abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73704904
Voordat het gezegd wordt, de TT is inderdaad een pleonasme.
Echter, mijn klacht gaat over de asocialen onder de asocialen.
Iedere treinreiziger kent het wel. Je staat op het station en je intercity komt eraan. Aangezien je net als iedereen in de spits reist, zit de trein stervens vol
Met ijdele hoop loop je een coupé binnen om een plekje te bemachtigen.

Waarom zijn er dan altijd van die mensen die denken dat zei, terwijl ze net zo goed op kosten van de overheid reizen, het recht hebben op 2 zitplaatsen
Ik heb geen probleem met tassen op stoelen, maar wel als je doelbewust aan het gangpad gaan zitten en zo pogen een sociale muur te creeëren, zodat niemand durft te vragen of ze er naast mogen zitten.

Dat doe ik dan ook niet
Ik hoef toch in het openbaar vervoer niet te vragen om een zitplek die gewoon vrij is. Als ze hun tas daar willen laten liggen, best. Maar niet klagen als ik er op ga zitten.
Ze kunnen ook altijd zo boos kijken. Alsof ze gaan grommen.

Klacht: Mensen die denken dat ze een voorkeurspositie in de trein hebben. Niemand vindt het leuk, punt.
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
pi_73704946
Koop een auto.
  donderdag 15 oktober 2009 @ 09:39:39 #3
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_73704957
een plaats zoeken om te zitten in de trein in de spits . Altijd kansloos. Blijf dan gewoon staan.

wel eens met de stelling dat 1 persoon 2 plaatsen inneemt.
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
  Forum Admin donderdag 15 oktober 2009 @ 09:41:31 #4
240730 crew  Opa.Bakkebaard
Heeft een huisje.
pi_73704993
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 09:37 schreef Ascendancy het volgende:
van die mensen die denken dat zei

Je zou ook een poging kunnen doen je onzekerheid te overwinnen en gewoon te vragen of die tas verwijderd kan worden.
pi_73704997
TS moet gewoon een set ballen laten groeien
  donderdag 15 oktober 2009 @ 09:41:51 #6
102533 Gizmo112
Dat meen je niet
pi_73705001
TS reist met het OV
Tot zover de kwaliteitspost
pi_73705012
TS is autistisch en huivert al bij de gedachte zo iemand aan te spreken.
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
  donderdag 15 oktober 2009 @ 09:43:34 #8
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_73705045
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 09:41 schreef Gizmo112 het volgende:
TS reist met het OV
Gizmo112 staat liever in de file.
Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Rust in vrede, hamster van sinepedraap. Je zal niet vergeten worden.
pi_73705063
Gewoon vragen.
Heb nog nooit gehad dat de tas niet weggehaald werd.
pi_73705102
quote:
Dus je vindt jezelf asociaal, aangezien je zelf ook met de trein reist?

Verder wel eens met de klacht trouwens. Ik schuif de tassen van anderen opzij, zonder iets te zeggen. En ja, dan krijg ik boze blikken, boeie.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_73705216
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 09:42 schreef Agiath het volgende:
pi_73705295
Print anders je eigen topic uit en deel dat uit aan de reizigers in de trein die jij als aso's ziet. Gaarne even de foto's van de mishandelingen posten. Suck6!
pi_73705310
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 09:41 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Je zou ook een poging kunnen doen je onzekerheid te overwinnen en gewoon te vragen of die tas verwijderd kan worden.
quote:
Fout en fout. Het gaat om het principe. Als jij als asociale treinreiziger je tas naast je neerzet terwijl je gewoon kan zien dat de coupé volloopt en weet dat de plek naast je nodig is dan haal je die tas gewoon uit jezelf weg en wacht je niet totdat iemand het moet vragen. Dat heet rekening houden met anderen.

Wat ze ook vaak doen is hun tas naast hun neerzetten en doen alsof ze slapen

Nog zoiets: mensen die boos worden op de conducteur/servicemedewerker omdat te trein niet komt

TS: hele terrechte klacht
pi_73705368
Opzich wel eens met de klacht, echter ga ik in die verbouwde intercitys altijd bij het gangpad zitten, op een 2bank, omdat ik in die krappe kut treinen mijn benen anders niet kwijt kan.
pi_73705377
Ik zet ook altijd mijn tas op een stoel, zit nooit aan het gangpad maar vaak met volle aandacht in een krantje(tijd verdrijf). Als je niet durft te vragen of je er kan zitten verdien je gewoon om te staan. Als ik altijd doorheb dat het voller word haal ik mijn tas weg maar soms schiet dit er dus bij in als je volop ergens anders op concentreert.

overigens, in een zogenaamd "volle" trein in de spits, ik heb ALTIJD zitplaats en rijs gemiddelde 2-3 per week in de spits met de trein...
Think about a woman. Doesn't know you're thinking about her. Doesn't care you're thinking about her. Makes you think about her even more.
pi_73705405
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 09:58 schreef Espex het volgende:
Ik zet ook altijd mijn tas op een stoel, zit nooit aan het gangpad maar vaak met volle aandacht in een krantje(tijd verdrijf). Als je niet durft te vragen of je er kan zitten verdien je gewoon om te staan. Als ik altijd doorheb dat het voller word haal ik mijn tas weg maar soms schiet dit er dus bij in als je volop ergens anders op concentreert.

overigens, in een zogenaamd "volle" trein in de spits, ik heb ALTIJD zitplaats en rijs gemiddelde 2-3 per week in de spits met de trein...
En tot zover de geloofwaardigheid van je post.
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_73705451
quote:

Dat ben ik niet met je eens, je hoeft geen 2 plaatsen bewust bezet te houden, daar kies je zelf voor terwijl je weet dat het druk is, dus daar kan je ook netjes rekening mee houden. Aan de andere kant is er idd niets mis met vriendelijk vragen of die tas even aan de kant kan.
pi_73705746
quote:

Jezus

BTW: ik reis 3-4 keer per week met de trein in de spits en ik moet in de meeste gevallen staan. Dus jij rijdt gewoon op een rustig traject...
pi_73705918
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 10:16 schreef AlmightyArjen het volgende:

[..]

Jezus

BTW: ik reis 3-4 keer per week met de trein in de spits en ik moet in de meeste gevallen staan. Dus jij rijdt gewoon op een rustig traject...
In Den Bosch stappen er meestal zoveel in dat de meesten staan, maar wederom is er altijd ergens een plek over omdat iemand gewoon de ballen niet heeft om te vragen of die er kan zitten. Heb niet de grootste mond en ben ook niet de stoerst maar ik vraag toch echt wel of ik ergens kan zitten.

overigens, ik zet dus mijn tas wel aan de kant als ik het door heb. maar zoals ik zeg ben ik ook wel eens goed verdiept en dan let ik echt niet op wat er gebeurd. Zelfde geld als ik met mijn ogen dicht naar muziek luister... gewoon vragen is geen probleem.
Think about a woman. Doesn't know you're thinking about her. Doesn't care you're thinking about her. Makes you think about her even more.
pi_73706022
Ga op de tas zitten.
pi_73706162
Luister, het is is niet meer dan normaal dat mensen die 5x per week met de trein moeten meer recht hebben op een plaats dan mensen (lees oudere vrouwen met pittig kapsel) die gezellig in de grote stad gaan winkelen. DUS mag ik best een plaats vrij houden voor een vriend die 2 haltes later instapt.

Maar zolang je het netjes vraagt, mag je altijd naast me komen zitten .
pi_73706171
quote:
Anders lees je even wat beter.
Ik spreek ze niet aan, maar ga gewoon direct langs ze, aan hun de taak om op tijd die tas weg te halen.
pi_73706208
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 10:31 schreef Siddartha het volgende:
Luister, het is is niet meer dan normaal dat mensen die 5x per week met de trein moeten meer recht hebben op een plaats dan mensen (lees oudere vrouwen met pittig kapsel) die gezellig in de grote stad gaan winkelen. DUS mag ik best een plaats vrij houden voor een vriend die 2 haltes later instapt.

Maar zolang je het netjes vraagt, mag je altijd naast me komen zitten .
Als je een intercity 2 stations later in moet is het merendeel er alweer uit.
De trein tussen dort en rotterdam heeft daar wel 3 stations tussen en ter hoogte van rotterdam wil bijna iedereen er uit.
pi_73706260
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 10:31 schreef Siddartha het volgende:
Denken recht te hebben op een zitplaats.
Je hebt een vervoersbewijs, geen zitbewijs.
pi_73706392
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 10:34 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Denken recht te hebben op een zitplaats.
Je hebt een vervoersbewijs, geen zitbewijs.
Recht van de sterkste.
Recht van de eerste zijn.
Jeweets.
pi_73706558
Je kunt natuurlijk ook géén mietje zijn en gewoon aangeven dat je op die plaats wilt zitten ipv het te vrágen. Want zoals je zegt: een tas hoort niet op een stoel & al helemaal niet als het druk is.
Maar 't is van jouw kant minstens net zo asociaal om met je dikke reet op een tas van een passagier te gaan zitten en de boel te provoceren. Je klaagt over anderen, maar bent zelf net zo'n zelfde loser.
(Un)masking for the greater good.
pi_73706794
quote:
Ik dacht het, u zei het, mijn waarde.
Ook het grauw dat eerste klasse reist (bespottelijk, er is immers geen sprake van klasse) bestaat uit inferieure pauper HBO'ers.
Ik laat mij rijden, zoals het een heer van stand betaamt, in één van mijn Maybachs.
pi_73708020
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 10:45 schreef Natalie het volgende:
Je kunt natuurlijk ook géén mietje zijn en gewoon aangeven dat je op die plaats wilt zitten ipv het te vrágen. Want zoals je zegt: een tas hoort niet op een stoel & al helemaal niet als het druk is.
Maar 't is van jouw kant minstens net zo asociaal om met je dikke reet op een tas van een passagier te gaan zitten en de boel te provoceren. Je klaagt over anderen, maar bent zelf net zo'n zelfde loser.
Ik ga er niet op zitten en ben niet dik.
Die mensen zie je als ze daar zitten al kijken van. Als ze maar niet naast mij komen zitten
pi_73708517
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 11:34 schreef Ascendancy het volgende:

[..]

Ik ga er niet op zitten en ben niet dik.
Die mensen zie je als ze daar zitten al kijken van. Als ze maar niet naast mij komen zitten
Ja èn?
Die plaats is toch vrij. Daar moet je gewoon gaan zitten. Sure, ze zijn onwillig om hun tas er vandaan te halen, maar dat betekent niet dat ze 't niet doen. Kop op, hoor. Beetje backbone mag wel
(Un)masking for the greater good.
  donderdag 15 oktober 2009 @ 12:05:44 #30
179525 Nemain
Zo winnen we de oorlog nooit
pi_73708995
quote:
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 09:54 schreef AlmightyArjen het volgende:
Het gaat om het principe. Als jij als asociale treinreiziger je tas naast je neerzet terwijl je gewoon kan zien dat de coupé volloopt en weet dat de plek naast je nodig is dan haal je die tas gewoon uit jezelf weg en wacht je niet totdat iemand het moet vragen. Dat heet rekening houden met anderen.
Dat dus. Je weet toch dat het in de spits druk is, dan kan je toch wel vooruit denken en alvast je tas op de grond zetten? Hoezo moeten die tassen trouwens altijd op stoelen staan, waar is dat goed voor?

Verder is inderdaad het merendeel van de treinreizigers asociaal. Lees:
*dringen om in te stappen. Ik zeg dan altijd heel hard: "Ja, laten we duwen, dan gaat het vast sneller!"
*instappen voordat alle anderen eruit zijn.
*lege blikjes/flesjes/zakjes op de grond gooien als het niet meer in die prullenbakjes past.
*krantjes op de grond gooien nadat je klaar bent met lezen. Dat gebeurde me laatst, het meisje dat tegenover me zat deed dat. Ik dacht eerst dat ze de krant liet vallen en dat ze hem wel op zou rapen, maar dat gebeurde niet. Op een gegeven moment keek ze op. Ik keek eerst naar haar, toen naar het krantje en toen weer terug, maar het kwartje wilde niet vallen. Toen heb ik hem maar zelf opgepakt en demonstratief op dat bagagerek gegooid. Dat soort mensen is niet meer te redden.
En daarom, voor wij elkander weer vergeten
Laten wij zacht zijn voor elkander, kind
  donderdag 15 oktober 2009 @ 12:19:09 #31
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_73709376
Scratch a liberal and you will find a fascist
  donderdag 15 oktober 2009 @ 12:22:33 #32
198371 Equites
Im going fucking oldschool!
pi_73709453
Ik stomp die mensen altijd gelijk de cholera in! Dat zal ze leren die tas daar neer te zetten!
------- House was our believe, House was our sanctuary, And the beating of the drum, The bottom of the bass, The pump and the snare, Made you throw your hands in the air, House was a way of life-------
pi_73709579
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 09:57 schreef kikoooooo het volgende:
Opzich wel eens met de klacht, echter ga ik in die verbouwde intercitys altijd bij het gangpad zitten, op een 2bank, omdat ik in die krappe kut treinen mijn benen anders niet kwijt kan.
Dat.
Nu
pi_73710269
Ik zeg niet dat ik niet asociaal ben, laat dat duidelijk zijn. Ik ben zeker geen tokkie(denk ik xD) maar ik zal een ander het zeker niet alles toereiken om het hem gemakkelijk te maken.

Ik zet mijn tas op de stoel omdat ik hem dat beter in het zicht heb en zeker weet dat ik hem niet vergeet bij het uitstappen, in tegenstelling tot als ik de tas boven mijn kop ben en er weer eens een NS probleem is waardoor je haastig uitstapt en erachter komt dat je tas nog in de trein ligt. Maar hoe dan ook, mijn voorkeur, mijn gedrag.

Ik begin met reizen voor de spits, ruimte zat vaak en dat komt ook door waar ik opstap, namelijk een klein station aan het begin van de rit. Ouderen bied ik vrijwel altijd een plaats aan, al zijn die vaak even snel met vragen(geen schaamte). Echter vind ik gewoon dat een normaal iemand ook gewoon kan vragen, of zeggen dat die tas weg moet omdat je er wilt zitten. Misschien niet zo heel netjes, maar het ligt ook zeer zeker aan de angsthazen die hun mond niet opentrekken... ik beschouw het een beetje als opvoeding, lol. De samenleving hoort niet uit mietjes gebouwd te zijn.

En ja, van mij mogen anderen precies net zo handelen. De eerste keren dat ik met een trein reisde vroeg ik ook niet zo snel iets, maar naar een paar keer moet je toch wel gewoon een volwassen persoon zijn die iets durft te zeggen. Dus ik behandel een ander zoals ik ook behandeld zou willen worden en daar is weinig mis mee...
  donderdag 15 oktober 2009 @ 13:16:09 #35
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_73711257
Zo vervelend is het toch niet om te zeggen dat iemand zijn tas van die stoel moet halen / hem vriendelijk verzoeken dit te doen.
Maar meestal zeggen mensen: Zou ik hier mogen zitten?
Alsof die plek van die aso met de tas is (ik zet mijn tas zelf ook zo vaak naast mij neer :S best vreemd eigenlijk dat mensen dit doen nu ik hier over na denk)
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_73711510
ik heb een keer een hele zware weekendtas gehad in een dubbeldekker oud model, vroeg iemand of ik de tas weg wilde halen, oke dus ik doen probeer hem in de kofferruimte tussen de stoelen te proppen past niet! Dus ik probeer hem onder mijn benen te zetten maar er zat een reus tegen over me dus was er geen mogelijkheid ivm knie-en. Gaat dat wijf toch uit d'r dak dat ik die tas op schoot moet nemen en dat ik aso ben (het was echt een grote weekendtas van 1 meter breed en inhoud van 25 KG) Dus ik dat gedaan gaat ze zeiken dat mijn tas in de weg zit. Ik heb gezegd dat die tas nergens anders past en dat ze dat zelf ook kan zien, stapt dat wijf dus 10 minuten later uit inde trein, helemaal voor niets zoveel moeite gedaan terwijl er ergens anders ook nog plek was
pi_73711715
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 10:40 schreef Siddartha het volgende:
Recht van de sterkste.
Recht van de eerste zijn.
Jeweets.
Optiefen met je recht.
Als ik wil zitten en jouw tas ligt op de stoel, dan heb je 'm maar weg te halen. En als je 't niet doet, ga ik erop zitten.
pi_73712063
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 12:49 schreef Espex het volgende:
Ik zeg niet dat ik niet asociaal ben, laat dat duidelijk zijn. Ik ben zeker geen tokkie(denk ik xD) maar ik zal een ander het zeker niet alles toereiken om het hem gemakkelijk te maken.

Ik zet mijn tas op de stoel omdat ik hem dat beter in het zicht heb en zeker weet dat ik hem niet vergeet bij het uitstappen, in tegenstelling tot als ik de tas boven mijn kop ben en er weer eens een NS probleem is waardoor je haastig uitstapt en erachter komt dat je tas nog in de trein ligt. Maar hoe dan ook, mijn voorkeur, mijn gedrag.

Ik begin met reizen voor de spits, ruimte zat vaak en dat komt ook door waar ik opstap, namelijk een klein station aan het begin van de rit. Ouderen bied ik vrijwel altijd een plaats aan, al zijn die vaak even snel met vragen(geen schaamte). Echter vind ik gewoon dat een normaal iemand ook gewoon kan vragen, of zeggen dat die tas weg moet omdat je er wilt zitten. Misschien niet zo heel netjes, maar het ligt ook zeer zeker aan de angsthazen die hun mond niet opentrekken... ik beschouw het een beetje als opvoeding, lol. De samenleving hoort niet uit mietjes gebouwd te zijn.

En ja, van mij mogen anderen precies net zo handelen. De eerste keren dat ik met een trein reisde vroeg ik ook niet zo snel iets, maar naar een paar keer moet je toch wel gewoon een volwassen persoon zijn die iets durft te zeggen. Dus ik behandel een ander zoals ik ook behandeld zou willen worden en daar is weinig mis mee...
Dat doe ik zelf ook, maar ga dan wel aan het raam zitten en creeër geen antisociale ruimte voor jezelf.

Ik ga ook niet op de tas zitten, want altijd zijn ze op tijd met weghalen. Dus ze zien dondersgoed dat er iemand die plek wil.
pi_73712105
Terechte klacht! Gewoon die tas weg halen als je ziet dat het druk wordt. Een trein moet je nu eenmaal met andere reizigers delen.
Haters gonna hate.
pi_73712109
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 13:37 schreef Ascendancy het volgende:

[..]

Dat doe ik zelf ook, maar ga dan wel aan het raam zitten en creeër geen antisociale ruimte voor jezelf.

Ik ga ook niet op de tas zitten, want altijd zijn ze op tijd met weghalen. Dus ze zien dondersgoed dat er iemand die plek wil.
Ik kan een heel 4tje in m'n 1tje claimen , ik heb het antisociale ruimte creeeren geperfectioneerd. Maar ik haal wel mn tas weg wanneer het drukker begint te worden
"Those unforgettable days, for them I live"
pi_73712360
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 13:23 schreef piepkuiken21 het volgende:
ik heb een keer een hele zware weekendtas gehad in een dubbeldekker oud model, vroeg iemand of ik de tas weg wilde halen, oke dus ik doen probeer hem in de kofferruimte tussen de stoelen te proppen past niet! Dus ik probeer hem onder mijn benen te zetten maar er zat een reus tegen over me dus was er geen mogelijkheid ivm knie-en. Gaat dat wijf toch uit d'r dak dat ik die tas op schoot moet nemen en dat ik aso ben (het was echt een grote weekendtas van 1 meter breed en inhoud van 25 KG) Dus ik dat gedaan gaat ze zeiken dat mijn tas in de weg zit. Ik heb gezegd dat die tas nergens anders past en dat ze dat zelf ook kan zien, stapt dat wijf dus 10 minuten later uit inde trein, helemaal voor niets zoveel moeite gedaan terwijl er ergens anders ook nog plek was
Dan ga je op het balkon zitten, als je zo achterlijk veel rotzooi mee wilt nemen in de trein. Of je neemt de auto.
  donderdag 15 oktober 2009 @ 14:08:28 #42
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_73713076
quote:
  donderdag 15 oktober 2009 @ 14:10:20 #43
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_73713150
quote:
Noob Toen ik mijn matras in de trein meenam zeurde ook niemand hoor, zeker niet toen ik er rustig bovenop ging liggen en zo 4 plaatsen in beslag nam!
pi_73713329
quote:
Je weekendtas van 1 meter breed en een inhoud van 25 kg? Wat zeul je elk weekend wel niet mee naar je ouders? Jij halve spoorstudent..

En kom niet met kleren aan, ga dan niet op jezelf wonen.
pi_73713389
TS durft de sociale muur niet te doordringen en dus niet te vragen.

Laatst was er ook zo iemand die zat aan het gangpad in de spits. Benen lang gestrekt en aan het slapen met muziek in de oren, althans zo leek het. Ik hem aantikken. Maar neuh hoor niks. Dus ik nog eens aantikken. Kijktie me vuil aan

'Mag ik daar zitten?', zegt Langzaamsprinten.
Die idioot mij niet meer aankijken, tas weghalen, benen intrekken en Langzaamsprinten ging zitten
pi_73713477
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 14:17 schreef LangzaamSprinten het volgende:

Laatst was er ook zo iemand die zat aan het gangpad in de spits. Benen lang gestrekt en aan het slapen met muziek in de oren, althans zo leek het. Ik hem aantikken. Maar neuh hoor niks. Dus ik nog eens aantikken. Kijktie me vuil aan

Die idioot mij niet meer aankijken, tas weghalen, benen intrekken en Langzaamsprinten ging zitten
Jezelf met je username in derde persoon nemen.. !
pi_73714552
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 14:17 schreef LangzaamSprinten het volgende:

Ik vraag het inderdaad niet, ik claim die plek zonder te vragen. Is dat nu ook al autistisch?
pi_73714830
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 14:46 schreef Ascendancy het volgende:

[..]

Ik vraag het inderdaad niet, ik claim die plek zonder te vragen. Is dat nu ook al autistisch?
Dat bleek niet uit je OP lutser. TS kan beter gebruik maken van de aloude truc om via 1e klas snel naar binnen te glippen en zo een plekje te kunnen bemachtigen.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  donderdag 15 oktober 2009 @ 15:23:12 #49
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_73715905
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 14:46 schreef Ascendancy het volgende:

[..]

Gebrek aan sociale vaardigheden (en fatsoen).
  donderdag 15 oktober 2009 @ 15:23:36 #50
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_73715918
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 14:54 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Dat bleek niet uit je OP lutser. TS kan beter gebruik maken van de aloude truc om via 1e klas snel naar binnen te glippen en zo een plekje te kunnen bemachtigen.
leer lezen.
  donderdag 15 oktober 2009 @ 15:37:20 #51
238047 Andiamo
Victory is mine!
pi_73716436
Als het er echt op lijkt dat ie zijn tas/stuff niet weg lijkt te willen halen en er is verder geen plek, werkt de opmerking "Kan je die tas weghalen, want ik ga hier zitten" meestal wel...
pi_73717645
Ik ga daar juist altijd zitten ook al zijn elders lege plekken, gewoon om ze te irriteren.
Oh really?
pi_73717903
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 16:10 schreef Matthijs- het volgende:
Ik ga daar juist altijd zitten ook al zijn elders lege plekken, gewoon om ze te irriteren.
  donderdag 15 oktober 2009 @ 17:09:32 #54
270242 ynuhh
Cuddle cuddle
pi_73719672
Nooit zoveel last van, meestal zetten ze voor mij de tas wel op de grond.
  donderdag 15 oktober 2009 @ 17:29:19 #55
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_73720217
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 17:09 schreef ynuhh het volgende:
Nooit zoveel last van, meestal zetten ze voor mij de tas wel op de grond.
Is dat zo?
pi_73720256
Vandaag had ik bij nader inzien al mijn spullen over alle 3 plaatsen bij mij moeten verplaatsen, kolere wat een lelijk kind ging er tegenover me zitten
You can trust me, trust nobody...
  donderdag 15 oktober 2009 @ 17:32:58 #57
270242 ynuhh
Cuddle cuddle
pi_73720308
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 17:30 schreef Neroje het volgende:
Vandaag had ik bij nader inzien al mijn spullen over alle 3 plaatsen bij mij moeten verplaatsen, kolere wat een lelijk kind ging er tegenover me zitten
Oh, dat was jij? Dankje voor de plek trouwens.
pi_73720362
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 17:32 schreef ynuhh het volgende:

[..]

Oh, dat was jij? Dankje voor de plek trouwens.
Jij bent het dikke kind met het vlotte korte kapsel?
  donderdag 15 oktober 2009 @ 17:38:32 #59
270242 ynuhh
Cuddle cuddle
pi_73720473
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 17:34 schreef Neroje het volgende:

[..]

Jij bent het dikke kind met het vlotte korte kapsel?
Nee, ik had een staart vandaag.
pi_73720544
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 17:38 schreef ynuhh het volgende:

[..]

Nee, ik had een staart vandaag.
Dan was jij het helemaal niet
pi_73720602
Laats kwam ik ook zon mongool tegen. die kerel zat asociaal met zijn benen richting het gangpad en hij had zijn tas op de stoel ernaast gelegd. Ik vroeg zo "mag ik hier zitten?". Zegt 'ie "nee die is bezet" Dus ik zo "door wie dan? dat maakt toch geen flikker uit?" Toen de trein zijn eindbestemming had bereikt zat er nog steeds niemand naast hem... Wat een mafkees
XBL: Koning Stoma
PSN: Koning_Stoma
pi_73720784
Al die autisten die niet durven te vragen of ze die tas willen weghalen
Zo royal
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
pi_73721133
Ik zet ook altijd mijn tas naast me neer en hoop dan dat niemand durft te vragen of ie naast me mag zitten.
Één keer ging een enorm dikke vent recht op mijn tas zitten in de bus, dus ik boos, 'waar slaat dit nou weer op?' gevraagd en toen hij als reactie zei 'ik wil hier zitten maar je tas zit in de weg' heb ik hem met mijn knie het gangpad ingeduwd en gezegd dat als ie netjes had gevraagd hij gewoon mocht zitten.

Die held bleef de rest van de rit in het gangpad staan
Ga weg
pi_73721188
Ik vind het echt zo triest als mensen ineens neerknallen bovenop je tas, om 'hun punt duidelijk te maken'.

Heb vaak dat ik in het weekend met een tas en rolkoffer heen en weer moet en als die zwaar is wil ik die niet op dat kloterek leggen want ik kan er niet goed bij (haha, ik ben kort )
Dus soms als het heel druk is ben ik nog aan het vogelen met handtas naast me en koffer die ik onder mijn voeten probeer te proppen en dan komt er al zo'n stresskipje aangerend die vindt dat zij het recht heeft om op mijn handtas te zitten.
Wacht gewoon even, 't is echt niet alsof ik die tas niet weg wíl halen.
Stelletje autisten soms in de trein Ik zeg dan ook gewoon dat ik de tas wel weg had gehaald als ze het gewoon zouden vragen... volgens mij heeft niemand ooit gezegd: 'nee, ik haal m'n tas niet weg, ga maar staan'.

Of zo'n bitchface die een keer naast m'n stoel kwam staan en helemaal overstuur vroeg: KAN IK HIER ZITTEN???!!!
Ik antwoordde rustig: natuurlijk, even m'n koffer wegmoffelen.
Zij: Whatever *bitchface*
Ik: ehm huh..

Mensen die in de stress raken om een plekje in de trein als het druk is
pi_73721948
Wtf zijn er serieus mensen die zomaar op je tas gaan zitten ?
Moeten ze bij mij eens proberen
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
  Spellchecker donderdag 15 oktober 2009 @ 18:23:10 #66
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_73722010
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 17:57 schreef Nikmans het volgende:
Ik zet ook altijd mijn tas naast me neer en hoop dan dat niemand durft te vragen of ie naast me mag zitten.
Één keer ging een enorm dikke vent recht op mijn tas zitten in de bus, dus ik boos, 'waar slaat dit nou weer op?' gevraagd en toen hij als reactie zei 'ik wil hier zitten maar je tas zit in de weg' heb ik hem met mijn knie het gangpad ingeduwd en gezegd dat als ie netjes had gevraagd hij gewoon mocht zitten.

Die held bleef de rest van de rit in het gangpad staan
Scoor ergens een lading gebruikte heroïnespuiten en leg die in je tas
Tevens -purist.
pi_73722842
warom las ik asociale trein negers
pi_73722913
oneens. Ik heb ook liever niet dat er vreemde mannen naast me komen zitten Dames accepteer ik wel. Dus ik leg mijn tas er ook altijd of mijn benen..
pi_73722946
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 18:20 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Dan sta ik niet voor de gevolgen in... zou het wel leuk vinden als ze zomaar gaan zitten...
pi_73722949
Ik heb weleens een tos door de wagon gesmeten, en rennen dat die nerd deed.
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
pi_73723118
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 18:55 schreef kurk_droog het volgende:
oneens. Ik heb ook liever niet dat er vreemde mannen naast me komen zitten Dames accepteer ik wel. Dus ik leg mijn tas er ook altijd of mijn benen..
Dit dus En dan is er natuurlijk ook nog de 7.5+ regel.
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 18:56 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Dan sta ik niet voor de gevolgen in... zou het wel leuk vinden als ze zomaar gaan zitten...
Inderdaad, kom op zeg je gaat toch niet zomaar op iemands tas zitten omdat je te bang bent om te vragen of diegene em even wil weghalen !
pi_73723144
pi_73723342
Vandaag stond er ook zo'n ingezonden brief in de krant, van iemand die naar keiharde mp3-muziek luistert in de trein en vindt dat mensen hem maar moeten vragen of het zachter kan

Beweren dat anderen maar moeten vragen of je wil ophouden met je tas een zitplaats bezet te houden is echt te triest. Ik zie al een of andere telefooncel-inelkaarrammer in de rechtszaal voor me: "ja, er liepen allemaal mensen voorbij en die zeiden niet dat ik ermee op moest houden, dus waarom ik hier moet voorkomen is mij een raadsel"
pi_73723526
ik zet ook altijd gewoon me mp3 volume hard aan als twee van die wijven achter je keihard zitten te lullen
  Spellchecker donderdag 15 oktober 2009 @ 19:15:40 #75
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_73723609
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 19:13 schreef MADVILLAIN het volgende:
ik zet ook altijd gewoon me mp3 volume hard aan als twee van die wijven achter je keihard zitten te lullen
Van types die 'mijn' als 'me' typen is dat ook niet zo verrassend.
Tevens -purist.
  donderdag 15 oktober 2009 @ 19:17:11 #76
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_73723666
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 19:07 schreef ShadyLane het volgende:
Vandaag stond er ook zo'n ingezonden brief in de krant, van iemand die naar keiharde mp3-muziek luistert in de trein en vindt dat mensen hem maar moeten vragen of het zachter kan

Beweren dat anderen maar moeten vragen of je wil ophouden met je tas een zitplaats bezet te houden is echt te triest. Ik zie al een of andere telefooncel-inelkaarrammer in de rechtszaal voor me: "ja, er liepen allemaal mensen voorbij en die zeiden niet dat ik ermee op moest houden, dus waarom ik hier moet voorkomen is mij een raadsel"
In de huisregels staat dat wanneer je een 2e plaats bezet hebt door eigendom je die op het eerste verzoek moet verplaatsen zodat de ander kan zitten. Prima regel, meestal komt er toch niemand zitten en naast mij kan ik mijn spullen in de gaten houden/makkelijk iets pakken. Wanneer je te hard muziek luistert ben je actief asociaal bezig, je maakt hierbij dus al mensen boos zonder dat zij in jouw buurt willen komen. Aan de andere kant snap ik zijn idee wel, de meesten mensen zijn te laf om er iets van te zeggen, dan kijken ze rond om een ander aan te sporen er iets van te zeggen. Bij zulke burgertrutten zou ik bijna de muziek harder zetten
pi_73723701
sorry meester krijg ik nu straf....
  donderdag 15 oktober 2009 @ 19:18:36 #78
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_73723718
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 19:13 schreef MADVILLAIN het volgende:
Keer een vmbo negert die zijn telefoonkwaliteit wou testen, want het moest hard, eigen muziek op zn hardst gezet en naast hem gaan zitten met een -smile op mn kop.. Werkte nog ook
  donderdag 15 oktober 2009 @ 19:19:06 #79
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_73723739
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 19:18 schreef MADVILLAIN het volgende:
Wat een kutuser ben jij zeg
pi_73723758
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 18:20 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

Lol, ik postte het als grapje. Dat is net zo goed asociaal natuurlijk. Ik vraag het dan sowieso eerst aan iemand met niet zoveel bagage.
  donderdag 15 oktober 2009 @ 19:21:29 #81
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_73723815
Je hebt altijd zulke mensen. Ook mensen die hun tas dan idd naast zich leggen, iPod in oren en boek op de schoot, en ik ben dan zo iemand die expres aan dat soort mensen gaat vragen of ik daar mag zitten.

Enige manier om ze terug te pakken.
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_73723853
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 19:17 schreef fs180 het volgende:
In de huisregels staat dat wanneer je een 2e plaats bezet hebt door eigendom je die op het eerste verzoek moet verplaatsen zodat de ander kan zitten. Prima regel, meestal komt er toch niemand zitten en naast mij kan ik mijn spullen in de gaten houden/makkelijk iets pakken. Wanneer je te hard muziek luistert ben je actief asociaal bezig, je maakt hierbij dus al mensen boos zonder dat zij in jouw buurt willen komen. Aan de andere kant snap ik zijn idee wel, de meesten mensen zijn te laf om er iets van te zeggen, dan kijken ze rond om een ander aan te sporen er iets van te zeggen. Bij zulke burgertrutten zou ik bijna de muziek harder zetten
Ik vind het actief asociaal gedrag als je je tas pontificaal op die stoel laat liggen terwijl je massa's mensen met zoekende blik de coupe in ziet stromen. Daarin verschillen we dan blijkbaar van mening.
pi_73723931
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 19:19 schreef Chai het volgende:

[..]

Lol, ik postte het als grapje. Dat is net zo goed asociaal natuurlijk. Ik vraag het dan sowieso eerst aan iemand met niet zoveel bagage.
Ja maar iemand anders had et er ook nog over En daar was et volgensmij wel echt gebeurd
pi_73723952
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 19:18 schreef fs180 het volgende:

[..]

Keer een vmbo negert die zijn telefoonkwaliteit wou testen, want het moest hard, eigen muziek op zn hardst gezet en naast hem gaan zitten met een -smile op mn kop.. Werkte nog ook
stoer hoor
pi_73724146
Als ik zie dat het druk wordt haal ik gewoon mijn tas weg.
pi_73724258
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 09:44 schreef Kekaa het volgende:
Gewoon vragen.
ik wel... zegt dat meissie "tjah zijn wel erg veel tassen"

ik dus zo van " Die kunnen wel even op het tassenrek hoor"

toen met veeeel tegenzin werd er plek gemaakt... Zo kinderachtig om plaatsen bezet te houden als je ziet dat het druk is... come on...
pi_73724346
prinsessen horen ook gewoon niet met de trein te gaan
pi_73724423
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 19:35 schreef MADVILLAIN het volgende:
prinsessen horen ook gewoon niet met de trein te gaan

Breng jij me in het vervolg dan?
pi_73724457
Ik vind het ook asociaal, maar als er een zwetende hijgende dikzak binnenkomt laat ik ook liever mijn tasje staan
  donderdag 15 oktober 2009 @ 19:39:48 #90
149405 Stekelbees
Akelig stekelig
pi_73724512
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 09:43 schreef Zero17 het volgende:

[..]

En dan nog eerder thuis zijn.

Kanker OV.
Ja, nou ja, best stekelig dus.
  donderdag 15 oktober 2009 @ 19:44:44 #91
189530 boofer
rechtse SP-er
pi_73724667
Tassen vallen nog wel mee. Ik vind het asocialer als je aan het gangpad gaat zitten en dan doet alsof je veel bagage bij je hebt wat perse aan het raam moet liggen. Dat zijn altijd de eerste plekjes die ik uitzoek

En dan nog vaak doen alsof je slaapt... lol
  Spellchecker donderdag 15 oktober 2009 @ 20:01:56 #92
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_73725313
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 19:18 schreef MADVILLAIN het volgende:
Tevens -purist.
  donderdag 15 oktober 2009 @ 20:03:51 #93
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_73725375
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 19:24 schreef MADVILLAIN het volgende:

[..]

stoer hoor
Het zegt meer over jou dan mij, dat jij hier een "stoerheid" aan hecht. Vmbo-er .
pi_73725805
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 20:03 schreef fs180 het volgende:

[..]

Het zegt meer over jou dan mij, dat jij hier een "stoerheid" aan hecht. Vmbo-er .
pi_73726205

Het interesseert mij overigens geen drol of het druk is of niet, ik vind het fijn om alleen te zitten en als je toch niet durft te vragen ga je maar een stoeltje verderop zitten, dan heb ik lekker plaats
Ga weg
  donderdag 15 oktober 2009 @ 21:28:36 #96
76108 bluuf
Powershell fan
pi_73729325
Altijd lachen om met de trein te gaan in de spits :
- Mensen die dringen om de trein in te gaan terwijl er nog mensen uit moeten stappen
- de bekende tassen op stoelen
- de mensen die graag een gehoorbeschadeging op willen lopen met hun muziek
- de mensen met voeten op de bank
- Stinkende mensen
- Dikke mensen die op je schoot gaan zitten omdat ze te dik zijn om op 1 zitplaats te zitten
- Mensen die hun fiets in het gangpad TEGEN de ingeklapte klapbankjes neerzetten en verdrop in de coupe gaan zitten
- Mensen die het vertikken op te staan voor vrouwen die zichtbaar zwanger zijn
- Mensen die het raampje niet dichtdoen als je door een tunnel rijdt

Het is dat ik in het centrum van Amsterdam werk en parkeren mij per maand meer als 400 euro zou kosten anders zou ik zweren bij de auto.
  donderdag 15 oktober 2009 @ 21:30:11 #97
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_73729411
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 21:28 schreef bluuf het volgende:

- Mensen die het raampje niet dichtdoen als je door een tunnel rijdt

Het is dat ik in het centrum van Amsterdam werk en parkeren mij per maand meer als 400 euro zou kosten anders zou ik zweren bij de auto.
  donderdag 15 oktober 2009 @ 21:39:07 #98
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_73729818
Mensen die niet durven te vragen of je een tas weg wilt halen . Gast, wees geen mietje, alsof mensen dan "nee" zeggen .
pi_73730299
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 20:01 schreef NoBody122 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
*Noob*
Wie is deze kerel? En wat heeft hij te maken met kids-related stuff waar hij altijd bij geplaatst wordt?
*/noob*
Op vrijdag 25 januari 2008 20:40 schreef Sapstengel het volgende:
Kinderen met een helm zijn pussies. Van de generatie met rubberen tegels in de speeltuin en goedgekeurde klimtoestellen. Echte kinderen vallen gewoon, word je hard van.
pi_73730680
Wat is er zo moeilijk aan om te vragen of je er naast kan zitten? Stel je niet zo aan man.
Een nichterige moslim, is een Islamietje.[/b] H. Finkers
[b]Die met de hoogste percentages gaan het eerst.[/b] B. B.
|[b]DASOO
| LastFM|
pi_73730909
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 12:49 schreef Espex het volgende:
Wat grappig; ik doe dat juist wel. Dat is een stukje beschaving. Iemand die een beetje opvoeding heeft genoten zorgt dat hij een ander niet in verlegenheid met zoiets. Denk aan mensen die te verlegen zijn om zoiets te vragen, mensen die de taal niet machtig zijn e.d.
pi_73731113
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 22:03 schreef Rapaille het volgende:

[..]

Wat grappig; ik doe dat juist wel. Dat is een stukje beschaving. Iemand die een beetje opvoeding heeft genoten zorgt dat hij een ander niet in verlegenheid met zoiets. Denk aan mensen die te verlegen zijn om zoiets te vragen, mensen die de taal niet machtig zijn e.d.
Dat kan allemaal wel zo zijn maar ik vind mijn beenruimte belangrijker.
Ga weg
  donderdag 15 oktober 2009 @ 22:12:10 #103
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_73731225
quote:

[..]

Te verlegen om te vragen of je er mag zitten?
pi_73731397
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 22:12 schreef Biels het volgende:

[..]

Weet ik veel Ik zie wel eens van die hele schuchtere mensen. Ik heb een collega die het denk ik ook niet durft. Die durft na bijna 5 jaar samenwerken niet eens te vragen of iemand wat te drinken meeneemt
  donderdag 15 oktober 2009 @ 22:17:02 #105
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_73731425
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 22:12 schreef Biels het volgende:

[..]

Ja, zoals ts
  donderdag 15 oktober 2009 @ 22:17:44 #106
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_73731457
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 22:16 schreef Rapaille het volgende:

[..]

Weet ik veel Ik zie wel eens van die hele schuchtere mensen. Ik heb een collega die het denk ik ook niet durft. Die durft na bijna 5 jaar samenwerken niet eens te vragen of iemand wat te drinken meeneemt
Waarom zou je niet aan je eigen problemen werken in plaats van maar aan te nemen dat mensen daar wel rekening mee houden?
pi_73731496
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 22:17 schreef Biels het volgende:

[..]

Waarom zou je niet aan je eigen problemen werken in plaats van maar aan te nemen dat mensen daar wel rekening mee houden?
Omdat je een slappe lul bent die niet op eigen benen kan staan
Ga weg
pi_73731516
En ik kan dat wel omdat ik altijd genoeg beenruimte heb gehad, doorbloeding jwz
Ga weg
pi_73731627
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 22:19 schreef Nikmans het volgende:
En ik kan dat wel omdat ik altijd genoeg beenruimte heb gehad, doorbloeding jwz
In welke trein zit jij dan dat jij altijd genoeg beenruimte hebt?
Ik ben 1m86 en heb nooit genoeg beenruimte.
  donderdag 15 oktober 2009 @ 22:25:18 #110
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_73731817
Ik reis al 17 jaar dagelijks met de trein (bijna altijd in de spits) en ik heb nog nooit meegemaakt dat iemand "nee" zei op de vraag of ik op een met tas bezette zitplaats mocht zitten. Dit is echt geen onderwerp waar iemand zich druk om zou moeten maken.

Ik vind het eigenlijk zelfs vrij onbeschoft om te denken dat iemand die z'n tas op een stoel zet iets verkeerds doet. De zetel van de stoel naast je is de meest handige plaats om een tas op kwijt te kunnen, dus als een stoel niet bezet is dan vind ik het normaal om hem daarvoor te gebruiken. Als een trein vol is dan kun je er op anticiperen dat mensen gebruik willen maken van een zitplaats, maar als dat niet zo is dan hoeft dat wat mij betreft niet. Vragen of je gebruik kunt maken van een zitplaats is echt geen straf hoor.
pi_73731819
Omdat ik altijd mijn tas naast me heb staan duh
Ga weg
pi_73731923
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 22:17 schreef Biels het volgende:

[..]

Ik heb er geen problemen neer, ik plof zelf overal neer Ik probeer alleen rekening te houden met iedereen (ik lijk wel een of andere socialist )
pi_73732609
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 21:48 schreef Foozy het volgende:

[..]

*Noob*
Wie is deze kerel? En wat heeft hij te maken met kids-related stuff waar hij altijd bij geplaatst wordt?
*/noob*
Ik geloof dat dat die kerel is die in amerika zich voordeed in van die chatversies als een 13jarig meisje en dan pedo's ging confronten
OT: inderdaad ik doe het ook altijd vanwege beenruimte. 1.91 aan de haak en als die plaats na me vrij is kan ik mn benen schuin nog een beetje normaal neerzetten maar zeker in de bus als er iemand naast me zit zit ik bijna in de knoop
  donderdag 15 oktober 2009 @ 23:11:19 #114
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_73733573
How to catch a predator, daar is die van.
pi_73734635
quote:

[..]

Ik was ook altijd zeer netjes maar als ik telkens bij andere zie dat ze het dan niet bij mij doen denk ik ook: kriij kanker!

Dus ik nu ook aso. doordeweeks.. in het weekend was ik het al met om 7uur in de ochtend bier drinken richting voetbal
pi_73735122
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 17:46 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Al die autisten die niet durven te vragen of ze die tas willen weghalen
Zo royal
Idd. Ik blokkeer de stoel naast me ook altijd zodat ik de onzekeren eruit filter
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 00:07:20 #117
210069 griekjeee
Fucking exhilarating
pi_73735312
Ik doe altijd mijn benen op de plaats tegenover me en dan net alsof ik slaap, niemand die me stoort
Don't mistake my kindness, for weakness.
Op maandag 28 december 2009 21:48 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Griekjeee _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Ik aanbid U, o Grote Griekjeee O+ O+ O+ _O_ _O_ _O_ _O_
pi_73735481
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 00:07 schreef griekjeee het volgende:
Ik doe altijd mijn benen op de plaats tegenover me en dan net alsof ik slaap, niemand die me stoort
meer naaktpics
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 00:17:10 #119
210069 griekjeee
Fucking exhilarating
pi_73735615
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 00:12 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

meer naaktpics
Nog meer?
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 00:21:54 #120
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_73735741
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 00:12 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

meer naaktpics
QFT.
pi_73735798
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 09:43 schreef Zero17 het volgende:

[..]

pi_73742666
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 00:17 schreef griekjeee het volgende:

[..]

Nog meer?
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 13:21:33 #123
210069 griekjeee
Fucking exhilarating
pi_73746743
Waar zijn mijn eersten dan, ik wil ze ook zien
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 13:29:17 #124
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_73746996
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 13:21 schreef griekjeee het volgende:
Waar zijn mijn eersten dan, ik wil ze ook zien
PM.
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 13:31:09 #125
210069 griekjeee
Fucking exhilarating
pi_73747076
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 13:29 schreef Biels het volgende:

[..]

PM.
ZO DAAR STA IK EVEN GEIL OP!!!!!!!!!!!!!!1
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 13:32:26 #126
268421 Cacciatore
Bling up ya ass
pi_73747134
ik loop altijd langs de ruiten van de wagon chicks checken en waar oogcontact mee bij gaan zitten, en dan gewoon praatje maken, nummer hosselen en leuke reis gehad toch
Straatmentaliteit voor mensen die willen testen
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 13:33:49 #127
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_73747196
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 13:31 schreef griekjeee het volgende:

[..]

ZO DAAR STA IK EVEN GEIL OP!!!!!!!!!!!!!!1
Mwoah.
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 13:37:36 #128
210069 griekjeee
Fucking exhilarating
pi_73747339
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 13:33 schreef Biels het volgende:

[..]

Mwoah.
Ja, dat zeg je nu.
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 13:40:57 #129
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_73747468
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 13:37 schreef griekjeee het volgende:

[..]

Ja, dat zeg je nu.
Ik vond ze niet goed genoeg voor de fokrar, dat zegt al heel wat.
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 13:43:27 #130
210069 griekjeee
Fucking exhilarating
pi_73747551
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 13:40 schreef Biels het volgende:

[..]

Ik vond ze niet goed genoeg voor de fokrar, dat zegt al heel wat.
Oké ik moest lachen
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 14:06:22 #131
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_73748313
klagen over die tassen is zo 2000 net als klagen over koptelefoons. Tegenwoordig heeft iedereen gewoon boxjes en krijg ik dus met enige regelmaat gratis muziek in het OV.

Buma doe er wat aan
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_73751025
Ik heb vooral een teringhekel aan mensen met vouwfietsen die:

A: Altijd als eerste de trein in moeten
B: Altijd tijdens de spits 4 stoelen bezet houden met hun kutfietsje
C: Altijd als eerste de trein uit moeten

Mensen met Vouwfietsen
Remember to let her into your heart
Then you can start to make it better
Was ooit triptamine, account is verneukt :(
pi_73768551
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 13:29 schreef Biels het volgende:

[..]

PM.
pm me
pi_73771302
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 23:53 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

pm me
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
  zaterdag 17 oktober 2009 @ 02:21:24 #135
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_73771338
quote:

Jij bent dan ook een tokkie. Het uitschot van onze maatschappij.
  zaterdag 17 oktober 2009 @ 02:28:59 #136
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_73771389
Al die mensen die 'kanker' gebruiken in dit topic trouwens Je kunt wel zien dat het louter laaggeschoolden zijn die zich zo asociaal gedragen in de trein. Geen manieren van huis uit meegekregen, weinig ambitie en toekomstperspectief. Denken dat de wereld van hun is terwijl ze nog geen ene zak bereikt hebben. Eigenlijk zouden we het sneu moeten vinden...
pi_73771393
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 02:28 schreef leolinedance het volgende:
Al die mensen die 'kanker' gebruiken in dit topic trouwens Je kunt wel zien dat het louter laaggeschoolden zijn die zich zo asociaal gedragen in de trein. Geen manieren van huis uit meegekregen, weinig ambitie en toekomstperspectief. Denken dat de wereld van hun is terwijl ze nog geen ene zak bereikt hebben. Eigenlijk zouden we het sneu moeten vinden...
pi_73771394
quote:
Denk aan mensen die te verlegen zijn om zoiets te vragen, mensen die de taal niet machtig zijn e.d.
Als ze niet durven vragen, dan blijven ze maar staan, dan is het zitten dus niet belangrijk genoeg. Mensen die de taal niet machtig zijn kunnen het heus ook wel vragen, het hoeft allemaal heus niet in perfect Nederlands en met wat gebaren is het ook allemaal prima.
You are not a beautiful and unique snowflake. You are the same decaying organic material as everyone else.
Choose sitting on that couch watching mind-numbing sprit-crushing game shows, stuffing fucking junk food into your mouth.
pi_73771409
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 02:29 schreef 700MB het volgende:

[..]

Als ze niet durven vragen, dan blijven ze maar staan, dan is het zitten dus niet belangrijk genoeg. Mensen die de taal niet machtig zijn kunnen het heus ook wel vragen, het hoeft allemaal heus niet in perfect Nederlands en met wat gebaren is het ook allemaal prima.
Inderdaad, ook al is het maar het woordje "tas" of "bag"... Of anders wijs je naar de tas. Als je het niet duidelijk kan maken dat die tas ligt waar jij wilt zitten, tja... Dan verdien je het om te staan. Inburgeren zal je, biatch.
pi_74115318
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 02:29 schreef 700MB het volgende:

[..]

Ik vraag het nooit: ik zeg gewoon: "Hoi. Ik wil hier zitten".
Het mooiste is ook, als je het vraagt, sommige reageren met "o, maar natuurlijk". Terwijl ze daar eigenlijk heel anders over denken.

Verder ligt het natuurlijk ook een beetje aan voor wie je de tas weghaalt.
Met de meeste vrouwtjes (zeg, die op een OV-studentenkaart reizen), heb ik persoonlijk minder moeite . Maar als er zo'n vette ranzige ambtenaar, met z'n gore boterhamtrommeltje en koffiefles al smakkend en meurend naar zweet naast je komt zitten met z'n NRC, denk ik ook 'loop alsjeblieft door.

Trouwens, in de praktijk hoef ik geen eens plek bezet te houden, want ik neem toch nooit een tas mee in de trein...:)
pi_74115602
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 14:06 schreef MikeyMo het volgende:
klagen over die tassen is zo 2000 net als klagen over koptelefoons. Tegenwoordig heeft iedereen gewoon boxjes en krijg ik dus met enige regelmaat gratis muziek in het OV.

Buma doe er wat aan
Ik speel altijd luide Arabische muziek af in de trein . De verbeten blikken van verzuurde arbeiders die er niks van durven zeggen zijn om je te bescheuren, jong.
Sum es est, sumus estis sunt
pi_74116009
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 18:57 schreef deepart het volgende:
Ik heb weleens een tos door de wagon gesmeten, en rennen dat die nerd deed.
Veel leuker zijn die irritante vouwfietsen in de halletjes. Lang geleden toen ik nog wel eens in een drukke trein moest zijn, werden die dingen meestal op een willekeurig station buiten gezet. De gezichten van de eigenaren als die dingen er niet meer stonden Priceless
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 16:45:28 #143
97079 Jeff89
Conquer All
pi_74116049
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 02:28 schreef leolinedance het volgende:
Kanker op man, met je superieure gezeik.. Alsof er geen (V)WO'ers bestaan die kankeren Alsof het ook maar ene kanker te maken heeft met toekomstperspectief en ambitie.
pi_74131693
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 21:48 schreef Foozy het volgende:

[..]

*Noob*
*/noob*
Da's Chris Hansen.
quote:
Christopher Edward "Chris" Hansen (born March 26, 1959) is an American television infotainment personality. He is well-known for his work on the Dateline NBC television segment To Catch a Predator. These investigations revolved around catching potential Internet sex predators using a sting operation.
quote:
Dateline NBC segment "To Catch a Predator" with Chris Hansen.

It basically involves luring crazy old perverts to little girls houses with the intent of catching them on camera and embarassing them on national TV. When the guys come into the house Chris Hansen says "Why don't you have a seat over there." while the camera focuses on this poor pervert whos life is now ruined.
quote:
The command used by Chris Hansen, of Dateline NBC, before publicly humiliating and destroying would be child molestors on national television. No matter how much the child molestor wants to run, for reasons unknown to man, he cannot leave and always takes a seat.
Chris Hansen: Why don't you have a seat?
Child Molestor: Oh shit! I swear I wasn't going to do anything with that 13 year old boy. I have to go now!
Chris Hansen: Why don't you have a seat right over there.
Child Molestor can't help himself, and has a seat.
Children of the night. What music they make.
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 22:33:19 #145
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_74131734
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 16:45 schreef Jeff89 het volgende:

[..]

Kanker op man, met je superieure gezeik.. Alsof er geen (V)WO'ers bestaan die kankeren Alsof het ook maar ene kanker te maken heeft met toekomstperspectief en ambitie.
Ja.
pi_74131864
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 09:44 schreef Kekaa het volgende:
Gewoon vragen.
Een vriendin van mij had iemand gevraagd haar tas opzij te zetten en die zei doodleuk: nee.

Ik geloof dat er toen iets met de tas en de zwaartekracht gebeurde..
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 22:58:10 #147
210069 griekjeee
Fucking exhilarating
pi_74132862
Waarom is dit weer gekickt.
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 23:05:55 #148
31922 florisje
er zit een aap in de koelkast!
pi_74133202
quote:
Ik heb geen probleem met tassen op stoelen, maar wel als je doelbewust aan het gangpad gaan zitten en zo pogen een sociale muur te creeëren, zodat niemand durft te vragen of ze er naast mogen zitten.

Dat doe ik dan ook niet
ik maak er juist een sport van om expres wel op zo'n plek te gaan zitten, vooral als het net niet de laatste plek is van die enorme backpacks geven me altijd een nog beter gevoel. iedereen weet toch dat de spits voor woon-werk treinverkeer is?

soms doet een tassenterrorist net alsof ze me niet horen en dan ben ik ook niet te beroerd om de tas zelf aan te geven. oh wat ben ik eigenlijk toch stoer
knolraap en lof schorseneren en prei
pi_74134212
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 22:58 schreef griekjeee het volgende:
Waarom is dit weer gekickt.
Geen idee.
Wat een kuttopic, TS is vast homo.
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 23:50:25 #150
122997 zquing
Drama Junk
pi_74134793
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 23:33 schreef Ascendancy het volgende:

[..]

Geen idee.
Als jij 't zegt
"Those unforgettable days, for them I live"
pi_74139815
Ik doe altijd alsof ik druk aan het lezen of slapen ben. Ben ik nu asociaal?
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
  woensdag 28 oktober 2009 @ 12:05:30 #152
123099 Promo_Guy
Pigs in space
pi_74144601
Dit fenomeen van TS gebeurt net zo vaak in de bus, in veel gevallen heb je dan een persoon (lees: meisje) die haar tas opzij doet

[ Bericht 4% gewijzigd door Promo_Guy op 28-10-2009 12:46:45 ]
  woensdag 28 oktober 2009 @ 12:06:49 #153
210069 griekjeee
Fucking exhilarating
pi_74144643
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 23:33 schreef Ascendancy het volgende:

[..]

Geen idee.
Jouw woorden hè, niet de mijne.
pi_74150533
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 12:06 schreef griekjeee het volgende:

[..]

Jouw woorden hè, niet de mijne.
Het was gewoon mijn manier om te zeggen dat ik je niet wil
  woensdag 28 oktober 2009 @ 14:49:18 #155
210069 griekjeee
Fucking exhilarating
pi_74150594
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 14:46 schreef Ascendancy het volgende:

[..]

Het was gewoon mijn manier om te zeggen dat ik je niet wil
Dat treft dan.
  woensdag 28 oktober 2009 @ 15:16:25 #156
268421 Cacciatore
Bling up ya ass
pi_74151593
ik zit in de trein altijd naast chicks gewoon volgen ahaahhahaa
Straatmentaliteit voor mensen die willen testen
  woensdag 28 oktober 2009 @ 16:16:44 #157
270524 Flodder450
99% slechtheid, 1% plankton
pi_74153867
quote:
herkenbaar voor mij
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')