wheehe jah dat gelukkig welquote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:02 schreef draculettetje het volgende:
ik heb een hekel aan topics dicht gooien en nieuwe openen enzo
een konijntje dat ontsnapt hihi je spullen nog wel heel?
GRTDOJW #50 + 3 waar konijntjes ontsnappen
lijkt me ook raar om dan ineens nageltjes te horen!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:09 schreef tripack het volgende:
[..]
wheehe jah dat gelukkig welgister was ze in het mandje gesprongen waar haar spullen in zitten en daarin zat een klein plasje.
![]()
is raar hoor sta je lekker de afwas af te drogen, hoor je opeens nageltjes over het laminaat tikken
met dierendag was het haar ook gelukt om te ontsnappen![]()
ze kon blijkbaar niet w88 op haar cadeautje
is ze nog niet terug danquote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:14 schreef draculettetje het volgende:
[..]
lijkt me ook raar om dan ineens nageltjes te horen!
ronja was er van de week ook weer eens vandoor gegaan
alleen denk ik nu dat ze zelf ergens van geschrokken is en daardoor verdwaald
jawel! ik werd na een uur gebeld dat iemand haar bijna aangereden had en waar ze nu wasquote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:15 schreef tripack het volgende:
[..]
is ze nog niet terug dan![]()
whehe nja het is een bekend geluid... en ik wist ook gelijk dat ze eruit was
zoo maar das wel ff schrikkenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:17 schreef draculettetje het volgende:
[..]
jawel! ik werd na een uur gebeld dat iemand haar bijna aangereden had en waar ze nu was
maar dat was een heel end vanwaar zij weg was gegaan, of waar ik was
dus toen bracht die vriendelijke mevr ronja weer terug naar mij!
maar echt daar waar ze was zijn wij nog nooit geweest en is idd een hele drukke weg
ze is 4 dagen aan de lijn uitgelaten en luistert nu weer perfect!
dinsdag naar uwv voor herkeuringquote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:26 schreef lynda het volgende:
[..]
Puik! Maar daar weet jij alles al van hehe.
En met cyn?
ow ow ow.... nu maak je ons (nja mijquote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:26 schreef lynda het volgende:
[..]
Puik! Maar daar weet jij alles al van hehe.
En met cyn?
tja ze heeft zo haar buienquote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:27 schreef tripack het volgende:
[..]
zoo maar das wel ff schrikken![]()
wel fijn dat ze nu toch wel weer goed luistert.
inspectie klinkt dan wel weer een beetje eng hoorquote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:29 schreef Klonk het volgende:
hoi kutjes
alles goed hier ?
ben ff op inspectieronde
Goed goed, weer heel druk bezig met sportenquote:
ik ben engquote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:29 schreef draculettetje het volgende:
[..]
inspectie klinkt dan wel weer een beetje eng hoor
maar hoi
whehehe hoe oud is ze nu ook alweer.. 2 of bijna 2?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:29 schreef draculettetje het volgende:
[..]
tja ze heeft zo haar buien
lijkt wel of ze eens in de zoveel tijd weer grenzen gaat verkennen!
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:28 schreef tripack het volgende:
[..]
ow ow ow.... nu maak je ons (nja mij) natuurlijk wel weer nieuwsgierig he
puberaal gedrag op die leeftijd is heel normaal, dat kindjes alleen in de tienerjaren kunnen puberen is een sprookjequote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:30 schreef tripack het volgende:
[..]
whehehe hoe oud is ze nu ook alweer.. 2 of bijna 2?
soort van puberaal gedrag
het gaat om een hond..quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:31 schreef Klonk het volgende:
[..]
puberaal gedrag op die leeftijd is heel normaal, dat kindjes alleen in de tienerjaren kunnen puberen is een sprookje
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:30 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Goed goed, weer heel druk bezig met sporten![]()
En hoe is t met dracu? Nog lekker aan t genieten van je UFO-badkuip?
ze is nu net wat meer dan 1,5quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:30 schreef tripack het volgende:
[..]
whehehe hoe oud is ze nu ook alweer.. 2 of bijna 2?
soort van puberaal gedrag
wij zijn gewoon goed puntquote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:30 schreef lynda het volgende:
[..]
niet nodig, vind je toch niet interessant enzo..
Vrouwen
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:30 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Goed goed, weer heel druk bezig met sporten![]()
En hoe is t met dracu? Nog lekker aan t genieten van je erotische plompzakschommel?
Ik had toch gehoopt dat je inmiddels wel een stuk netter zou zijn, maar niets is minder waarquote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:33 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja ik hang er weer regelmatig in ja
ja dat mag, zou ik ook gedaan hebbenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:35 schreef draculettetje het volgende:
[..]
toch moest ik er wel om lachen hoor
whehehequote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:36 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
[..]
Ik had toch gehoopt dat je inmiddels wel een stuk netter zou zijn, maar niets is minder waar
je zou op zich ook beter kunnen weten ha haquote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:36 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
[..]
Ik had toch gehoopt dat je inmiddels wel een stuk netter zou zijn, maar niets is minder waar
nou datquote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:38 schreef tripack het volgende:
[..]
whehehedraakje zal nooit veranderen
gelukkig maarquote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:37 schreef Klonk het volgende:
[..]
ja dat mag, zou ik ook gedaan hebben
Nou oke week daarna..quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:41 schreef draculettetje het volgende:
[..]
is dat volgende week alweer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |