeten gehaald en gebracht worden en je moet nog eten kokenofzo
Mijn zoon? Die is de rust zelve heb je zelden last vanquote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
maar omdat ze klein zijn lijkt het net of je er 10 hebt
Heel lang?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:46 schreef ajf het volgende:
[..]
Ja schat ik ben zelfs al 18 geweestAl heel lang trouwens
dat is fijnquote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn zoon? Die is de rust zelve heb je zelden last van
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:45 schreef ajf het volgende:
[..]
Nee mij ook niet. Van de een op de andere dag gestopt en ik vind het ook echt niet lekker meer. Al rook ik af en toe nog een sigaar
Iets langer dan jijquote:
ja, ook nog...vandaag alleen lekker vrij en erg rustig..quote:
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
zie je wel dat je oud boven puber verkiest
enneh...IK hou die lijstjes niet bij hoor...over een leven gesproken..quote:
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
een ongeschreven regel bij een SC is: niet teruglezen
18 is ook een overschatte leeftijd...quote:
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
zie je wel dat je oud boven puber verkiest
you're damn right girlquote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
enneh...IK hou die lijstjes niet bij hoor...over een leven gesproken..
ik hou niet zo van regels...quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
een ongeschreven regel bij een SC is: niet teruglezen
ik ook niet, mjaquote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik hou niet zo van regels...
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
18 is ook een overschatte leeftijd...
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
en toch vind je me een heel persoon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |