opzich is het afstaan/boete geen probleem, strafblad is alleen kutquote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:50 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat zou ik ook wel willen, helaas valt het allemaal onder niet toegestane verlichting.
* LudoSanders jaloers is.quote:
Tsja, Napels. Uniek is het enige dat ik daar over weet uit te brengen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:46 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ah oke. Normaal gaan we altijd met de auto (en caravan) naar Italië maar eerder dit jaar ben ik met school naar Napels en Rome geweest waarna we terugvlogen van Ciampino.
Napels is trouwens geen aanrader![]()
Ehm wat?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik had hem ook op vertrek vanuit eindhoven gezet..
Aankomende zaterdag t/m dinsdagquote:
behoorlijk, en of dat t nou waard is...quote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:53 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
opzich is het afstaan/boete geen probleem, strafblad is alleen kut
Ik ben vanaf morgenmiddag tot de 27e vrijquote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:54 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Aankomende zaterdag t/m dinsdag
Laten we de rest kiezen!quote:
Ik vanaf vanmiddag (donderdagmiddag dusquote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:56 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik ben vanaf morgenmiddag tot de 27e vrij
I know.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 01:00 schreef jitzzzze het volgende:
alleen of samen is de vraag en dan met antwoorden ja en nee? Dat kan toch heul niet?
Ik heb ja gestemd.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:58 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Laten we de rest kiezen!
FUUUUU]
Faler.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:58 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Laten we de rest kiezen!
FUUUUU]
Mijn rooster is vele malen "chiller"!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 01:00 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik vanaf vanmiddag (donderdagmiddag dus) t/m de 25e
Jij probeert een wit voetje te halen?quote:
quote:
Lullorzzzquote:
stfu. Ik heb tenminste woensdag en donderdag maar 4/2 uur les.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 01:01 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Mijn rooster is vele malen "chiller"!
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 01:01 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Jij probeert een wit voetje te halen?
Zo, nou toe maar!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 01:02 schreef Japsnars het volgende:
[..]
stfu. Ik heb tenminste woensdag en donderdag maar 4/2 uur les.
Ik stemde alleen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 01:02 schreef LudoSanders het volgende:
De enige stemmers op die poll zijn de hoofdrolspelers zelf heb ik het idee. De rest zal het een worst wezen.
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 01:02 schreef jitzzzze het volgende:
alleen natuurlijk, één blik op zh zijn weelderige haardos en alle romantiek is vervlogen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |