wheehe jah dat gelukkig welquote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:02 schreef draculettetje het volgende:
ik heb een hekel aan topics dicht gooien en nieuwe openen enzo
een konijntje dat ontsnapt hihi je spullen nog wel heel?
GRTDOJW #50 + 3 waar konijntjes ontsnappen
lijkt me ook raar om dan ineens nageltjes te horen!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:09 schreef tripack het volgende:
[..]
wheehe jah dat gelukkig welgister was ze in het mandje gesprongen waar haar spullen in zitten en daarin zat een klein plasje.
![]()
is raar hoor sta je lekker de afwas af te drogen, hoor je opeens nageltjes over het laminaat tikken
met dierendag was het haar ook gelukt om te ontsnappen![]()
ze kon blijkbaar niet w88 op haar cadeautje
is ze nog niet terug danquote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:14 schreef draculettetje het volgende:
[..]
lijkt me ook raar om dan ineens nageltjes te horen!
ronja was er van de week ook weer eens vandoor gegaan
alleen denk ik nu dat ze zelf ergens van geschrokken is en daardoor verdwaald
jawel! ik werd na een uur gebeld dat iemand haar bijna aangereden had en waar ze nu wasquote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:15 schreef tripack het volgende:
[..]
is ze nog niet terug dan![]()
whehe nja het is een bekend geluid... en ik wist ook gelijk dat ze eruit was
zoo maar das wel ff schrikkenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:17 schreef draculettetje het volgende:
[..]
jawel! ik werd na een uur gebeld dat iemand haar bijna aangereden had en waar ze nu was
maar dat was een heel end vanwaar zij weg was gegaan, of waar ik was
dus toen bracht die vriendelijke mevr ronja weer terug naar mij!
maar echt daar waar ze was zijn wij nog nooit geweest en is idd een hele drukke weg
ze is 4 dagen aan de lijn uitgelaten en luistert nu weer perfect!
dinsdag naar uwv voor herkeuringquote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:26 schreef lynda het volgende:
[..]
Puik! Maar daar weet jij alles al van hehe.
En met cyn?
ow ow ow.... nu maak je ons (nja mijquote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:26 schreef lynda het volgende:
[..]
Puik! Maar daar weet jij alles al van hehe.
En met cyn?
tja ze heeft zo haar buienquote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:27 schreef tripack het volgende:
[..]
zoo maar das wel ff schrikken![]()
wel fijn dat ze nu toch wel weer goed luistert.
inspectie klinkt dan wel weer een beetje eng hoorquote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:29 schreef Klonk het volgende:
hoi kutjes
alles goed hier ?
ben ff op inspectieronde
Goed goed, weer heel druk bezig met sportenquote:
ik ben engquote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:29 schreef draculettetje het volgende:
[..]
inspectie klinkt dan wel weer een beetje eng hoor
maar hoi
whehehe hoe oud is ze nu ook alweer.. 2 of bijna 2?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:29 schreef draculettetje het volgende:
[..]
tja ze heeft zo haar buien
lijkt wel of ze eens in de zoveel tijd weer grenzen gaat verkennen!
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:28 schreef tripack het volgende:
[..]
ow ow ow.... nu maak je ons (nja mij) natuurlijk wel weer nieuwsgierig he
puberaal gedrag op die leeftijd is heel normaal, dat kindjes alleen in de tienerjaren kunnen puberen is een sprookjequote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:30 schreef tripack het volgende:
[..]
whehehe hoe oud is ze nu ook alweer.. 2 of bijna 2?
soort van puberaal gedrag
het gaat om een hond..quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:31 schreef Klonk het volgende:
[..]
puberaal gedrag op die leeftijd is heel normaal, dat kindjes alleen in de tienerjaren kunnen puberen is een sprookje
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:30 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Goed goed, weer heel druk bezig met sporten![]()
En hoe is t met dracu? Nog lekker aan t genieten van je UFO-badkuip?
ze is nu net wat meer dan 1,5quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:30 schreef tripack het volgende:
[..]
whehehe hoe oud is ze nu ook alweer.. 2 of bijna 2?
soort van puberaal gedrag
wij zijn gewoon goed puntquote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:30 schreef lynda het volgende:
[..]
niet nodig, vind je toch niet interessant enzo..
Vrouwen
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:30 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Goed goed, weer heel druk bezig met sporten![]()
En hoe is t met dracu? Nog lekker aan t genieten van je erotische plompzakschommel?
Ik had toch gehoopt dat je inmiddels wel een stuk netter zou zijn, maar niets is minder waarquote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:33 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja ik hang er weer regelmatig in ja
ja dat mag, zou ik ook gedaan hebbenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:35 schreef draculettetje het volgende:
[..]
toch moest ik er wel om lachen hoor
whehehequote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:36 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
[..]
Ik had toch gehoopt dat je inmiddels wel een stuk netter zou zijn, maar niets is minder waar
je zou op zich ook beter kunnen weten ha haquote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:36 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
[..]
Ik had toch gehoopt dat je inmiddels wel een stuk netter zou zijn, maar niets is minder waar
nou datquote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:38 schreef tripack het volgende:
[..]
whehehedraakje zal nooit veranderen
gelukkig maarquote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:37 schreef Klonk het volgende:
[..]
ja dat mag, zou ik ook gedaan hebben
Nou oke week daarna..quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:41 schreef draculettetje het volgende:
[..]
is dat volgende week alweer
quote:
Dank je wel dames!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:55 schreef draculettetje het volgende:
die moet ik natuurlijk nog feliciteren voor ik echt ga
gefeliciteerd sgeleen een hele fijne dag gewenst
heul maal nietquote:
Nou vooruit dan!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:08 schreef tripack het volgende:
[..]
heul maal niet![]()
gefeliciteerd hea![]()
neem er maar eentje op ons
Godsammekrake Sgele, waar haal je het toch telkens vandaanquote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:12 schreef Sgele het volgende:
[..]
Nou vooruit dan!![]()
Dank je wel![]()
![]()
En ik ga vanavond het hele team uiteten en leegdrinken. Ik zal zeker een alcoholische versnapering nuttigen voor ik jullie ga nemen!![]()
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:18 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Godsammekrake Sgele, waar haal je het toch telkens vandaan
En bedankt hequote:
Maar eh, waarmee heb ik je eigenlijk gefeliciteerd? Bij de 100e struisvogel die je met je blote tanden hebt omgelegd? Met de 150e roemeense chick die je in een regenton op één avond hebt weten te hosselen? Met het wereldrecord scheelkijken, of ben je gewoon jarig?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:21 schreef Sgele het volgende:
[..]Ik zat er op te wachten
![]()
[..]
En bedankt he![]()
de stiekemerdquote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:54 schreef lynda het volgende:
[..]
Beetje stiekem in je msn naam zetten
Thx!quote:
Dan weten m'n Roemeense collega's ook meteen hoe laat het is hequote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:54 schreef lynda het volgende:
[..]
Mja of juist niet aangezien ze er geen zak van snappen..quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:57 schreef Sgele het volgende:
[..]
Thx!![]()
[..]
Dan weten m'n Roemeense collega's ook meteen hoe laat het is he
haha inderdaadquote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:54 schreef lynda het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:57 schreef Sgele het volgende:
[..]
Thx!![]()
[..]
Dan weten m'n Roemeense collega's ook meteen hoe laat het is he
Er staat toch Happy Birthday to me, sinds wanneer is dat Nederlands??quote:
Waar faal ik precies in?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:25 schreef Sgele het volgende:
[..]
Er staat toch Happy Birthday to me, sinds wanneer is dat Nederlands??
Jullie falen allemaal snoeihard
het was vroeg vanochtendquote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:25 schreef Sgele het volgende:
[..]
Er staat toch Happy Birthday to me, sinds wanneer is dat Nederlands??
Jullie falen allemaal snoeihard
Godsamme m'n koffiequote:
quote:
tot snel weerquote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:03 schreef Sgele het volgende:
Fijne avond menschen!![]()
Maybe tot morgen
gast was je net wakker ofzoquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 06:47 schreef Crazy-M het volgende:
KUKELEKUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
[ afbeelding ]
Wake up allen !!!!!
de laatste werkdag is weer begonnen
nee, i kwas toen al 17 min wakkerquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 08:44 schreef tripack het volgende:
[..]
gast was je net wakker ofzogek
![]()
morguuh iedereen
ik zat toen ook aan mijn ontbijt en geen pc die aan stondquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 08:45 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee, i kwas toen al 17 min wakker
zat al aan ontbijt hahahaha
ik smorgens altijd voor file informatiequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 08:53 schreef tripack het volgende:
[..]
ik zat toen ook aan mijn ontbijt en geen pc die aan stond
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 06:46 schreef Crazy-M het volgende:
Dames und heren,
laat ons vandaag herdenken,
het einde van een tijdperk.
het was een korte aangelegenheid maar toch zullen we die 5 dagen nooit vergeten.
Laat ons herdenken en het verdriet met elkaar delen.
Wij zullen de werkweek gaan missen.
Vandaag zal in het teken staan van herdenken.
uhmz tv en teletekst?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 08:58 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik smorgens altijd voor file informatie
moet ik de tv weer aan zettenquote:
hmmm waarschijnlijk is de tv snellerquote:
mn laptop druk ik aan als ik opsta, dan eer ik aan ontbijt zit, staat mn laptop al braaf te wachtenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:11 schreef tripack het volgende:
[..]
hmmm waarschijnlijk is de tv snellertenzij je pc al aanstaat
verslaafdequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:13 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mn laptop druk ik aan als ik opsta, dan eer ik aan ontbijt zit, staat mn laptop al braaf te wachten
gekkenhuis hierquote:
bel het gesticht maarquote:
mwa valt toch wel meequote:
ma ma ma ma ma maar die sluiten mij ohohohohopquote:
Omdat de mensen van het gesticht achter ons aan zitten .....quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:00 schreef crazy987 het volgende:
waarom is het hier eigenlijk tegenwoordig zo rustig
mensen die echt moeten werken en hier niet meer kunnen komen, sommige mensen willen niet meer komen omdat andere wel komen. tis eigenlijk net een soap hierquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:00 schreef crazy987 het volgende:
waarom is het hier eigenlijk tegenwoordig zo rustig
Soap Soap, Wij willen soapquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:04 schreef tripack het volgende:
[..]
mensen die echt moeten werken en hier niet meer kunnen komen, sommige mensen willen niet meer komen omdat andere wel komen. tis eigenlijk net een soap hier
Mij zullen ze nooit vindenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:02 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Omdat de mensen van het gesticht achter ons aan zitten .....
juist jaquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:04 schreef tripack het volgende:
[..]
mensen die echt moeten werken en hier niet meer kunnen komen, sommige mensen willen niet meer komen omdat andere wel komen. tis eigenlijk net een soap hier
whehehe dat was wel uber toenquote:
alarmcentrale bellen, uitleggen, hard resetquote:
gebruikers gegevens hebben ?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:13 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
alarmcentrale bellen, uitleggen, hard reset
sowieso moet jij als beheerder alle wachtwoorden hebben van jouw apperatuur.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:16 schreef crazy987 het volgende:
[..]
gebruikers gegevens hebben ?
is niet aangelevert bij de router, was kant en klaar aangelevert
nou er is dus niks aan wachtwoorden bekend, evenals inlog gegevens voor de router om op internet te komen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:20 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
sowieso moet jij als beheerder alle wachtwoorden hebben van jouw apperatuur.
indien niet dan moeten hun kunnen aangeven dat dat niet kan omdat ze anders niet in jouw apparaat kunnen.
hun zijn maar standaard en werken een lijsje afquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:24 schreef crazy987 het volgende:
[..]
nou er is dus niks aan wachtwoorden bekend, evenals inlog gegevens voor de router om op internet te komen.
en vandaar dat ik online belde voor hun onderliggende gebruiker.
blijft me toch verbazen hoe snel je die mensen onder de tafel lult
ja dat was ook wel te merken toen ik over terminal server begon.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:27 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hun zijn maar standaard en werken een lijsje af
hehe iddquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:32 schreef crazy987 het volgende:
[..]
ja dat was ook wel te merken toen ik over terminal server begon.
die gast wist gelijk niks meer te vertellen
Yep ken het probleemquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:38 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hehe idd
zo doe ik ook vaak als ik dell bel. Begin ik gelijk: dit dit dit en dit heb ik al gedaan.
Dell: Ok, adres? dan sturen we een nieuwe
Correctie:quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:47 schreef crazy987 het volgende:
[..]
Yep ken het probleem
het leuke was nog wel, er stond 5 man bij, en elke barstte uit in het lachen, probeer dan zelf maar eens serieus te bljiven.
Ohja ook een epic opmerking van toen nog online:
Uw kabel naar uw modem/router mag niet langer als 3 meter zijn.
tuurlijkCisco: 75meter
Heb CCNA1 & CCNA2 van cisco
ik dacht dat je na 75 meter al verlies had.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:50 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Correctie:
100 meter
daarna verlies je snelheid
Heb alle 4 de CCNA's
ach, zit maar 25 verschil inquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:55 schreef crazy987 het volgende:
[..]
ik dacht dat je na 75 meter al verlies had.
is wel 2 jaar geleden hoor
haha ik niethad er maar 2 nodig
alsof de kabel naar je modem langer zal zijn als 20 meter ofzoquote:
normaal gezien hang je je modem en router bij elkaar haha.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:01 schreef crazy987 het volgende:
[..]
alsof de kabel naar je modem langer zal zijn als 20 meter ofzo
mja daaromquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:06 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
normaal gezien hang je je modem en router bij elkaar haha.
en tegenworodig is zelfs modem+router in 1 haha
hehe iddquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:07 schreef crazy987 het volgende:
[..]
mja daarom
alleen bij ons is dat niet thuis, netwerk ligt ietsjes anders aangelegt.
maar dan alsnog, 3 meter
jij vieze progger !!!!!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:33 schreef tripack het volgende:
ik ben ff afgehaakt hoorik ben ook maar een simpele programmeur
ik ben ook programmeur heurquote:
komop dan slaan em in elkaarquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:48 schreef crazy987 het volgende:
[..]
ik ben ook programmeur heur
ik heb alleen ook veel ervaring met andere dingen
hoezoquote:
owjah das waarquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:01 schreef crazy987 het volgende:
[..]
hoezo
we programmeren gewoon iets waardoor het automatisch gebeurd
daarvoor zijn we, dingen automatiseren
zou wel een actie zijnquote:
dan haal ik mijn skills weer van de oude plank en dan kick ik je van het netwerkquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:42 schreef Crazy-M het volgende:
Stelletje Coders !!!!
Zal als netwerkbeheerder jullie rechten is verlagen !
Nou liever niet, probeer je eens voor te stellen wat er hiermee dan kan gebeurenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:16 schreef crazy987 het volgende:
[..]
zou wel een actie zijn
een programma maken dat er een vuist uit de pc komt
Edit:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dankjewel, dan heb ik straks een blauw oog omdat iemand weer een grap met me wil uithalen zeker![]()
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:46 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nou liever niet, probeer je eens voor te stellen wat er hiermee dan kan gebeurensm0kezSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dankjewel, dan heb ik straks een blauw oog omdat iemand weer een grap met me wil uithalen zeker
leuk, ik zit op het werk kan hem niet bekijken dus
en wat hebben ze nu weer bij je gedaan
You're not your job. You're not how much money you have in the bank. You're not the car you drive. You're not the contents of your wallet. You're not your fucking khakis. You're the all-singing, all-dancing crap of the world.
hehe, eerst maar is vinden welk kabeltjequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:44 schreef crazy987 het volgende:
[..]
dan haal ik mijn skills weer van de oude plank en dan kick ik je van het netwerk
oftewel ik trek je kabel eruit![]()
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:46 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nou liever niet, probeer je eens voor te stellen wat er hiermee dan kan gebeurenik keek ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dankjewel, dan heb ik straks een blauw oog omdat iemand weer een grap met me wil uithalen zekerYou don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
knip ze gewoon allemaal doorquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:06 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hehe, eerst maar is vinden welk kabeltje
Draadloosquote:
dan pak ik me hamerquote:
does niet zo klieren jijquote:
ja nou..quote:
en danquote:
ai dat is klotequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:16 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ja nou..
ik heb vanaf januari geen baan meer.. :S dus moet druk bezig
Smash hammer on pc to shut-down wireless =)quote:
tja.. ik had een vaste baan/ vast contract..quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:18 schreef crazy987 het volgende:
[..]
ai dat is klote
ik kom in januari in vaste dienst met 250 euro salarisverhoging
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:49 schreef crazy987 het volgende:
[..]
sm0kez
leuk, ik zit op het werk kan hem niet bekijken dus
en wat hebben ze nu weer bij je gedaan
kan ik niet meer fixen dat jij weer kunt inloggenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:18 schreef crazy987 het volgende:
[..]
Smash hammer on pc to shut-down wireless =)
mja dat is wel klotequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:21 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
tja.. ik had een vaste baan/ vast contract..
tot er een reorganisatie was..
en tja.. dan ben ik hem toch kwijt.. net zoals minstens 55 andere mensen in dit bedrijf
whaha epic failquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:21 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Gister ben ik in de zeik genomen door een chipknip-oplaadpunt!
stop ik m'n pas erin, "pas ongeschikt". Okee, pas er weer uit, pas er weer in. "pas ongeschikt"
Pas er weer uit, blijkt m'n chip opeens te ontbreken. Heeft dat automaat gewoon m'n chip uit m'n bankpas gegeten
wat ?quote:
dat komt wel goedquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:23 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
kan ik niet meer fixen dat jij weer kunt inloggen
hoe de fok kan datquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:21 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Gister ben ik in de zeik genomen door een chipknip-oplaadpunt!
stop ik m'n pas erin, "pas ongeschikt". Okee, pas er weer uit, pas er weer in. "pas ongeschikt"
Pas er weer uit, blijkt m'n chip opeens te ontbreken. Heeft dat automaat gewoon m'n chip uit m'n bankpas gegeten
mja ik wil ookquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:54 schreef Crazy-p het volgende:
ik ga hier alvast uitloggen.. fijn weekend mensen!
nog 90 minutenquote:
als het hier zo doorgaat niet.quote:
hoezo paniek dan ?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:36 schreef crazy987 het volgende:
[..]
als het hier zo doorgaat niet.
paniek in de tent
nee de belangrijkste berichten worden niet meer verwerktquote:
whaaa bitch, das vroeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeegquote:Op maandag 19 oktober 2009 05:49 schreef Droxz.nl het volgende:
De tering, dit is echt te vroeg hoor...
Nu heb ik nog veel minder zin!
Ben alweer een half uurtje op mijn werk gek!quote:Op maandag 19 oktober 2009 07:15 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
whaaa bitch, das vroeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeg
ik zit nog aan ontbijtquote:Op maandag 19 oktober 2009 07:29 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ben alweer een half uurtje op mijn werk gek!
Ik heb nog veeeel minder zinquote:Op maandag 19 oktober 2009 05:49 schreef Droxz.nl het volgende:
De tering, dit is echt te vroeg hoor...
Nu heb ik nog veel minder zin!
goeiemźrge ome Smokezzzzquote:
werd tijd ookquote:
Krijgt dat ******** stadion van ** ook een andere naam!quote:
Whaha tjah . zou wel logisch zijnquote:Op maandag 19 oktober 2009 09:39 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Krijgt dat ******** stadion van ** ook een andere naam!
winnen doen ze toch al niet meerquote:Op maandag 19 oktober 2009 09:39 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Krijgt dat ******** stadion van ** ook een andere naam!
Laten we daar even mee wachten tot aankomend weekend!quote:
tegen wie moeten ze dan ?quote:Op maandag 19 oktober 2009 10:03 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Laten we daar even mee wachten tot aankomend weekend!
Ajax natuurlijk!quote:
mogen de slechste verliezen danquote:
quote:Scheringa chanteerde voetballers'
Uitgegeven: 19 oktober 2009 10:13
Laatst gewijzigd: 19 oktober 2009 10:16
AMSTERDAM - Voormalige AZ-spelers doen in Sportweek een boekje open over de werkwijze van AZ-voorzitter en -eigenaar Dirk Scheringa in het verleden.
© ANP
Spelers en trainers werden gepaaid met lage hypotheekrentes, aandelenpakketten en allerhande verzekeringen waar ze allerminst beter van werden.
“Mij werd een laag basissalaris aangeboden,” vertelt een ex-speler die anoniem wil blijven, “maar dat kon ik dan opkrikken met een aandelenpakket dat aan het einde van m’n contract 1 miljoen waard was."
Probleem
"Op papier heel mooi, maar dat was nou net het probleem. Scheringa wilde die eindsom niet garanderen, er werd niets getekend, het was een mondelinge afspraak. Sommige spelers zijn daar met open ogen ingetuind, die stonden na drie jaar met lege handen.”
Spelers die veel voor AZ betekend hebben, moesten om een vertrek te forceren veel geld inleveren. “Het was regelrechte chantage,” vertelt een andere oud-voetballer van AZ.
“Het stond zwart op wit dat ik recht had op een bepaald percentage van de transfersom, maar ik moest een papier ondertekenen dat ik er vanaf zag. Dan praatte je wel over heel veel geld. Natuurlijk had je kunnen weigeren dat te tekenen, maar dan kwam je niet weg bij AZ.”
Wel-afspeken-niet-nakomen
Een andere speler beweert dat het beleid van ‘wel-afspreken-niet-nakomen’ één van de redenen was waarom technisch directeur Martin van Geel is weggegaan bij AZ. “Die kon zich niet meer verenigen met de heersende bedrijfscultuur van liegen en bedriegen."
"Afspraken werden moedwillig vergeten. Niemand durfde het op te nemen tegen de almachtige Dirk Scheringa. Zwijgen werd beloond, het waren allemaal gehersenspoelde jaknikkers geworden. Het was net een sekte
dat is echt ergquote:Op maandag 19 oktober 2009 10:26 schreef Crazy-M het volgende:
http://www.nu.nl/sport/21(...)rde-voetballers.html
[..]
als dat echt zo is kan AZ nog is moeilijkheden krijgen ook met de voetbalbondquote:Op maandag 19 oktober 2009 10:30 schreef tripack het volgende:
[..]
dat is echt erg![]()
ik vind het niet erg voor dirk dat de bank gevallen is... wel voor de mensen die daar normaal hun geld hebben staan en er nu niet bij kunnen.
dat zou ook nog wel es kunnenquote:Op maandag 19 oktober 2009 10:32 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
als dat echt zo is kan AZ nog is moeilijkheden krijgen ook met de voetbalbond
matig ;oquote:
beetje zelfspot doet wonderenquote:
langzaamaandagquote:
Ik was hier al om kwart voor 7quote:
jaah lekker rustig aan gedaanquote:Op maandag 19 oktober 2009 12:27 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik was hier al om kwart voor 7
Tijd gaat hier juist echt snel! hahaha
Wel lekker weekend gehad?
alsof ze daar iets van service hoeven te verlenen.quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:28 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Meneer werkt sinds kort bij een crematorium?
Zelfs de oven wordt daar de oven in gesodemieterd als ie het niet doetquote:Op maandag 19 oktober 2009 12:30 schreef tripack het volgende:
[..]
alsof ze daar iets van service hoeven te verlenen.
als iets niet werkt wordt het gewoon de oven ingepleurd....
laptop, printer, koffiezetautomaat, systeembeheerder
quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:31 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Zelfs de oven wordt daar de oven in gesodemieterd als ie het niet doet
Lekker lekker!quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:29 schreef tripack het volgende:
[..]
jaah lekker rustig aan gedaanalhoewel...zaterdagmiddag in de IKEA zijn... das niet echt rustig
maar verder wel lekker weekend gehad![]()
volgend weekend weddingbeurs in rotterdam
Ik mag daar geen uitspraken (meerquote:Op maandag 19 oktober 2009 12:28 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Meneer werkt sinds kort bij een crematorium?
hahahaquote:Op maandag 19 oktober 2009 13:08 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik mag daar geen uitspraken (meer) over doen
quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:08 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
whahahquote:Op maandag 19 oktober 2009 13:08 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:07 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Lekker lekker!
IKEA? Dat is al druk door de weeks man!
Weddingbeurs? Gelukkig hoef ik er nog niet heen!
quote:
quote:
Huh?quote:Een beroep of stiel is in zijn algemeenheid een type bezigheid die men pleegt te doen om een inkomen te verwerven. Het maakt niet uit of deze bezigheid als werknemer, ambtenaar of als ondernemer worden uitgevoerd. Soms wordt het begrip uitgebreid tot de dagelijkse bezigheden die al dan niet tegen betaling worden uitgevoerd.
Het inkomen is niet de enige reden om een beroep uit te oefenen. De beroepsuitoefening kan ook voldoening geven, doordat het een nuttige bijdrage aan de maatschappij geeft, doordat men zijn talenten kan ontplooien of doordat het beroep status geeft. Zo is een derderangs profwielrenner vaak bereid een veel zwaardere inspanning te leveren dan een postbode, voor dezelfde beloning.
wat is dat nou weer voor vaag gelulquote:
Ik dacht dat je mij enquote:Op maandag 19 oktober 2009 13:29 schreef tripack het volgende:
[..]![]()
nja die in 1e was wel leukin een kerk enzo en niet enorm groot.
die in ahoy is wel stukje groter denk ik.
Ik zocht "werk" op google!quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:49 schreef tripack het volgende:
[..]
wat is dat nou weer voor vaag gelul
whahaha je weet maar nooitquote:Op maandag 19 oktober 2009 14:04 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik dacht dat je mij enwel kende... GEEN trouwerij van onze kant mafkees!
hehe zo kennen we jequote:Op maandag 19 oktober 2009 14:04 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik dacht dat je mij enwel kende... EEN grote trouwerij van onze kant mafkees!
zoveelquote:Op maandag 19 oktober 2009 14:04 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik dacht dat je mij enwel kende... VIJFTIEN trouwerijen van onze kant mafkees!
ben je nou alweer weggestuurdquote:
Dat weten we wel!quote:
Ookal zou ik trouwen, ik weet wel precies wie ik geen uitnodiging moet sturenquote:
Daar mag ik verder geen uitspraken over doen!quote:
de volledige selectie van AZ?quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:23 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ookal zou ik trouwen, ik weet wel precies wie ik geen uitnodiging moet sturen
jij mag ook niks zeggenquote:Op maandag 19 oktober 2009 14:24 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Daar mag ik verder geen uitspraken over doen!![]()
aah je hebt verhalen gehoord ?quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:23 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ookal zou ik trouwen, ik weet wel precies wie ik geen uitnodiging moet sturen
Ik ga niet trouwen!quote:
Ok ok, een snelle reactie dan!quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:24 schreef tripack het volgende:
[..]
jij mag ook niks zeggen
of mag je daar verder ook geen uitspraken over doen??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*If i'm not back in 5 minutes... wait longer*
*May the source be with you!*
* Check www.droxz.nl & www.ikhebnogveelminderzin.nl
dit is hun laatste seizoen daarna faillietquote:Op maandag 19 oktober 2009 14:27 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Als ik al ga trouwen.... weet niet of er dan nog AZ is!
quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:28 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ok ok, een snelle reactie dan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.whehehe nja mooi zo
Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
Korfbal? Dat leek me al wat voor jou!quote:
1x en meer niet..quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:28 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
dit is hun laatste seizoen daarna failliet
weet je wel hoe coooolquote:Op maandag 19 oktober 2009 14:30 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Korfbal? Dat leek me al wat voor jou!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
zodra ze weer gaan winnen praten we verderquote:Op maandag 19 oktober 2009 14:41 schreef lynda het volgende:
[..]
1x en meer niet..
Ooit een lesje bedrijfseconomie gevolgd of een klein beetje verstand van aansprakelijkheid, curatoren ed?
Denk het niet.. dus sst maar weer.
Dus het antwoord op mij vraag is blijkbaar nee. (Niet dat ik veel anders had verwacht hoorquote:Op maandag 19 oktober 2009 14:45 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
zodra ze weer gaan winnen praten we verder
nee, economie wel examen gedaan, maar thats itquote:Op maandag 19 oktober 2009 14:50 schreef lynda het volgende:
[..]
Dus het antwoord op mij vraag is blijkbaar nee. (Niet dat ik veel anders had verwacht hoor)
Anders zou je nu niet op een ander onderdeel overgaan.
het had ook niet in de krant mogen staanquote:Op maandag 19 oktober 2009 14:45 schreef Droxz.nl het volgende:
Halfnaakte man valt uit laadbak
In Nieuw-brabo-land is een man afgevoerd naar het ziekenhuis nadat hij halfnaakt uit de laadbak van een pick-up viel. De belhamel maakte samen met wat vrienden een ritje in ... uh... ergens in Nieuw-brabo-land.
Het schennisplegende slachtoffer ging op een zeker moment zonder broek aan in de laadbak staan. Vervolgens viel hij met klavotz en al uit de bak. Hij raakte bewusteloos. De ambulance werd ingeschakeld en ondertussen waren zijn vrienden zo sympathiek om zijn roedehoofd af te dekken met wat kleren.
De politie meldt dat de man niet dronken was. Waarom hij dan toch tot deze capriolen kwam is onbekend. Het ziekenhuispersoneel wilde niet zeggen hoe het met de patiėnt is.
Crazy-m Toch!
quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:43 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
weet je wel hoe cooool
tegen die vrouwen aanspringendat mag helemaal nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.of bedoel je onder de douche
Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:19 schreef tripack het volgende:
[..]
dat mag helemaal nietof bedoel je onder de douche
smeerpijpquote:
doe ik ook altijdquote:Op maandag 19 oktober 2009 15:22 schreef tripack het volgende:
[..]
smeerpijp
je kan natuurlijk "per ongeluk" tegen een dame botsen
jah goed planquote:Op maandag 19 oktober 2009 15:26 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
doe ik ook altijd
en dan met mn handen naar voren zo van sorry, maar ik zocht houvst
hehe ;')quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:27 schreef tripack het volgende:
[..]
jah goed plandat had ik toen moeten weten
welk niveauquote:Op maandag 19 oktober 2009 15:29 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hehe ;')
zucht, het niveau mensen, het niveau
Nee dat niet, maar als ik dit soort berichten lees snap ik wel dat ze niet ze gemotiveerd zijn om te winnenquote:Op maandag 19 oktober 2009 14:41 schreef lynda het volgende:
[..]
1x en meer niet..
Ooit een lesje bedrijfseconomie gevolgd of een klein beetje verstand van aansprakelijkheid, curatoren ed?
Denk het niet.. dus sst maar weer.
Jij hebt nog nooit een vrouw geneuqt!quote:
Ik ga hier niemand verdedigen ofzo, maar dat laatste klopt natuurlijk niet helemaal hequote:Op maandag 19 oktober 2009 15:32 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar als ik dit soort berichten lees snap ik wel dat ze niet ze gemotiveerd zijn om te winnen![]()
Overigens heb ik vrij weinig verstand van Scheringa's versie van economie hoor.. Maar ook daar geldt waarschijnlijk dat als er geen sponsor meer is, dat er even een stuk minder geld binnen stroomt.
lijkt een beetje op de boot die toen gebruikt werd in een serie met hulk hoganquote:Op maandag 19 oktober 2009 15:53 schreef Droxz.nl het volgende:
Sea Shepherd heeft een nieuw bootje!
[ afbeelding ]
Ik geloof er geen zak van, maar hij ziet er wel cool uit!
quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:47 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik ga hier niemand verdedigen ofzo, maar dat laatste klopt natuurlijk niet helemaal he
Dat geld van dit jaar is gewoon binnen (5 mil), dus tot het einde van het seizoen zit dat wel goed.
De vraag is alleen of er iemand volgend seizoen ook zoveel voor shirt sponsor wil betalen
Volgend onderwerp aub!
(overal gooien ze je al dood met dat pleuris DSB meuq)
Oude schoooooolshizzle!quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:05 schreef tripack het volgende:
[..]
lijkt een beetje op de boot die toen gebruikt werd in een serie met hulk hogan![]()
ff googlen
[ afbeelding ]
hij ziet er toch net iets anders uit
Gaafquote:Op maandag 19 oktober 2009 16:21 schreef Droxz.nl het volgende:
[ afbeelding ]
Wheheheh!
Er was ook ooit zo'n film met een blauwe heli, die kon ook "stil" vliegen enzo... iets met "blue thunder" ofzo.
[ afbeelding ]
Die knightrider van "tegenwoordig" vind ik ook wel wat hebben hoor!quote:
is mijn autoquote:Op maandag 19 oktober 2009 20:27 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Die knightrider van "tegenwoordig" vind ik ook wel wat hebben hoor!
[ afbeelding ]
Ja serieus hoorquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 07:15 schreef Crazy-M het volgende:
KOUD!!!!!!!!!!!!!
Mogguh menschen!!!quote:
En ik redelijk wakker!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 08:35 schreef Crazy-M het volgende:
ik ben gewoon een keer slaperig in de vroege ochtend.
ENG
ik ook, alleen de hond vind het fijn om me snachts wakker te moeten makenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 08:37 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
En ik redelijk wakker!
Heb gewoon eens meer geslapen dan 6 uur!
quote:Band Zonder Banaan - Mooie Dag
Wat een mooie dag (een mooie dag)
een prachtige dag (prachtige dag)
het is er 1 uit een miljoen (uit een miljoen)
wat een heerlijke dag (heerlijke dag)
de ideale dag
Om helemaal niks te doen!
achter in de tuin hangt een heerlijke mat
en met een lange gat, hang ik in die mat
want de zon schijnt luid op mijn tuintje op zuid
dus voorlopig kom ik er niet meer uit
refrein:
wat een mooie dag
ja een prachtige dag
het is er 1 uit een miljoen
wat een heerlijke dag
ja de ideale dag
om helemaal niks te doen
het keukenblad is rot, de shutting is kapot
er komt een dag dat ik dat allemaal fix
maar vandaag doe ik hoog uit 3 dingen
en dat is 1,2,3 keer niks
refrein
helemaal niets, helemaal niets, helemaal niet te doen (4x)
mźrgequote:
doet er mij ook maar 4quote:
Goedemorgenquote:
ik denk dat zijn wijven.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 08:59 schreef Sgele het volgende:
[..]
Goedemorgen
Goedemorgen
Goedemorgen
Goedemorgen
Zo dan?
M'n koffiequote:Op dinsdag 20 oktober 2009 09:05 schreef Droxz.nl het volgende:
Man sekst met lijken
Een man die zestien jaar in een mortuarium in Brabo-land heeft gewerkt en vastzit voor het hebben van seks met een lijk, heeft bekend nog meer lijken verkracht te hebben.
De 56-jarige Crazy-M riskeert een celstraf tot maximaal drie jaar. Hij werkte 's nachts in het mortuarium, en nodigde vaak vrouwen uit voor feestjes met drugs en alcohol. Ook had hij seks met de lichamen die wachtten op autopsie.
Momenteel zit Crazy-M vast op Fok! omdat hij seks heeft gehad met het lichaam van een 81-jarig meisje, dat was vermoord en bijna was onthoofd. Hij heeft bekend seks te hebben gehad met nog twee lijken. Een van deze vrouwen was omgekomen door wurging, de ander was door een ruit op de derde verdieping geduwd.
De eerste veroordeling van Crazy-M was goed nieuws voor de moordenaar van zijn Plomzakpartner. Die is namelijk ter bukkake veroordeeld voor plompzakken en verkrachting, maar beweert zijn slachtoffer niet te hebben verkracht. Later bleek dat het sperma op Smokez lichaam van Crazy-M was.
Dat zijn er 3 Sgele, kunnen ze daar niet tellen?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 08:59 schreef Sgele het volgende:
[..]
Goedemorgen
Goedemorgen
Goedemorgen
Zo dan?
Niet in het Nederlandsquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 09:08 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Dat zijn er 3 Sgele, kunnen ze daar niet tellen?
waarom moet iedereen op fok mij al deze hele week hebbenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 09:05 schreef Droxz.nl het volgende:
Man sekst met lijken
Een man die zestien jaar in een mortuarium in Brabo-land heeft gewerkt en vastzit voor het hebben van seks met een lijk, heeft bekend nog meer lijken verkracht te hebben.
De 56-jarige Crazy-M riskeert een celstraf tot maximaal drie jaar. Hij werkte 's nachts in het mortuarium, en nodigde vaak vrouwen uit voor feestjes met drugs en alcohol. Ook had hij seks met de lichamen die wachtten op autopsie.
Momenteel zit Crazy-M vast op Fok! omdat hij seks heeft gehad met het lichaam van een 81-jarig meisje, dat was vermoord en bijna was onthoofd. Hij heeft bekend seks te hebben gehad met nog twee lijken. Een van deze vrouwen was omgekomen door wurging, de ander was door een ruit op de derde verdieping geduwd.
De eerste veroordeling van Crazy-M was goed nieuws voor de moordenaar van zijn Plomzakpartner. Die is namelijk ter bukkake veroordeeld voor plompzakken en verkrachting, maar beweert zijn slachtoffer niet te hebben verkracht. Later bleek dat het sperma op Smokez lichaam van Crazy-M was.
hahahahaha, mogguh Sgele!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 09:10 schreef Sgele het volgende:
[..]
Niet in het Nederlands![]()
![]()
Mogguh Droxz!
dude, check jij eens snel www.ikhebnogveelminderzin.nl ofzoquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 09:11 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
waarom moet iedereen op fok mij al deze hele week hebben
ben 2 dagen NIET wakker NIET scherp,
whehehe droogquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 08:59 schreef Sgele het volgende:
[..]
Goedemorgen
Goedemorgen
Goedemorgen
Goedemorgen
Zo dan?
Ja hoor, dat was me het partijtje welquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 09:17 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
hahahahaha, mogguh Sgele!
Nog een lekkere verjaardag enzo gehad?
Doe hier is iets aan dan:quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 09:18 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
dude, check jij eens snel www.ikhebnogveelminderzin.nl ofzo
Zijn die plaatjes over mij niet van jou? hahahahah
Mogguh
quote:Waarschuwing: het bezoeken van deze site kan uw computer beschadigen.
De website op www.ikhebnogveelminderzin.nl bevat elementen van de site ncenterpanel.cn, die malware lijkt te hosten. Dat is software die uw computer kan beschadigen of zonder uw medeweten acties kan uitvoeren. Als u een site die malware bevat alleen al bezoekt, kan uw computer worden geļnfecteerd.
Ga voor meer informatie over de problemen met deze elementen naar de Diagnosepagina voor Safe Browsing van Google voor ncenterpanel.cn.
quote:
quote:
quote:Warning: Visiting this site may harm your computer!
The website at www.ikhebnogveelminderzin.nl contains elements from the site ncenterpanel.cn, which appears to host malware – software that can hurt your computer or otherwise operate without your consent. Just visiting a site that contains malware can infect your computer.
For detailed information about the problems with these elements, visit the Google Safe Browsing diagnostic page for ncenterpanel.cn.
Learn more about how to protect yourself from harmful software online.
I understand that visiting this site may harm my computer.
sommige pics worden dan geblokkeerd.quote:
Mag zkr niet klagen!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 09:24 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja hoor, dat was me het partijtje wel![]()
Alles goed daar?
Waarom krijg ik nergens een foutmelding ofzo te zien?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 09:40 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
sommige pics worden dan geblokkeerd.
Droxz wil ons infecteren !!!
Kijk, dat hoort men graag!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 09:40 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Mag zkr niet klagen!
Prive erg druk, maar alles gaat gewoon top!
Zkr, wil hier nog een hoop kwijt kwa typen, maar ik moet me hier tegenwoordig inhouden hequote:
Oh is het zo erg ja?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 09:43 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Zkr, wil hier nog een hoop kwijt kwa typen, maar ik moet me hier tegenwoordig inhouden he![]()
daarom kunt ook normaal kutten zonder werk of privequote:Op dinsdag 20 oktober 2009 09:43 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Zkr, wil hier nog een hoop kwijt kwa typen, maar ik moet me hier tegenwoordig inhouden he![]()
Daar mag ik verder geen uitspraken over doenquote:
daar mag hij geen uitspraken over doenquote:
Oja? Gewoon weer lekker verhalen over werk posten vond ik altijd wel lachen!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 09:45 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
daarom kunt ook normaal kutten zonder werk of prive
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 09:49 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Daar mag ik verder geen uitspraken over doen![]()
(nieuwe stopzin van droxz?)
Godsammequote:Op dinsdag 20 oktober 2009 09:49 schreef tripack het volgende:
[..]
daar mag hij geen uitspraken over doen
Aaaaaah nu weet ik hetquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 09:49 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Oja? Gewoon weer lekker verhalen over werk posten vond ik altijd wel lachen!
worden wel weer Fok en sukkesquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 09:49 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Oja? Gewoon weer lekker verhalen over werk posten vond ik altijd wel lachen!
Mijn halve bedrijf weet inmiddels dat ik hier post met deze nickname, dus tsjaaaaa....quote:
goed plan!quote:
voor mij ook hahaquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:05 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
goed plan!
Zal alleen ergens einde van de week worden
Werkse... werkse... volgens mij loop jij enge ziektes op daar hoor!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:07 schreef Sgele het volgende:
Ik ga even wat werk verrichten hierzo
Tot later! En werk ze allemaal he![]()
![]()
![]()
Leuk he van die mensen die lopen te zeuren maar zelf geen poot uitsteken hahahaha.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:08 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
voor mij ook haha
zucht, die van de brw zo van jah dit en dit is nog niet gedaan ...
ik denk: jongen, kun je zelf toch ook iets aan doen ? ?
Lening AZ mogelijk direct opeisbaarquote:Lening AZ mogelijk direct opeisbaar
Door Jeroen (JJdJ1984) op dinsdag 20 oktober 2009 10:12
Bron: Spits (papieren editie)
Alweer een nieuwe aflevering in de soap rond DSB en AZ. Eerder zou AZ er geen enkel last van hebben als DSB Beheer om zou vallen. Nu DSB Beheer vermoedelijk het loodje zal leggen blijkt er toch een probleem voor AZ bij te komen.
Op het moment dat de beheersmaatschappij onder curatele gesteld zal worden, krijgt AZ vermoedelijk grote problemen met een lening van 14 miljoen euro. "Dit is een soort rekening courant die wij hebben bij DSB Beheer met een looptijd van tien jaar", aldus algemeen directeur Toon Gerbrands.
Volgens Gerbrands werd de rekeningcourant gebruikt om snel te kunnen handelen op de transfermarkt. "Als we een speler kochten, dan was de lening iets hoger en als we wat verkochten was hij lager."
De directeur van AZ wil nog niet speculeren over mogelijke financiėle gevolgen. Mocht de curator van DSB Beheer de lening direct opeisen dan is al wel duidelijk dat AZ in de problemen zal komen.
Ik wil niet lullig zijn, maar is dat niet wat voorbarig?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:48 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Lening AZ mogelijk direct opeisbaar
dat was het dan: AZ
Het was wel mooi, maar toch ook fijn
Maar zoals bij elke crisis, gaat er altijd, eentje neer ...
Dat was henny huisman ook altijdquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:51 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik wil niet lullig zijn, maar is dat niet wat voorbarig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |