abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73707582
De kunst van het loslaten van je ex - Deel 90

Omdat ik het topic net vulde toch even mezelf herhalen:
Gisteren heb ik (voor het eerst sinds ik niet meer bij haar woon; vorige week donderdag dus) m'n ex weer gezien. Ze kwam mij opzoeken, kijken hoe het met "onze" (nu "mijn") kitten en ook met mij gaat... Even de stad in geweest, naar het strand, naar de bios, en blijven slapen (slapen ja), waarna ze nu staat te douchen en zometeen weer naar huis gaat...
Aan de ene kant wil ik heel graag vrienden met haar blijven (voor de volledigheid: zij was degene die na 3 jaar de knoop doorhakte om er mee te stoppen), aan de andere kant doe ik mezelf heel veel verdriet als ik weer zie wat ik niet meer heb, en alles wat ik verwerkt dacht te hebben ligt weer open...
Over 2 weken gaan ze samen 2 dagen op minicruise naar Newcastle, aan de ene kant heel leuk, aan de andere kant weet ik nu al dat het me weer verdrietig zal maken.
Mijn verstand zegt dat definitief geen contact meer hebben beter is, maar mijn hart wil dat niet
censuur :O
  donderdag 15 oktober 2009 @ 11:23:57 #2
214544 J0ttem
speciale jongen
pi_73707656
fipo +tvp
Swiggity swooty, I'm coming for that booty.
pi_73707722
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 11:22 schreef RemcoDelft het volgende:
Mijn verstand zegt dat definitief geen contact meer hebben beter is, maar mijn hart wil dat niet
Zeer herkenbaar!
Op dinsdag 23 december 2008 13:19 schreef Slarioux het volgende:
Wauw, wat een grap. Ik heb niet meer zo gelachen sinds 11 september.
pi_73707996
Ik doe ook even een tvp aangezien ik nog steeds meelees met iedereen.
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
  donderdag 15 oktober 2009 @ 11:34:28 #5
165197 Poem
Scotty doesn't know!!
pi_73708010
Gewoon gaan cruisen. Haar nooit meer zien is ook niks, want de denkt toch wel aan haar. Vertel het haar als je 't er moeilijk mee hebt. Wees blij dat jullie niet met ruzie uit elkaar zijn gegaan!
  donderdag 15 oktober 2009 @ 11:41:52 #6
214544 J0ttem
speciale jongen
pi_73708224
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 11:25 schreef Oldenzaal het volgende:

[..]

Zeer herkenbaar!
Yup, ook in mijn geval. Heb geprobeerd contact te houden, maar zij kan het alleen maar over zichzelf hebben. Stiekem wil wou ik haar wel terug, maar als ik er over nadenk kom ik er achter dat er ik toch niet meer opschiet, haar warme, zorgelijke karakter is veranderd in iemand die ik niet meer ken. Na lang na te denken heb ik besloten gewoon zo weinig mogelijk contact meer met haar te houden, sinds ik dat heb gedaan gaat het ook een stuk beter met me.
Bovendien kan ik nu wel meer tijd aan mijn hobby's en vrienden besteden, wat ook een goede zaak is natuurlijk

Ik dacht vroeger altijd dat het wel kon, contact met de ex die je heeft laten stikken, maar had nooit gedacht dat het zo pijnlijk zou zijn
Swiggity swooty, I'm coming for that booty.
  donderdag 15 oktober 2009 @ 11:45:28 #7
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_73708324
Ah hier zijn jullie.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_73708442
Tvp voor het meelezen van herkenbare verhalen!
  donderdag 15 oktober 2009 @ 11:58:15 #9
16845 L3IPO
I am...MEGATRON!
pi_73708757
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 11:34 schreef Poem het volgende:
Gewoon gaan cruisen. Haar nooit meer zien is ook niks, want de denkt toch wel aan haar. Vertel het haar als je 't er moeilijk mee hebt. Wees blij dat jullie niet met ruzie uit elkaar zijn gegaan!
Volgens mij kun je beter met ruzie uit elkaar gaan, lekker duidelijk.
Humans dont deserve to live...
pi_73708940
tvp
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
pi_73710025
Ondanks dat ik er redelijk overheen lijk te zijn doe ik toch maar weer mee, vind 't wel gezellig hier
Don't let my username fool you...
pi_73710820
Tja gezellig
Lekker weer buiten, als je de kans heb zou ik daar wat gaan doen, trek wel een warme jas aan en doe een muts op je hoofd het is koud
Wetenschappelijk is domweg bekend dat verliefdheid je gezonde oordeelsvermogen weg neemt.
Liefde: Hans Teeuwen || Youp ||Theo Maassen
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
  donderdag 15 oktober 2009 @ 15:42:23 #13
64307 Untouchables
Kun je weven, weef dan mee
pi_73716647
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 12:41 schreef Metalfreak het volgende:
Ondanks dat ik er redelijk overheen lijk te zijn doe ik toch maar weer mee, vind 't wel gezellig hier
Hoop zeker voor je dat dat zo blijft man en anders weet je deze draad altijd wel te vinden!

En ja, tis inderdaad wel gezellig hier, moehaha!
  donderdag 15 oktober 2009 @ 15:56:07 #14
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_73717140
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 11:22 schreef RemcoDelft het volgende:
De kunst van het loslaten van je ex - Deel 90

Omdat ik het topic net vulde toch even mezelf herhalen:
Gisteren heb ik (voor het eerst sinds ik niet meer bij haar woon; vorige week donderdag dus) m'n ex weer gezien. Ze kwam mij opzoeken, kijken hoe het met "onze" (nu "mijn") kitten en ook met mij gaat... Even de stad in geweest, naar het strand, naar de bios, en blijven slapen (slapen ja), waarna ze nu staat te douchen en zometeen weer naar huis gaat...
Aan de ene kant wil ik heel graag vrienden met haar blijven (voor de volledigheid: zij was degene die na 3 jaar de knoop doorhakte om er mee te stoppen), aan de andere kant doe ik mezelf heel veel verdriet als ik weer zie wat ik niet meer heb, en alles wat ik verwerkt dacht te hebben ligt weer open...
Over 2 weken gaan ze samen 2 dagen op minicruise naar Newcastle, aan de ene kant heel leuk, aan de andere kant weet ik nu al dat het me weer verdrietig zal maken.
dit is zelfkastijding, ik zou met de 'vriendschap' kappen. Maar ja voor mij is het makkelijk praten, want ik weet dat je stiekem hoopt dat ze gaat twijfelen en je terug wilt, de kans daarop is echter zeer klein.
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
  donderdag 15 oktober 2009 @ 16:36:00 #15
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_73718610
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 15:56 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

dit is zelfkastijding, ik zou met de 'vriendschap' kappen. Maar ja voor mij is het makkelijk praten, want ik weet dat je stiekem hoopt dat ze gaat twijfelen en je terug wilt, de kans daarop is echter zeer klein.
Zelfkastijding is het inderdaad... Ik weet alleen uit ervaring dat ik ook heel blij kan zijn met de resterende vriendschap, maar dat het wel heel lang duurt voor dat echt goed voelt...
pi_73719241
Vandaag (2 weken na breuk) mijn eerste liefdesverklaring gehad...En nee, niet van mister ex

Hielp me wel mijn aandacht te verzetten, nu hoefde ik even niet met ex te handelen, maar hoe ik in godsnaam ging zeggen dat ik er niets voor voel

Zo voel ik me nu, haha
  Moderator donderdag 15 oktober 2009 @ 16:59:58 #17
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_73719420
Zo.... ik lees ook nog steeds mee hoor

Maar op het ex front kan ik momenteel niet heel veel melden. Het contact is volledig verbroken en dat zal ook zo blijven. Ze kan lekker in de stront zakken wat mij betreft
Ik voel me inmiddels behoorlijk goed. Heb t/m zondag leuke klus, mag voor een film/kunst festival filmen en korte reportages maken.
Erg leuk om te doen en er lopen ook genoeg mooie meiden rond...dus ik vermaak me wel!
  donderdag 15 oktober 2009 @ 17:00:07 #18
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_73719428
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 16:54 schreef Paikea het volgende:
Vandaag (2 weken na breuk) mijn eerste liefdesverklaring gehad...En nee, niet van mister ex

Hielp me wel mijn aandacht te verzetten, nu hoefde ik even niet met ex te handelen, maar hoe ik in godsnaam ging zeggen dat ik er niets voor voel

Zo voel ik me nu, haha
Da's mooi toch. Bij mij willen mannen altijd alleen maar sex. Zo'n goddelijk lichaam heb ik nou ook weer niet hoor. Maar ik word er af en toe ziek van dat het alleen maar steeds over sex gaat.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
pi_73719651
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 17:00 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Da's mooi toch. Bij mij willen mannen altijd alleen maar sex. Zo'n goddelijk lichaam heb ik nou ook weer niet hoor. Maar ik word er af en toe ziek van dat het alleen maar steeds over sex gaat.
Blijkbaar voor mannen dus wel
Maar als het om sex gaat kun je ze tenminste nog een klap geven
Deze man zie ik minstens 2 keer per week en is een vriend van me. Dat maakt het wel wat lastiger, vooral omdat ik de eerste tijd niet normaal zal kunnen doen
Ach, het is wel lekker voor je ego
pi_73720011
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 17:08 schreef Paikea het volgende:

Blijkbaar voor mannen dus wel
Maar als het om sex gaat kun je ze tenminste nog een klap geven
Deze man zie ik minstens 2 keer per week en is een vriend van me. Dat maakt het wel wat lastiger, vooral omdat ik de eerste tijd niet normaal zal kunnen doen
Ach, het is wel lekker voor je ego
Het was nog geen week uit en me ex had 3 gasten achter der reet hangen vertelde ze. Gasten die meteen zeiden ik vind je wel leuk, wil je wat met me blabla. Ze vond de aandacht leuk(al zei ze van niet natuurlijk). Sommige mannen zijn so simpel en denken maar aan 1 ding(niet persee de sex, maar de verovering). Als het iets ingewikkelder wordt gaan ze op naar de volgende waarbij het vast simpeler te krijgen is. Ben ik even blij dat ik niet tot die cat. mannen hoor. Moet er niet aan denken.

Morgen middag komt me ex waarschijnlijk praten(als ze deze keer niet weer op laatste moment afbelt). Geen idee wat ik er van moet verwachten dus hou me er ook maar niet teveel mee bezig. Heb in elk geval duidelijk aangegeven wat ik nog wil en als ze daar niet aan kan voldoen dan liever geen contact.

Overgens heb ik de komende 3 avonden al lekker vol gepland. Eindelijk een weekend waarin ik NIET hoef te werken dus ik ga helemaal los. Kan niet wachten tot vanavond(verjaardag, lasergamen en dan de kroeg in)
pi_73720154
Bij mij is het nu uit sinds zondag... hij was niet meer verliefd op me (zei die) maar denk ergens dat ie nog niet helemaal over zn ex heen was etc... Hij wil wel graag in contact blijven, blijven afspreken, vind me nog lief/leuk/lekker/schatje etc... Hb wel erg het gevoel dat ik niet echt heb laten zien wie ik zelf ben, super irritant!

Nou ik dacht, voeg me even bij me lotgenoten
  donderdag 15 oktober 2009 @ 17:37:44 #22
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_73720451
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 17:00 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Hey, je noemt jezelf Tux, wat verwacht je dan?
Zonder gekheid: rebound is leuk, maar voor mij hoeft dat niet perse meteen... Ik ben nu juist weer contact aan het zoeken met mensen die ik veel te lang niet gezien heb, en voor zover dat vrouwen betreft zijn ze allemaal bezet, heerlijk veilig.
  donderdag 15 oktober 2009 @ 17:42:20 #23
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_73720628
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 17:37 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

Hey, je noemt jezelf Tux, wat verwacht je dan?
Haha, nee gewoon irl en dat gaat al jaren zo.
  donderdag 15 oktober 2009 @ 18:27:31 #24
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_73722133
Oke het is klaar nu. In tegenstelling tot wat hij zegt probeert hij mij nogsteeds kapot te maken. En daar pas ik voor, dus krijg te tering.
pi_73723320
goeddzo!!
Lijkt me fijn om op zon punt te komen... k hoop alleen nog maar dat t goed komt.. naja ben der meer van overtuigd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')