Die heb ik dan wel weer voor jouquote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:11 schreef Stevennn het volgende:
Ja de docu was leuk. Jammer dat ik die vh1 serie niet kan binnenkrijgen.
@ buffalo: http://player.omroep.nl/?aflID=10196053
Bedanktquote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:11 schreef Stevennn het volgende:
Ja de docu was leuk. Jammer dat ik die vh1 serie niet kan binnenkrijgen.
@ buffalo: http://player.omroep.nl/?aflID=10196053
Het probleem is dat die mensen nooit uit hun schulp zijn gekropen, en daarom niet weten hoe ze het zelf kunnen verbeteren. Toch zijn er ook veel normale mensen die bij veel dingen niet stilstaan dat ze progressie kunnen maken.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:16 schreef Catbert het volgende:
Grappige docu. Ik snap nu het nut ook een stuk beter van die trainingen. Kerels die te verlegen zijn, nooit zichzelf een schop onder de kont gegeven hebben, en geen echte vrienden hebben om mee uit te gaan, maar verder wel okay zijn. Die hebben net dat zetje nodig. Maar die ene gozer (die maagd) gaat 't volgens mij nooit leren en ik denk dat 'ie in no time weer terugvalt in z'n oude patronen.
Ja, dat ga ik dus 'es uitproberen als ik een presentatie moet gevenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:29 schreef Garisson72 het volgende:
Er zaten ook wel grappige leuk-om-te-weten-dingen in, zoals het tegen elkaar drukken van je wijs- en middelvinger tegen je duim. Als je de neiging hebt om zenuwachtig te gaan friemelen of zo, dan werkt dat om het tegen te gaan.
Idd, je kan je toch niet voorstellen dat dat werkt.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:57 schreef Catbert het volgende:
En dat stuk van "How does that make you feel" vond ik echt nogal
Je zal verbaasd staan of het echt werktquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:57 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ja, dat ga ik dus 'es uitproberen als ik een presentatie moet gevenVerder vond ik de openingen ook nogal cheesy. En dat stuk van "How does that make you feel" vond ik echt nogal
Boeiend, hij durft tenminste.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:08 schreef Garisson72 het volgende:
Ik lag op de grond van het lachen toen die master-PUA op zijn laptop die foto's liet zien waarop hij zijn spannendste blik à la Depp of Cruise aan het uitproberen was.
Met zijn stout-getuite lipjens.
Ja en? Iedereen die PUA met argusogen bekijkt, durft niet? Of zou men deze methodiek wellicht niet nodig hebben in het dagelijkse leven ...quote:
Ik vond het wel mooi dat hij een kant liet zien die 'minder cool was'quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:27 schreef Garisson72 het volgende:
Ja, da's wel lef hebben ja. True that.
Mijn vrienden zijn niet zo assertief. Ik heb nooit samen met ze vrouwen staan pickuppen in een kroeg. Ik bèn inmiddels wat ouder en ik moet het alleen doen. Ok, fair = fair, een vriend van me (van buiten die groep) doet met me mee.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:34 schreef Schenkstroop het volgende:
Jongens die een normale tienerjeugd hebben gehad die deden alles wat nieuw was "samen". Als je wat ouder bent en het alleen moet doen (zelf uizoeken hoe je meisjes benaderd) dat is nogal lastig. Niks mis met zulke ursussen dus.
Dat bedoel ik niet. als je samen uitgaat (ff afgezien van een gerichte pickup-avond oid) durf je meer. Omdat je met een groep bent herken je dat niet?. Je hebt daardoor indirect steun zonder dat het bewust duidelijk wordt dat je steun aan mekaar hebt. Waarom denk je dat al die negers en marokkanen samenscholen? Zijn eigenlijk lafaards. Tot ze sterk genoeg zijn en hun mannetje kunnen staan. Samenscholen/je bij een groep voegen die je aanspreekt is helemaal zo dom nog niet. Jongeren doen en willen dat automatisch en dat is helemaal niet slecht.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:42 schreef Sander het volgende:
[..]
Mijn vrienden zijn niet zo assertief. Ik heb nooit samen met ze vrouwen staan pickuppen in een kroeg.
Nee we staan niet de hele avond in een kroeg vrouwen te scoren![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |