Ikquote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:26 schreef amvrosios het volgende:
Wie had de lapo?
vrouwquote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:27 schreef amvrosios het volgende:
[..]
Dan is die gast hendig langzaam
Ik ben een vrouw hoor.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:27 schreef amvrosios het volgende:
[..]
Dan is die gast hendig langzaam
owh,okequote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:29 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik open geen nieuwe topics. Doen jullie dat maar.
Beetje arrogant?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:29 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik open geen nieuwe topics. Doen jullie dat maar.
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:28 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
de tweede keer dat het lang duurt voor de lapo'er wakker word
Heequote:
Hij heeft nog steeds niet door dat ik sneller wasquote:
Mobiel Fok!en onder het eten is baas!!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:32 schreef Ezechielk het volgende:
Ik ben er van tussen mensen. Nog even wat doen, en daarna bedrijfs uitje. En nee, ik ga dan niet mobiel zitten fokken tijdens het eten enzo
Ach, op een ontstoken vinger na wel jaquote:
zeg,ik kan niet vliegen hequote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:32 schreef ajf het volgende:
[..]
Hij heeft nog steeds niet door dat ik sneller was
Dat doet zeerquote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:33 schreef ajf het volgende:
[..]
Ach, op een ontstoken vinger na wel ja
Miste je me?quote:
Dan maar geen baas zijnquote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:32 schreef amvrosios het volgende:
[..]
Mobiel Fok!en onder het eten is baas!!
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:32 schreef Ezechielk het volgende:
Ik ben er van tussen mensen. Nog even wat doen, en daarna bedrijfs uitje. En nee, ik ga dan niet mobiel zitten fokken tijdens het eten enzo
Ik heb het over DD.quote:
mensen die dat zeggenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:32 schreef amvrosios het volgende:
[..]
Mobiel Fok!en onder het eten is baas!!
Have fun, Bartjequote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:32 schreef Ezechielk het volgende:
No problemoquote:
Ik jou ook nietquote:
Veel plezierquote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:32 schreef Ezechielk het volgende:
Graciasquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |