Het is ook nooit goedquote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:46 schreef Puala het volgende:
[..]
Sorry, maar daar bedank ik echt voor
Ik wil gewoon weten wat mijn tijdsindeling is voor het project + welke medewerkers ik mag betrekken er bij etc. En ik heb een hele vage opdrachtsomschrijving gekregen, dus ik wil ook ff een lijstje van eisen en wensen samenstellen met hem.quote:
Wat is de opdrachtomschrijving?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:50 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik wil gewoon weten wat mijn tijdsindeling is voor het project + welke medewerkers ik mag betrekken er bij etc. En ik heb een hele vage opdrachtsomschrijving gekregen, dus ik wil ook ff een lijstje van eisen en wensen samenstellen met hem.
Hoe bedoel je? De organisatie omschrijven?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:57 schreef Puala het volgende:
[..]
Een ruit schetsen van de organisatie en deze langzaam maar zeker verduidelijken.
Ik moet een boek schrijven voor de ambtenaren waarin de voorwaarden + processen etc. staan die ze bij de ICT afdeling doen. Dus daarom moet ik de organisatie omschrijven van de ICT afdeling enzo.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:01 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? De organisatie omschrijven?
Dat gaat lang duren, succes ermee. Ik moet nog 4 weekjes na vrijdag.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:03 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik moet een boek schrijven voor de ambtenaren waarin de voorwaarden + processen etc. staan die ze bij de ICT afdeling doen. Dus daarom moet ik de organisatie omschrijven van de ICT afdeling enzo.
Dit is m'n 7e week al. Dus nog 13 te gaan, waarvan 2 vakantie iigquote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:05 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Dat gaat lang duren, succes ermee. Ik moet nog 4 weekjes na vrijdag.
De meeste processen zijn laatst beschreven voor dat facilitair loket, dus dat scheelt wel hoorquote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:05 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Dat gaat lang duren, succes ermee. Ik moet nog 4 weekjes na vrijdag.
Ik mag in de vakantie door werken anders had ik maar 8 weken stage, nu 10quote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:10 schreef AMDB het volgende:
[..]
Dit is m'n 7e week al. Dus nog 13 te gaan, waarvan 2 vakantie iig
geen beetjequote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:15 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ik vraag of je Psycho bent? Een beetje gek
Precies, mail terug sturen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:14 schreef AMDB het volgende:
Wtf, krijg net mail terug van bol over m'n klacht. Alleen maar dingen die ik zelf ook al gevonden hadVerwijzen ze me door naar TNT
Dat is toch hun verantwoordelijkheid, ik ben niet de klant bij TNT
Ga echt niet met TNT aan de telefoon hangen.
Ik heb echt medelijden met jequote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:03 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik moet een boek schrijven voor de ambtenaren waarin de voorwaarden + processen etc. staan die ze bij de ICT afdeling doen. Dus daarom moet ik de organisatie omschrijven van de ICT afdeling enzo.
Ik moet nog t/m 29januari, dus ook ongeveer net zo lang. Heb alleen nog geen idee of ik vakantie hebquote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:10 schreef AMDB het volgende:
[..]
Dit is m'n 7e week al. Dus nog 13 te gaan, waarvan 2 vakantie iig
Dezelfde situatie hierquote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:23 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik moet nog t/m 29januari, dus ook ongeveer net zo lang. Heb alleen nog geen idee of ik vakantie heb
Omdat ik niet kan begrijpen wat daar leuk aan is... Net zoals itil.quote:
Heb dan ook weer de pech dat kerst dit jaar in het weekend valtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |