Gisteren bij iemand aan het werk geweest aan een server.
Moesten er op een gegeven moment een paar poorten worden open gezet.
Dus ik proberen in te loggen op de router, en maar niet werken wat ik ook probeerde.
Dus ik van mijn kennis van online wetende dat ze nog een onderliggende gebruiker hebben even aan het bellen geslagen.
Dus kreeg gelijk zo een blije vent aan de lijn en ik al gelijk van
Dus ik wat met die gast gepraat van wat er aan de hand was en waarom we de router geen hard reset konden geven (het alarm zat erop aangesloten, dus als we die uitzette ging er bij de alarmcentrale een lampje branden).
dus eerst die gast daar die vrolijk met zijn mapje aan het bladeren was aangezien ik dingen zei waarop hij niks wist en hij dus ook steeds op en neer naar zijn suporvisor.
Op een gegeven moment zegt hij dat hij hem niet mag geven waarop ik vraag waarom niet, zeggen ze dat ik dan op hun volledige netwerk kan komen.
Ts dus gelijk van

...........
dus ik: nou mag ik dan eventjes je suporvisor spreken, maar dat kon dus niet.
en wat ik ook probeerde kreeg hem maar niet aan de lijn.
lijkt mij toch een normale vraag?
en dat was het wel zo een beetje.
Klacht: Klantenservice van Online denkt slim te zijn

Klacht2: Callcentermiep wil me zijn suporvisor niet geven

Klacht3: het werkt nog niet

Samenvatting: Online klantenservice zuigt
You're not your job. You're not how much money you have in the bank. You're not the car you drive. You're not the contents of your wallet. You're not your fucking khakis. You're the all-singing, all-dancing crap of the world.