quote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:37 schreef Ascendancy het volgende:
van die mensen die denken dat zei
Gizmo112 staat liever in de file.quote:
Dus je vindt jezelf asociaal, aangezien je zelf ook met de trein reist?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:37 schreef Ascendancy het volgende:
Voordat het gezegd wordt, de TT is inderdaad een pleonasme.
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:42 schreef Agiath het volgende:
TS is autistisch en huivert al bij de gedachte zo iemand aan te spreken.
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:41 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Je zou ook een poging kunnen doen je onzekerheid te overwinnen en gewoon te vragen of die tas verwijderd kan worden.
Fout en fout. Het gaat om het principe. Als jij als asociale treinreiziger je tas naast je neerzet terwijl je gewoon kan zien dat de coupé volloopt en weet dat de plek naast je nodig is dan haal je die tas gewoon uit jezelf weg en wacht je niet totdat iemand het moet vragen. Dat heet rekening houden met anderen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:42 schreef Agiath het volgende:
En tot zover de geloofwaardigheid van je post.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:58 schreef Espex het volgende:
Ik zet ook altijd mijn tas op een stoel, zit nooit aan het gangpad maar vaak met volle aandacht in een krantje(tijd verdrijf). Als je niet durft te vragen of je er kan zitten verdien je gewoon om te staan. Als ik altijd doorheb dat het voller word haal ik mijn tas weg maar soms schiet dit er dus bij in als je volop ergens anders op concentreert.
overigens, in een zogenaamd "volle" trein in de spits, ik heb ALTIJD zitplaats en rijs gemiddelde 2-3 per week in de spits met de trein...
Dat ben ik niet met je eens, je hoeft geen 2 plaatsen bewust bezet te houden, daar kies je zelf voor terwijl je weet dat het druk is, dus daar kan je ook netjes rekening mee houden. Aan de andere kant is er idd niets mis met vriendelijk vragen of die tas even aan de kant kan.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:58 schreef Espex het volgende:
Ik zet ook altijd mijn tas op een stoel, zit nooit aan het gangpad maar vaak met volle aandacht in een krantje(tijd verdrijf). Als je niet durft te vragen of je er kan zitten verdien je gewoon om te staan. Als ik altijd doorheb dat het voller word haal ik mijn tas weg maar soms schiet dit er dus bij in als je volop ergens anders op concentreert.
overigens, in een zogenaamd "volle" trein in de spits, ik heb ALTIJD zitplaats en rijs gemiddelde 2-3 per week in de spits met de trein...
Jezusquote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:58 schreef Espex het volgende:
In Den Bosch stappen er meestal zoveel in dat de meesten staan, maar wederom is er altijd ergens een plek over omdat iemand gewoon de ballen niet heeft om te vragen of die er kan zitten. Heb niet de grootste mond en ben ook niet de stoerst maar ik vraag toch echt wel of ik ergens kan zitten.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:16 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Jezus
BTW: ik reis 3-4 keer per week met de trein in de spits en ik moet in de meeste gevallen staan. Dus jij rijdt gewoon op een rustig traject...
Anders lees je even wat beter.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:42 schreef Agiath het volgende:
Als je een intercity 2 stations later in moet is het merendeel er alweer uit.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:31 schreef Siddartha het volgende:
Luister, het is is niet meer dan normaal dat mensen die 5x per week met de trein moeten meer recht hebben op een plaats dan mensen (lees oudere vrouwen met pittig kapsel) die gezellig in de grote stad gaan winkelen. DUS mag ik best een plaats vrij houden voor een vriend die 2 haltes later instapt.
Maar zolang je het netjes vraagt, mag je altijd naast me komen zitten.
Denken recht te hebben op een zitplaats.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:31 schreef Siddartha het volgende:
Luister, het is is niet meer dan normaal dat mensen die 5x per week met de trein moeten meer recht hebben op een plaats dan mensen (lees oudere vrouwen met pittig kapsel) die gezellig in de grote stad gaan winkelen. DUS mag ik best een plaats vrij houden voor een vriend die 2 haltes later instapt.
Recht van de sterkste.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:34 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Denken recht te hebben op een zitplaats.
Je hebt een vervoersbewijs, geen zitbewijs.
Ik dacht het, u zei het, mijn waarde.quote:Voordat het gezegd wordt, de TT is inderdaad een pleonasme.
Ik ga er niet op zitten en ben niet dik.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:45 schreef Natalie het volgende:
Je kunt natuurlijk ook géén mietje zijn en gewoon aangeven dat je op die plaats wilt zitten ipv het te vrágen. Want zoals je zegt: een tas hoort niet op een stoel & al helemaal niet als het druk is.
Maar 't is van jouw kant minstens net zo asociaal om met je dikke reet op een tas van een passagier te gaan zitten en de boel te provoceren. Je klaagt over anderen, maar bent zelf net zo'n zelfde loser.
Ja èn?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:34 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik ga er niet op zitten en ben niet dik.
Die mensen zie je als ze daar zitten al kijken van. Als ze maar niet naast mij komen zitten![]()
![]()
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:58 schreef Espex het volgende:
Dat dus. Je weet toch dat het in de spits druk is, dan kan je toch wel vooruit denken en alvast je tas op de grond zetten? Hoezo moeten die tassen trouwens altijd op stoelen staan, waar is dat goed voor?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:54 schreef AlmightyArjen het volgende:
Het gaat om het principe. Als jij als asociale treinreiziger je tas naast je neerzet terwijl je gewoon kan zien dat de coupé volloopt en weet dat de plek naast je nodig is dan haal je die tas gewoon uit jezelf weg en wacht je niet totdat iemand het moet vragen. Dat heet rekening houden met anderen.
Dat.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:57 schreef kikoooooo het volgende:
Opzich wel eens met de klacht, echter ga ik in die verbouwde intercitys altijd bij het gangpad zitten, op een 2bank, omdat ik in die krappe kut treinen mijn benen anders niet kwijt kan.
Optiefen met je recht.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:40 schreef Siddartha het volgende:
Recht van de sterkste.
Recht van de eerste zijn.
Jeweets.
Dat doe ik zelf ook, maar ga dan wel aan het raam zitten en creeër geen antisociale ruimte voor jezelf.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:49 schreef Espex het volgende:
Ik zeg niet dat ik niet asociaal ben, laat dat duidelijk zijn. Ik ben zeker geen tokkie(denk ik xD) maar ik zal een ander het zeker niet alles toereiken om het hem gemakkelijk te maken.
Ik zet mijn tas op de stoel omdat ik hem dat beter in het zicht heb en zeker weet dat ik hem niet vergeet bij het uitstappen, in tegenstelling tot als ik de tas boven mijn kop ben en er weer eens een NS probleem is waardoor je haastig uitstapt en erachter komt dat je tas nog in de trein ligt. Maar hoe dan ook, mijn voorkeur, mijn gedrag.
Ik begin met reizen voor de spits, ruimte zat vaak en dat komt ook door waar ik opstap, namelijk een klein station aan het begin van de rit. Ouderen bied ik vrijwel altijd een plaats aan, al zijn die vaak even snel met vragen(geen schaamte). Echter vind ik gewoon dat een normaal iemand ook gewoon kan vragen, of zeggen dat die tas weg moet omdat je er wilt zitten. Misschien niet zo heel netjes, maar het ligt ook zeer zeker aan de angsthazen die hun mond niet opentrekken... ik beschouw het een beetje als opvoeding, lol. De samenleving hoort niet uit mietjes gebouwd te zijn.
En ja, van mij mogen anderen precies net zo handelen. De eerste keren dat ik met een trein reisde vroeg ik ook niet zo snel iets, maar naar een paar keer moet je toch wel gewoon een volwassen persoon zijn die iets durft te zeggen. Dus ik behandel een ander zoals ik ook behandeld zou willen worden en daar is weinig mis mee...
Ik kan een heel 4tje in m'n 1tje claimenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:37 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Dat doe ik zelf ook, maar ga dan wel aan het raam zitten en creeër geen antisociale ruimte voor jezelf.
Ik ga ook niet op de tas zitten, want altijd zijn ze op tijd met weghalen. Dus ze zien dondersgoed dat er iemand die plek wil.
Dan ga je op het balkon zitten, als je zo achterlijk veel rotzooi mee wilt nemen in de trein. Of je neemt de auto.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:23 schreef piepkuiken21 het volgende:
ik heb een keer een hele zware weekendtas gehad in een dubbeldekker oud model, vroeg iemand of ik de tas weg wilde halen, oke dus ik doen probeer hem in de kofferruimte tussen de stoelen te proppen past niet! Dus ik probeer hem onder mijn benen te zetten maar er zat een reus tegen over me dus was er geen mogelijkheid ivm knie-en. Gaat dat wijf toch uit d'r dak dat ik die tas op schoot moet nemen en dat ik aso ben (het was echt een grote weekendtas van 1 meter breed en inhoud van 25 KG) Dus ik dat gedaan gaat ze zeiken dat mijn tas in de weg zit. Ik heb gezegd dat die tas nergens anders past en dat ze dat zelf ook kan zien, stapt dat wijf dus 10 minuten later uit inde trein, helemaal voor niets zoveel moeite gedaan terwijl er ergens anders ook nog plek was
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:42 schreef Agiath het volgende:
Noobquote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:23 schreef piepkuiken21 het volgende:
ik heb een keer een hele zware weekendtas gehad in een dubbeldekker oud model, vroeg iemand of ik de tas weg wilde halen, oke dus ik doen probeer hem in de kofferruimte tussen de stoelen te proppen past niet! Dus ik probeer hem onder mijn benen te zetten maar er zat een reus tegen over me dus was er geen mogelijkheid ivm knie-en. Gaat dat wijf toch uit d'r dak dat ik die tas op schoot moet nemen en dat ik aso ben (het was echt een grote weekendtas van 1 meter breed en inhoud van 25 KG) Dus ik dat gedaan gaat ze zeiken dat mijn tas in de weg zit. Ik heb gezegd dat die tas nergens anders past en dat ze dat zelf ook kan zien, stapt dat wijf dus 10 minuten later uit inde trein, helemaal voor niets zoveel moeite gedaan terwijl er ergens anders ook nog plek was
Je weekendtas van 1 meter breed en een inhoud van 25 kg? Wat zeul je elk weekend wel niet mee naar je ouders? Jij halve spoorstudent..quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:23 schreef piepkuiken21 het volgende:
Jezelf met je username in derde persoon nemen..quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:17 schreef LangzaamSprinten het volgende:
TS durft de sociale muur niet te doordringen en dus niet te vragen.
Laatst was er ook zo iemand die zat aan het gangpad in de spits. Benen lang gestrekt en aan het slapen met muziek in de oren, althans zo leek het. Ik hem aantikken. Maar neuh hoor niks. Dus ik nog eens aantikken. Kijktie me vuil aan
'Mag ik daar zitten?', zegt Langzaamsprinten.
Die idioot mij niet meer aankijken, tas weghalen, benen intrekken en Langzaamsprinten ging zitten
Ik vraag het inderdaad niet, ik claim die plek zonder te vragen. Is dat nu ook al autistisch?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:17 schreef LangzaamSprinten het volgende:
TS durft de sociale muur niet te doordringen en dus niet te vragen.
Laatst was er ook zo iemand die zat aan het gangpad in de spits. Benen lang gestrekt en aan het slapen met muziek in de oren, althans zo leek het. Ik hem aantikken. Maar neuh hoor niks. Dus ik nog eens aantikken. Kijktie me vuil aan
'Mag ik daar zitten?', zegt Langzaamsprinten.
Die idioot mij niet meer aankijken, tas weghalen, benen intrekken en Langzaamsprinten ging zitten
Dat bleek niet uit je OP lutser. TS kan beter gebruik maken van de aloude truc om via 1e klas snel naar binnen te glippen en zo een plekje te kunnen bemachtigen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:46 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik vraag het inderdaad niet, ik claim die plek zonder te vragen. Is dat nu ook al autistisch?
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:46 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik vraag het inderdaad niet, ik claim die plek zonder te vragen. Is dat nu ook al autistisch?
leer lezen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:54 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dat bleek niet uit je OP lutser. TS kan beter gebruik maken van de aloude truc om via 1e klas snel naar binnen te glippen en zo een plekje te kunnen bemachtigen.
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:10 schreef Matthijs- het volgende:
Ik ga daar juist altijd zitten ook al zijn elders lege plekken, gewoon om ze te irriteren.
Is dat zo?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:09 schreef ynuhh het volgende:
Nooit zoveel last van, meestal zetten ze voor mij de tas wel op de grond.
Oh, dat was jij? Dankje voor de plek trouwens.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:30 schreef Neroje het volgende:
Vandaag had ik bij nader inzien al mijn spullen over alle 3 plaatsen bij mij moeten verplaatsen, kolere wat een lelijk kind ging er tegenover me zitten
Jij bent het dikke kind met het vlotte korte kapsel?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:32 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Oh, dat was jij? Dankje voor de plek trouwens.
Nee, ik had een staart vandaag.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:34 schreef Neroje het volgende:
[..]
Jij bent het dikke kind met het vlotte korte kapsel?
Scoor ergens een lading gebruikte heroïnespuiten en leg die in je tasquote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:57 schreef Nikmans het volgende:
Ik zet ook altijd mijn tas naast me neer en hoop dan dat niemand durft te vragen of ie naast me mag zitten.
Één keer ging een enorm dikke vent recht op mijn tas zitten in de bus, dus ik boos, 'waar slaat dit nou weer op?' gevraagd en toen hij als reactie zei 'ik wil hier zitten maar je tas zit in de weg' heb ik hem met mijn knie het gangpad ingeduwd en gezegd dat als ie netjes had gevraagd hij gewoon mocht zitten.Die held bleef de rest van de rit in het gangpad staan
Dan sta ik niet voor de gevolgen in... zou het wel leuk vinden als ze zomaar gaan zitten...quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:20 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Wtf zijn er serieus mensen die zomaar op je tas gaan zitten?
Moeten ze bij mij eens proberen
Dit dusquote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:55 schreef kurk_droog het volgende:
oneens. Ik heb ook liever niet dat er vreemde mannen naast me komen zitten Dames accepteer ik wel. Dus ik leg mijn tas er ook altijd of mijn benen..
Inderdaad, kom op zeg je gaat toch niet zomaar op iemands tas zitten omdat je te bang bent om te vragen of diegene em even wil weghalenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:56 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dan sta ik niet voor de gevolgen in... zou het wel leuk vinden als ze zomaar gaan zitten...
Van types die 'mijn' als 'me' typen is dat ook niet zo verrassend.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:13 schreef MADVILLAIN het volgende:
ik zet ook altijd gewoon me mp3 volume hard aan als twee van die wijven achter je keihard zitten te lullen
In de huisregels staat dat wanneer je een 2e plaats bezet hebt door eigendom je die op het eerste verzoek moet verplaatsen zodat de ander kan zitten. Prima regel, meestal komt er toch niemand zitten en naast mij kan ik mijn spullen in de gaten houden/makkelijk iets pakken. Wanneer je te hard muziek luistert ben je actief asociaal bezig, je maakt hierbij dus al mensen boos zonder dat zij in jouw buurt willen komen. Aan de andere kant snap ik zijn idee wel, de meesten mensen zijn te laf om er iets van te zeggen, dan kijken ze rond om een ander aan te sporen er iets van te zeggen. Bij zulke burgertrutten zou ik bijna de muziek harder zettenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:07 schreef ShadyLane het volgende:
Vandaag stond er ook zo'n ingezonden brief in de krant, van iemand die naar keiharde mp3-muziek luistert in de trein en vindt dat mensen hem maar moeten vragen of het zachter kan
Beweren dat anderen maar moeten vragen of je wil ophouden met je tas een zitplaats bezet te houden is echt te triest. Ik zie al een of andere telefooncel-inelkaarrammer in de rechtszaal voor me: "ja, er liepen allemaal mensen voorbij en die zeiden niet dat ik ermee op moest houden, dus waarom ik hier moet voorkomen is mij een raadsel"![]()
Keer een vmbo negert die zijn telefoonkwaliteit wou testen, want het moest hard, eigen muziek op zn hardst gezet en naast hem gaan zitten met eenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:13 schreef MADVILLAIN het volgende:
ik zet ook altijd gewoon me mp3 volume hard aan als twee van die wijven achter je keihard zitten te lullen
Wat een kutuser ben jij zegquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:18 schreef MADVILLAIN het volgende:
sorry meester krijg ik nu straf....
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:20 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Wtf zijn er serieus mensen die zomaar op je tas gaan zitten?
Moeten ze bij mij eens proberen
Ik vind het actief asociaal gedrag als je je tas pontificaal op die stoel laat liggen terwijl je massa's mensen met zoekende blik de coupe in ziet stromen. Daarin verschillen we dan blijkbaar van mening.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:17 schreef fs180 het volgende:
In de huisregels staat dat wanneer je een 2e plaats bezet hebt door eigendom je die op het eerste verzoek moet verplaatsen zodat de ander kan zitten. Prima regel, meestal komt er toch niemand zitten en naast mij kan ik mijn spullen in de gaten houden/makkelijk iets pakken. Wanneer je te hard muziek luistert ben je actief asociaal bezig, je maakt hierbij dus al mensen boos zonder dat zij in jouw buurt willen komen. Aan de andere kant snap ik zijn idee wel, de meesten mensen zijn te laf om er iets van te zeggen, dan kijken ze rond om een ander aan te sporen er iets van te zeggen. Bij zulke burgertrutten zou ik bijna de muziek harder zetten
Ja maar iemand anders had et er ook nog overquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Lol, ik postte het als grapje.Dat is net zo goed asociaal natuurlijk. Ik vraag het dan sowieso eerst aan iemand met niet zoveel bagage.
stoer hoorquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:18 schreef fs180 het volgende:
[..]
Keer een vmbo negert die zijn telefoonkwaliteit wou testen, want het moest hard, eigen muziek op zn hardst gezet en naast hem gaan zitten met een-smile op mn kop.. Werkte nog ook
ik wel... zegt dat meissie "tjah zijn wel erg veel tassen"quote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:44 schreef Kekaa het volgende:
Gewoon vragen.
Heb nog nooit gehad dat de tas niet weggehaald werd.
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:35 schreef MADVILLAIN het volgende:
prinsessen horen ook gewoon niet met de trein te gaan
En dan nog eerder thuis zijn.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:43 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Gizmo112 staat liever in de file.![]()
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:18 schreef MADVILLAIN het volgende:
sorry meester krijg ik nu straf....
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:03 schreef fs180 het volgende:
[..]
Het zegt meer over jou dan mij, dat jij hier een "stoerheid" aan hecht. Vmbo-er.
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:28 schreef bluuf het volgende:
- Mensen die het raampje niet dichtdoen als je door een tunnel rijdt
Het is dat ik in het centrum van Amsterdam werk en parkeren mij per maand meer als 400 euro zou kosten anders zou ik zweren bij de auto.
*Noob*quote:
Wat grappig; ik doe dat juist wel. Dat is een stukje beschaving. Iemand die een beetje opvoeding heeft genoten zorgt dat hij een ander niet in verlegenheid met zoiets. Denk aan mensen die te verlegen zijn om zoiets te vragen, mensen die de taal niet machtig zijn e.d.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:49 schreef Espex het volgende:
Ik zeg niet dat ik niet asociaal ben, laat dat duidelijk zijn. Ik ben zeker geen tokkie(denk ik xD) maar ik zal een ander het zeker niet alles toereiken om het hem gemakkelijk te maken.
Dat kan allemaal wel zo zijn maar ik vind mijn beenruimte belangrijker.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:03 schreef Rapaille het volgende:
[..]
Wat grappig; ik doe dat juist wel. Dat is een stukje beschaving. Iemand die een beetje opvoeding heeft genoten zorgt dat hij een ander niet in verlegenheid met zoiets. Denk aan mensen die te verlegen zijn om zoiets te vragen, mensen die de taal niet machtig zijn e.d.
Te verlegen om te vragen of je er mag zitten?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:03 schreef Rapaille het volgende:
[..]
Wat grappig; ik doe dat juist wel. Dat is een stukje beschaving. Iemand die een beetje opvoeding heeft genoten zorgt dat hij een ander niet in verlegenheid met zoiets. Denk aan mensen die te verlegen zijn om zoiets te vragen, mensen die de taal niet machtig zijn e.d.
Weet ik veelquote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:12 schreef Biels het volgende:
[..]
Te verlegen om te vragen of je er mag zitten?
Ja, zoals tsquote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:12 schreef Biels het volgende:
[..]
Te verlegen om te vragen of je er mag zitten?
Waarom zou je niet aan je eigen problemen werken in plaats van maar aan te nemen dat mensen daar wel rekening mee houden?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:16 schreef Rapaille het volgende:
[..]
Weet ik veelIk zie wel eens van die hele schuchtere mensen. Ik heb een collega die het denk ik ook niet durft. Die durft na bijna 5 jaar samenwerken niet eens te vragen of iemand wat te drinken meeneemt
Omdat je een slappe lul bent die niet op eigen benen kan staanquote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:17 schreef Biels het volgende:
[..]
Waarom zou je niet aan je eigen problemen werken in plaats van maar aan te nemen dat mensen daar wel rekening mee houden?
In welke trein zit jij dan dat jij altijd genoeg beenruimte hebt?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:19 schreef Nikmans het volgende:
En ik kan dat wel omdat ik altijd genoeg beenruimte heb gehad, doorbloeding jwz
Ik heb er geen problemen neer, ik plof zelf overal neerquote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:17 schreef Biels het volgende:
[..]
Waarom zou je niet aan je eigen problemen werken in plaats van maar aan te nemen dat mensen daar wel rekening mee houden?
Ik geloof dat dat die kerel is die in amerika zich voordeed in van die chatversies als een 13jarig meisje en dan pedo's ging confrontenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:48 schreef Foozy het volgende:
[..]
*Noob*
Wie is deze kerel? En wat heeft hij te maken met kids-related stuff waar hij altijd bij geplaatst wordt?
*/noob*
Ik was ook altijd zeer netjes maar als ik telkens bij andere zie dat ze het dan niet bij mij doen denk ik ook: kriij kanker!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:03 schreef Rapaille het volgende:
[..]
Idd. Ik blokkeer de stoel naast me ook altijd zodat ik de onzekeren eruit filterquote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:46 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Al die autisten die niet durven te vragen of ze die tas willen weghalen
Zo royal
meer naaktpicsquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:07 schreef griekjeee het volgende:
Ik doe altijd mijn benen op de plaats tegenover me en dan net alsof ik slaap, niemand die me stoort
Nog meer?quote:
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:43 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Gizmo112 staat liever in de file.![]()
PM.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:21 schreef griekjeee het volgende:
Waar zijn mijn eersten dan, ik wil ze ook zien
ZO DAAR STA IK EVEN GEIL OP!!!!!!!!!!!!!!1quote:
Mwoah.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:31 schreef griekjeee het volgende:
[..]
ZO DAAR STA IK EVEN GEIL OP!!!!!!!!!!!!!!1![]()
Ja, dat zeg je nu.quote:
Oké ik moest lachenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:40 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik vond ze niet goed genoeg voor de fokrar, dat zegt al heel wat.
quote:
Jij bent dan ook een tokkie. Het uitschot van onze maatschappij.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:58 schreef Espex het volgende:
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 02:28 schreef leolinedance het volgende:
Al die mensen die 'kanker' gebruiken in dit topic trouwensJe kunt wel zien dat het louter laaggeschoolden zijn die zich zo asociaal gedragen in de trein. Geen manieren van huis uit meegekregen, weinig ambitie en toekomstperspectief. Denken dat de wereld van hun is terwijl ze nog geen ene zak bereikt hebben. Eigenlijk zouden we het sneu moeten vinden...
Als ze niet durven vragen, dan blijven ze maar staan, dan is het zitten dus niet belangrijk genoeg. Mensen die de taal niet machtig zijn kunnen het heus ook wel vragen, het hoeft allemaal heus niet in perfect Nederlands en met wat gebaren is het ook allemaal prima.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:03 schreef Rapaille het volgende:
Denk aan mensen die te verlegen zijn om zoiets te vragen, mensen die de taal niet machtig zijn e.d.
Inderdaad, ook al is het maar het woordje "tas" of "bag"... Of anders wijs je naar de tas.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 02:29 schreef 700MB het volgende:
[..]
Als ze niet durven vragen, dan blijven ze maar staan, dan is het zitten dus niet belangrijk genoeg. Mensen die de taal niet machtig zijn kunnen het heus ook wel vragen, het hoeft allemaal heus niet in perfect Nederlands en met wat gebaren is het ook allemaal prima.
Ik vraag het nooit: ik zeg gewoon: "Hoi. Ik wil hier zitten".quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 02:29 schreef 700MB het volgende:
[..]
Als ze niet durven vragen, dan blijven ze maar staan, dan is het zitten dus niet belangrijk genoeg. Mensen die de taal niet machtig zijn kunnen het heus ook wel vragen, het hoeft allemaal heus niet in perfect Nederlands en met wat gebaren is het ook allemaal prima.
Ik speel altijd luide Arabische muziek af in de treinquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:06 schreef MikeyMo het volgende:
klagen over die tassen is zo 2000 net als klagen over koptelefoons. Tegenwoordig heeft iedereen gewoon boxjes en krijg ik dus met enige regelmaat gratis muziek in het OV.
Buma doe er wat aan
Veel leuker zijn die irritante vouwfietsen in de halletjes. Lang geleden toen ik nog wel eens in een drukke trein moest zijn, werden die dingen meestal op een willekeurig station buiten gezet. De gezichten van de eigenaren als die dingen er niet meer stonden Pricelessquote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:57 schreef deepart het volgende:
Ik heb weleens een tos door de wagon gesmeten, en rennen dat die nerd deed.
Kanker op man, met je superieure gezeik.. Alsof er geen (V)WO'ers bestaan die kankerenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 02:28 schreef leolinedance het volgende:
Al die mensen die 'kanker' gebruiken in dit topic trouwensJe kunt wel zien dat het louter laaggeschoolden zijn die zich zo asociaal gedragen in de trein. Geen manieren van huis uit meegekregen, weinig ambitie en toekomstperspectief. Denken dat de wereld van hun is terwijl ze nog geen ene zak bereikt hebben. Eigenlijk zouden we het sneu moeten vinden...
Da's Chris Hansen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:48 schreef Foozy het volgende:
[..]
*Noob*
Wie is deze kerel? En wat heeft hij te maken met kids-related stuff waar hij altijd bij geplaatst wordt?
*/noob*
quote:Christopher Edward "Chris" Hansen (born March 26, 1959) is an American television infotainment personality. He is well-known for his work on the Dateline NBC television segment To Catch a Predator. These investigations revolved around catching potential Internet sex predators using a sting operation.
quote:Dateline NBC segment "To Catch a Predator" with Chris Hansen.
It basically involves luring crazy old perverts to little girls houses with the intent of catching them on camera and embarassing them on national TV. When the guys come into the house Chris Hansen says "Why don't you have a seat over there." while the camera focuses on this poor pervert whos life is now ruined.
quote:The command used by Chris Hansen, of Dateline NBC, before publicly humiliating and destroying would be child molestors on national television. No matter how much the child molestor wants to run, for reasons unknown to man, he cannot leave and always takes a seat.
Chris Hansen: Why don't you have a seat?
Child Molestor: Oh shit! I swear I wasn't going to do anything with that 13 year old boy. I have to go now!
Chris Hansen: Why don't you have a seat right over there.
Child Molestor can't help himself, and has a seat.
Ja.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:45 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Kanker op man, met je superieure gezeik.. Alsof er geen (V)WO'ers bestaan die kankerenAlsof het ook maar ene kanker te maken heeft met toekomstperspectief en ambitie.
Een vriendin van mij had iemand gevraagd haar tas opzij te zetten en die zei doodleuk: nee.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:44 schreef Kekaa het volgende:
Gewoon vragen.
Heb nog nooit gehad dat de tas niet weggehaald werd.
ik maak er juist een sport van om expres wel op zo'n plek te gaan zitten, vooral als het net niet de laatste plek isquote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:37 schreef Ascendancy het volgende:
Ik heb geen probleem met tassen op stoelen, maar wel als je doelbewust aan het gangpad gaan zitten en zo pogen een sociale muur te creeëren, zodat niemand durft te vragen of ze er naast mogen zitten.
Dat doe ik dan ook niet
Geen idee.quote:
Als jij 't zegtquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:33 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Geen idee.
Wat een kuttopic, TS is vast homo.
Jouw woorden hè, niet de mijne.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:33 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Geen idee.
Wat een kuttopic, TS is vast homo.
Het was gewoon mijn manier om te zeggen dat ik je niet wilquote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:06 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Jouw woorden hè, niet de mijne.
Dat treft dan.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:46 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Het was gewoon mijn manier om te zeggen dat ik je niet wil
herkenbaar voor mijquote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:42 schreef Agiath het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |