Het is ook nooit goedquote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:46 schreef Puala het volgende:
[..]
Sorry, maar daar bedank ik echt voor
Ik wil gewoon weten wat mijn tijdsindeling is voor het project + welke medewerkers ik mag betrekken er bij etc. En ik heb een hele vage opdrachtsomschrijving gekregen, dus ik wil ook ff een lijstje van eisen en wensen samenstellen met hem.quote:
Wat is de opdrachtomschrijving?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:50 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik wil gewoon weten wat mijn tijdsindeling is voor het project + welke medewerkers ik mag betrekken er bij etc. En ik heb een hele vage opdrachtsomschrijving gekregen, dus ik wil ook ff een lijstje van eisen en wensen samenstellen met hem.
Hoe bedoel je? De organisatie omschrijven?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:57 schreef Puala het volgende:
[..]
Een ruit schetsen van de organisatie en deze langzaam maar zeker verduidelijken.
Ik moet een boek schrijven voor de ambtenaren waarin de voorwaarden + processen etc. staan die ze bij de ICT afdeling doen. Dus daarom moet ik de organisatie omschrijven van de ICT afdeling enzo.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:01 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? De organisatie omschrijven?
Dat gaat lang duren, succes ermee. Ik moet nog 4 weekjes na vrijdag.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:03 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik moet een boek schrijven voor de ambtenaren waarin de voorwaarden + processen etc. staan die ze bij de ICT afdeling doen. Dus daarom moet ik de organisatie omschrijven van de ICT afdeling enzo.
Dit is m'n 7e week al. Dus nog 13 te gaan, waarvan 2 vakantie iigquote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:05 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Dat gaat lang duren, succes ermee. Ik moet nog 4 weekjes na vrijdag.
De meeste processen zijn laatst beschreven voor dat facilitair loket, dus dat scheelt wel hoorquote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:05 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Dat gaat lang duren, succes ermee. Ik moet nog 4 weekjes na vrijdag.
Ik mag in de vakantie door werken anders had ik maar 8 weken stage, nu 10quote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:10 schreef AMDB het volgende:
[..]
Dit is m'n 7e week al. Dus nog 13 te gaan, waarvan 2 vakantie iig
geen beetjequote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:15 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ik vraag of je Psycho bent? Een beetje gek
Precies, mail terug sturen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:14 schreef AMDB het volgende:
Wtf, krijg net mail terug van bol over m'n klacht. Alleen maar dingen die ik zelf ook al gevonden hadVerwijzen ze me door naar TNT
Dat is toch hun verantwoordelijkheid, ik ben niet de klant bij TNT
Ga echt niet met TNT aan de telefoon hangen.
Ik heb echt medelijden met jequote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:03 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik moet een boek schrijven voor de ambtenaren waarin de voorwaarden + processen etc. staan die ze bij de ICT afdeling doen. Dus daarom moet ik de organisatie omschrijven van de ICT afdeling enzo.
Ik moet nog t/m 29januari, dus ook ongeveer net zo lang. Heb alleen nog geen idee of ik vakantie hebquote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:10 schreef AMDB het volgende:
[..]
Dit is m'n 7e week al. Dus nog 13 te gaan, waarvan 2 vakantie iig
Dezelfde situatie hierquote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:23 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik moet nog t/m 29januari, dus ook ongeveer net zo lang. Heb alleen nog geen idee of ik vakantie heb
Omdat ik niet kan begrijpen wat daar leuk aan is... Net zoals itil.quote:
Heb dan ook weer de pech dat kerst dit jaar in het weekend valtquote:
Erg slimquote:
Ik vind het project wel aardig. Het is wel interessant om uit te zoeken enz. Alleen het feit dat het zo onduidelijk verteld en uitgelegd word vervloek ik echt. Ik stel 10 vragen en krijg nog geen half antwoord terug. Die kerel heeft enkel maar oog voor zichzelf of zit ziek thuis of in overlegquote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:24 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Omdat ik niet kan begrijpen wat daar leuk aan is... Net zoals itil.
Dude, je valt onder een CAO. Ja je hebt dus recht op vakantiedagen. Anders is je stageorganisatie zwaar onrechtmatig bezig. Of heeft je school hier andere afspraken over gemaakt?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:23 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik moet nog t/m 29januari, dus ook ongeveer net zo lang. Heb alleen nog geen idee of ik vakantie heb
De vrijdag krijg je nog vrij denk ik? En misschien die week d'r na ook nog wel ofzo?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:24 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Heb dan ook weer de pech dat kerst dit jaar in het weekend valt
Oeh jammerquote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:24 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Heb dan ook weer de pech dat kerst dit jaar in het weekend valt
Stagecontract zegt gewoon dat ik X aantal uren/mijn stage periode aan mijn stage moet besteden. Geen vrije dagen o.i.d. alleen bij bijzondere omstandigheden. Verder gelden de vakantiedagen van het bedrijf. Dus als die je vrij geven heb je 'geluk'.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:25 schreef AMDB het volgende:
[..]
Dude, je valt onder een CAO. Ja je hebt dus recht op vakantiedagen. Anders is je stageorganisatie zwaar onrechtmatig bezig. Of heeft je school hier andere afspraken over gemaakt?
Die vrijdag is 1e kerstdag dus officiele vrije dag. De week erna is dus nog niet bekend..quote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:25 schreef Puala het volgende:
[..]
De vrijdag krijg je nog vrij denk ik? En misschien die week d'r na ook nog wel ofzo?
Ik heb van 31 augustus tot 29 januari de tijd gekregen om 95 stagedagen (geloof 95, tenminste) te lopen. Dus daar zitten gewoon automatisch al vakantiedagen bij volgens mij.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:27 schreef AMDB het volgende:
Oh en, waarom zitten jullie tot 29 januari? Dat zijn 22 weken stage. Hier hoeven we maar 20 weken stage te lopen. De school heeft wel een fout gemaakt waardoor het er 21 zijn (heb contract tot 22 januari). Er is dit jaar een week 53
Even vragen dan?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:27 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Die vrijdag is 1e kerstdag dus officiele vrije dag. De week erna is dus nog niet bekend..
Volgens mij is dat hier ook zo. Maar omdat het niet bekend was hoe het zit met de vakantie moest ik wel voor een volledige stageperiode kiezen (22weken) want stel dat ik 20 weken doe en ik krijg 2 weken vakantie. Dan haal ik mijn uren niet..quote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:27 schreef AMDB het volgende:
Oh en, waarom zitten jullie tot 29 januari? Dat zijn 22 weken stage. Hier hoeven we maar 20 weken stage te lopen. De school heeft wel een fout gemaakt waardoor het er 21 zijn (heb contract tot 22 januari). Er is dit jaar een week 53
Zelfde situatie alleen heb ik 10 weken waar ik 360 uur in gewerkt moet hebben. Geen vrije dagen, alleen bij bijzondere omstandigheden. De rest komt ook overeen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:27 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Stagecontract zegt gewoon dat ik X aantal uren/mijn stage periode aan mijn stage moet besteden. Geen vrije dagen o.i.d. alleen bij bijzondere omstandigheden. Verder gelden de vakantiedagen van het bedrijf. Dus als die je vrij geven heb je 'geluk'.
Ja, het is in het algemeen nog onbekend. Zelfs de baas weet het nog niet.. Ligt eraan hoe ver we rond die tijd zijn en wat er nog gedaan moet worden. In januari is namelijk de CES in Las Vegas en daar willen ze naar toe dus moet daarvoor alles af zijn..quote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:28 schreef Puala het volgende:
[..]
Even vragen dan?
Dat ga ik hier ook doen. Volgens planning zou ik nu 1 januari moeten opleveren. Heb totaal geen rekening gehouden met vrije dagen als kerst en oud en nieuw enz. Dat moet ik er nu nog ff in zetten eigenlijk
Geen idee, maar dat risico ga ik niet lopen..quote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:30 schreef AMDB het volgende:
En je school en stagebedrijf controleren dat aantal uren ook?
Oke. Dan moet je gewoon nog even afwachten denk ikquote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:30 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja, het is in het algemeen nog onbekend. Zelfs de baas weet het nog niet.. Ligt eraan hoe ver we rond die tijd zijn en wat er nog gedaan moet worden. In januari is namelijk de CES in Las Vegas en daar willen ze naar toe dus moet daarvoor alles af zijn..
School controleert het hier niet. Stagebedrijf is ook niet moeilijk. Alleen wil ik geen risico lopen, dus ga ik het toch nog even bijhouden etc.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:30 schreef AMDB het volgende:
quote:Artikel 9. Verlof
1. Het opnemen van verlofdagen dient in overeenstemming te gebeuren met de stageverlener, waarbij opgemerkt moet worden dat resterende verlofdagen/uren niet worden uitbetaald als deze niet zijn opgenomen gedurende de stageperiode, tenzij de stagiair geen gelegenheid is geboden door de stageverlener om de verlofdagen op te nemen. Als de stage-instelling rond de feestdagen gesloten is, dan worden deze tot de verlofdagen van de stagiair gerekend.
2. De regeling voor buitengewoon verlof en de Wet arbeid en zorg gelden zoals die voor werknemers van de stageverlenende organisatie gelden. Verzoeken om extra verlof kunnen slechts worden toegestaan door de bedrijfsbegeleider na overleg met de stagedocent.
3. Indien door de stagiair meer verlof wordt opgenomen dan het aantal overeengekomen verlofdagen, wordt de stageperiode ex artikel 4 verlengd met deze periode.
4. Voor onderwijsactiviteiten zoals (her)tentamens en stageterugkomdagen hoeven geen verlofdagen opgenomen te worden.
Jep de praktijkopleider moet een handtekening zetten op mijn eigen urenrooster, wanneer dit niet klopt dan krijg ik geen handtekening. Als ik dan naar mijn stagebegeleider ga, zal hij het stageverslag niet aannemen...quote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:30 schreef AMDB het volgende:
Ja maar dat is wel rot plannenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:31 schreef Puala het volgende:
[..]
Oke. Dan moet je gewoon nog even afwachten denk ik
Niet alleen voor het project, maar ook prive.. Zo wilde we met een paar man een paar dagen naar Londen om daar oud en nieuw te vieren.. Maar ik kan dus niks toezeggen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:35 schreef Puala het volgende:
[..]
I know. Heb precies hetzelfde probleem.
Komt uit mijn stagecontractquote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:36 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Heb jij ook zo'n heel boek vol regels en hulponderdelen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |