abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73746396
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 13:06 schreef erodome het volgende:

[..]

Sorry, maar alleen uitgaan lijkt me echt helemaal niks, of je nu onzeker bent of niet.
Uitgaan doe je toch voor de lol, voor de gezelligheid, zoals jij het laat klinken is het alsof je echt alleen maar uitgaat om misschien iets te kunnen scoren.
Dat kan toch ook gewoon nooit leuk zijn, beetje in je eentje rondhangen om te zien of je wat kan scoren, dat is een recept voor een vergalde avond wat mij betrefd.

Zou je als je zoals je zegt er echt helemaal alleen voorstaat niet beter van terrein wisselen, naar iets gaan waarbij het veel normaler is dat je in de eentje komt en contact maakt met anderen?
Ben ik het totaal mee oneens. Avonden dat ik alleen uitga zijn bijna net zo leuk als uitgaan met vrienden. Bijkomend voordeel is dat als je alleen bent dat je dan veel sneller zelf door vrouwen aangesproken wordt.
pi_73746404
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 13:10 schreef TheGame het volgende:

[..]

Vrouwen die regelmatig door vreemde mannen worden aangesproken.
Elke vrouw dus zo'n beetje

Maar begrijp je ook dat veel vrouwen ook gewoon uitgaan voor de lol en helemaal niet zo zitten te wachten op versierpogingen?
Dat als je gewoon uit zou gaan met het idee ik ga lol maken ipv ik ga op jacht je weleens veel meer succes kan hebben.
De man die namelijk gewoon lol heeft is veel aantrekkelijker dan degene die achter je aan hobbelt met zijn tong op zijn knieen.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 13:13:26 #253
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_73746434
Je zegt het erg zwart-wit, maar je hebt gelijk. Bij zowel mannen als vrouwen kan je het vaak zien.
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 13:17:30 #254
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_73746580
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 13:12 schreef erodome het volgende:
Dat als je gewoon uit zou gaan met het idee ik ga lol maken ipv ik ga op jacht je weleens veel meer succes kan hebben.
De man die namelijk gewoon lol heeft is veel aantrekkelijker dan degene die achter je aan hobbelt met zijn tong op zijn knieen.
In dit topic gaat het vooral over de enorme drempel die sommige mannen over moeten om een vrouw aan te dúrven spreken, en wat je kan doen om dat te bereiken. Voor hen is 'gewoon lol hebben' niet eens een optie, omdat ze teveel verkrampt bezig zijn met het feit dat het maar niet wil lukken.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_73746665
quote:

[..]

Maar begrijp je ook dat veel vrouwen ook gewoon uitgaan voor de lol en helemaal niet zo zitten te wachten op versierpogingen?
Elke aantrekkelijke vrouw is de juiste bewoording.

Maar je hebt nog steeds het verkeerde beeld van wat ik bijvoorbeeld doe op zo'n avond. Ik ga ook uit met als eerste intentie om lol te hebben en niet met de "ik moet vanavond scoren" mentaliteit, maar ik vergroot naast dat ik veel lol heb alleen maar de kans om "te scoren".
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 13:19:53 #256
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_73746673
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 13:06 schreef erodome het volgende:

[..]

Sorry, maar alleen uitgaan lijkt me echt helemaal niks, of je nu onzeker bent of niet.
Uitgaan doe je toch voor de lol, voor de gezelligheid, zoals jij het laat klinken is het alsof je echt alleen maar uitgaat om misschien iets te kunnen scoren.
Dat kan toch ook gewoon nooit leuk zijn, beetje in je eentje rondhangen om te zien of je wat kan scoren, dat is een recept voor een vergalde avond wat mij betrefd.

Zou je als je zoals je zegt er echt helemaal alleen voorstaat niet beter van terrein wisselen, naar iets gaan waarbij het veel normaler is dat je in de eentje komt en contact maakt met anderen?
Ach jawel er werd al geroepen om verenigingen ofzo ipv een bar. Maar dan kom je in een groepje en dan zonderen de mannen zich toch meestal weer af van de vrouwen enzo. Een PUA-cursus is veel gerichter
En wat ik wilde duidelijk maken; Je durft meer te ondernemen als je met een groep bent van gelijkgestemden/leeftijdsgenoten. Dat doet veel voor je zelfvertrouwen later. Jongens die pas op hun 28e uitgaan, voor hun is het ook allemaal nieuw en eng. Als je daarnaast ook geen vrienden hebt wordt uitgaan en lol hebben (afgezien van gericht meisjes versieren en "Pickup" enzo) een stuk lastiger. Mensen als Sander ontkennen dat zij veel hebben gehad aan samenscholen/in groepjes optrekken in hun jeugd. Ze denken dat al hun zelfvertrouwen dat ze nu hebben, dat ze dat op eigen kracht in hun eentje hebben opgebouwd. Ik betwijvel dat dus.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 13:20:06 #257
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_73746680
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 13:17 schreef Garisson72 het volgende:
In dit topic gaat het vooral over de enorme drempel die sommige mannen over moeten om een vrouw aan te dúrven spreken, en wat je kan doen om dat te bereiken. Voor hen is 'gewoon lol hebben' niet eens een optie, omdat ze teveel verkrampt bezig zijn met het feit dat het maar niet wil lukken.
Idee krijg ik ook een beetje. Je zag het in die docu ook met dat stukje over die twee kerels die dan naast elkaar een beetje staan te suffen, en dat je dat niet moet doen. Dan is het inderdaad nogal duidelijk waarvoor je komt.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 13:21:24 #258
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_73746735
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 13:19 schreef Schenkstroop het volgende:
Ach jawel er werd al geroepen om verenigingen ofzo ipv een bar. Maar dan kom je in een groepje en dan zonderen de mannen zich toch meestal weer af van de vrouwen enzo.
Ja tuurlijk. Als je bij een vereniging gaat en met die mensen wat gaat doen gaan ze zich afzonderen. Wat denk je zelf
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_73746775
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 13:17 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Ja dat snap ik, daarom ook mijn verbazing dat ze gelijk bovenaan willen beginnen.
Het is als beginnen met tennissen en dan gelijk de wereldbeker willen winnen in de eerste maand dat je het doet.
Zo werkt het toch gewoon niet, je zal eerst moeten leren tennissen, tactiek leren, het gevoel krijgen ervoor en als je dan heel veel geluk hebt en veel inzet toont kom je misschien nog ergens.

Ga eerst eens leren normaal met vrouwen te praten, niet alsof ze wezens van een andere planeet zijn die ergens hoog in hun toren wonen, verheven en alles, ga eens gewoon contact maken, begin rustig daarmee, gewoon eens omgaan met mensen in zijn algemeenheid, dan kom je er vanzelf achter dat ze niet bijten en dat het allemaal wel meevalt, dat je een vrouw gewoon kan aanspreken en dat het veel beter gaat als je daar normaal over doet.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_73746838
quote:

[..]

Dat is precies het hele punt van PUA
Je begint ervoor te zorgen dat je eerst zelf zelfvetrouwen hebt en je goed voelt ( voor degene die dat niet hebben) en dan van daaruit laten ze zien hoe je goed mensen die jen iet kent kan aanspreken
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
pi_73746887
Ik vind CC een schatje

Oftopic, maar moest even gezegd worden !
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 13:26:18 #262
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_73746893
quote:
Mensen als Sander ontkennen dat zij veel hebben gehad aan samenscholen/in groepjes optrekken in hun jeugd. Ze denken dat al hun zelfvertrouwen dat ze nu hebben, dat ze dat op eigen kracht in hun eentje hebben opgebouwd. Ik betwijvel dat dus.
Wat weet jij veel van mij. Vooral over hoe ik mijn zelfvertrouwen opgebouwd hebt, je had mijn broertje kunnen zijn, zo goed ken je me. Maar blijf vooral feiten brouwen uit halve regels informatie en zelfverzonnen conclusies en verbanden. Mij heb je er niet mee.

Overigens is wat jij doet geen "betwijfelen" hoor. Eerder trollen.
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 13:26:21 #263
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_73746895
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 13:24 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Dat is precies het hele punt van PUA
Je begint ervoor te zorgen dat je eerst zelf zelfvetrouwen hebt en je goed voelt ( voor degene die dat niet hebben) en dan van daaruit laten ze zien hoe je goed mensen die jen iet kent kan aanspreken
Ja, maar dan met van die rare openers, neggen en weet ik wat meer. Nee, dat brengt spontaniteit!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_73746925
quote:

[..]

Ach jawel er werd al geroepen om verenigingen ofzo ipv een bar. Maar dan kom je in een groepje en dan zonderen de mannen zich toch meestal weer af van de vrouwen enzo. Een PUA-cursus is veel gerichter
En wat ik wilde duidelijk maken; Je durft meer te ondernemen als je met een groep bent van gelijkgestemden/leeftijdsgenoten. Dat doet veel voor je zelfvertrouwen later. Jongens die pas op hun 28e uitgaan, voor hun is het ook allemaal nieuw en eng. Als je daarnaast ook geen vrienden hebt wordt uitgaan en lol hebben (afgezien van gericht meisjes versieren en "Pickup" enzo) een stuk lastiger. Mensen als Sander ontkennen dat zij veel hebben gehad aan samenscholen/in groepjes optrekken in hun jeugd. Ze denken dat al hun zelfvertrouwen dat ze nu hebben, dat ze dat op eigen kracht in hun eentje hebben opgebouwd. Ik betwijvel dat dus.
Ik ben nooit zo'n uitgaander geweest dus dat weet ik echt niet zo goed, disco's enzo zijn voor mij ook niet de plek om mensen te ontmoeten, dat wil zeggen als ik alleen zou zijn, wat nooit gebeurt.

Maar je zegt geen vrienden te hebben, echt helemaal niemand?
Is dat dan niet het grootste probleem waar je wat aan zou moeten doen, die verenigingen e.d. kunnen je daar prima mee helpen en hoppa, je hebt ineens mensen om samen mee uit te gaan, waardoor je je lekkerder in je vel voelt en meer lol maakt(+ die kans om te scoren misschien).

Dat mannen en vrouwen zich van elkaar afzonderen ken ik eigenlijk niet zo van verenigingen e.d., ik ben nooit anders tegen gekomen dan dat alles lekker door elkaar zit en met elkaar omgaat.
Maar je hoeft ook niet direct te verwachten dat je daar je scoorquotum tegen gaat komen, zie het gewoon als een uit je schulp kruipen, een begin van een nieuw leven waarin je wel contact maakt met mensen, niet zozeer vrouwen om te scoren, maar gewoon eens fijn sociaal contact wat je nodig hebt in het leven.
Wij mensen blijven toch groepsdiertjes en alhoewel ik erg op mezelf kan zijn heb ik ook anderen nodig, dat geld voor iedereen.
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 13:28:36 #265
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_73746963
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 13:26 schreef Scorpie het volgende:
Ik vind CC een schatje

Oftopic, maar moest even gezegd worden !
Volgens mij is dat prima ontopic
pi_73746972
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 13:26 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ja, maar dan met van die rare openers, neggen en weet ik wat meer. Nee, dat brengt spontaniteit!
Kijk, die lui die ze trainen zijn natuurlijk in het begin wel heel kansloos Logies dat ze daarom misschien rare dingen doen in het begin. Zij moeten gewoon nog leren hoe je met een meisje moet praten. En dat elk meisje dr eigen onzekerheden heeft etc. En welke rare openers bedoel je? Neggen is niet per se nodig maar het kan trouwens wel heel handig zijn ja. Vooral als je door een BS heen moet. Sowieso, als meisjes er niet van uit waren gegaan dat elke jongen alleen maar wil neuken was et nergens voor nodig geweest dit allemaal
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 13:30:25 #267
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_73747044
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 13:28 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Sowieso, als meisjes er niet van uit waren gegaan dat elke jongen alleen maar wil neuken was et nergens voor nodig geweest dit allemaal
Over 't algemeen willen kerels ook neuken dus zo vreemd is dat niet
pi_73747045
quote:

[..]

Kijk, die lui die ze trainen zijn natuurlijk in het begin wel heel kansloos Logies dat ze daarom misschien rare dingen doen in het begin. Zij moeten gewoon nog leren hoe je met een meisje moet praten. En dat elk meisje dr eigen onzekerheden heeft etc. En welke rare openers bedoel je? Neggen is niet per se nodig maar het kan trouwens wel heel handig zijn ja. Vooral als je door een BS heen moet. Sowieso, als meisjes er niet van uit waren gegaan dat elke jongen alleen maar wil neuken was et nergens voor nodig geweest dit allemaal
Alsof dit een andere reden heeft dan dat willen neuken zeg, die meisjes hebben dus gewoon gelijk in hun gedachte dat het alleen om het neuken gaat!
pi_73747093
neggen, door een BS moet gaan . Mijn god, BS is toch echt de afkorting voor bullshit bij me.
Alsof meisjes denken dat jongens alleen willen neuken. Ja, die jongens die wanhopig elke weekend proberen te scoren, van die jongens denken ze dat. Die gasten die met een cursus in de hand de vrouwen met hun ogen uitkleden.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 13:31:39 #270
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_73747098
quote:
Vooral als je door een BS heen moet.
Heb je het nou over jezelf, Buffalo Soldier?
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_73747148
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 13:30 schreef erodome het volgende:

[..]

Alsof dit een andere reden heeft dan dat willen neuken zeg, die meisjes hebben dus gewoon gelijk in hun gedachte dat het alleen om het neuken gaat!
Het is veel meer dan dat. Denk je dat zon jongen die de hele dag alleen maar gamet et puur om et neuken gaat? Hij wil gewoon zorgen dat ie beter contact kan maken met mensen om zich heen vrouwen EN mannen.
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 13:32:48 #272
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_73747150
quote:
Kijk, die lui die ze trainen zijn natuurlijk in het begin wel heel kansloos Logies dat ze daarom misschien rare dingen doen in het begin. Zij moeten gewoon nog leren hoe je met een meisje moet praten.
En dat elk meisje dr eigen onzekerheden heeft etc. En welke rare openers bedoel je?
Wat ik uit die docu begreep was toch echt dat ze die opener 'Ik heb 200 Pond/Wat is jouw passie en hoe voel je je daarbij?" als tip kregen van die MasterPUA's. Die rare openers bedoelde ik.
quote:
Neggen is niet per se nodig maar het kan trouwens wel heel handig zijn ja. Vooral als je door een BS heen moet.
Wat is BS, buiten bullshit?
quote:
Sowieso, als meisjes er niet van uit waren gegaan dat elke jongen alleen maar wil neuken was et nergens voor nodig geweest dit allemaal
Hoe bedoel je dit?
pi_73747167
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 13:31 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Heb je het nou over jezelf, Buffalo Soldier?
Bitch Shield *
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 13:33:31 #274
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_73747176
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 13:32 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

Het is veel meer dan dat. Denk je dat zon jongen die de hele dag alleen maar gamet et puur om et neuken gaat? Hij wil gewoon zorgen dat ie beter contact kan maken met mensen om zich heen vrouwen EN mannen.
Jaja, geloof je het zelf?
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 13:33:54 #275
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_73747200
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 13:33 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Bitch Shield *
En wat is dat voor een typische term?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')