quote:Thomas Berge is weer vrijgezel
Uitgegeven: 14 oktober 2009 21:06
Laatst gewijzigd: 14 oktober 2009 21:05
AMSTERDAM - De prille relatie van volkszanger Thomas Berge en slangenmeisje Daniëlle Bubberman is op de klippen gelopen.
Het liefdesleven van een 19-jarige kan als een speer gaan: al na een paar weken besloten de tortelduifjes er een punt achter te zetten.
De 16-jarige Bubberman, die vorig jaar het programma Holland's Got Talent won, liet woensdag een 'poëtisch' bericht achter op haar Twitterpagina.
"Love came around and it knocked me down. But I'm getting over it." Later schreef de lenige Bubberman dat alles een reden heeft. Hoe die luidt, blijft nog even een raaadsel voor de fans.
De blonde volkszanger kan zich nu weer volledig op zijn carrière storten. Berge scoorde afgelopen week voor het eerst een nummer 1-hit met 'Kon ik maar even bij je zijn'.
Alhoewel, sneuaard? Hij kan er ook niks aan doen dat dit "nieuws" is. Dus ik heb niks gezegd.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:52 schreef Repeat het volgende:
Sneuaard idd.
Wel grappig dat zn eerste nr1 hit een cover is
Ik weet niet eens wie "dat slangenmens" is?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:51 schreef GuitarJJ het volgende:
Whaha, had hij met dat slangenmens? Heb vast onder een steen gelegen
Ze praten allemaal hetzelfde daar, dat hoor je toch nietquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:53 schreef MASD het volgende:
Twente is niet de Achterhoek. Echt, ken je land.
Zo'n meisje wat een keer 'Holland's got talent' gewonnen hadquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:53 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wie "dat slangenmens" is?
Maar hij is wel een sneuaard met z'n coverquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:53 schreef Repeat het volgende:
[..]
Alhoewel, sneuaard? Hij kan er ook niks aan doen dat dit "nieuws" is. Dus ik heb niks gezegd.
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:53 schreef MASD het volgende:
Leugens, jij onwetende. In het westen, daar praten ze allemaal hetzelfde.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:54 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ze praten allemaal hetzelfde daar, dat hoor je toch niet
Dat zie ik zijn vorige vriendin nog niet doenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:57 schreef On het volgende:
Terechte klachten.
[ afbeelding ]
Dit was zijn vriendin? Dat was vast leuk in de slaapkamer.
Zou daar zou ik wel een hamburger van willenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:01 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dat zie ik zijn vorige vriendin nog niet doen
[ afbeelding ]
oink oink oink
ABNquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:59 schreef TheKC het volgende:
[..]
Leugens, jij onwetende. In het westen, daar praten ze allemaal hetzelfde.
Als er weer een 3FM actie komt, pas ik 'm aan.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:05 schreef CantFazeMe het volgende:
Verdamme, heb altijd gedacht dat TS vrouw was.Wat een kutnaam heb je ook.
Ben je echt geen vrouw?!!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:06 schreef Adelante het volgende:
[..]
Als er weer een 3FM actie komt, pas ik 'm aan.
Roflpantoffelquote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:01 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dat zie ik zijn vorige vriendin nog niet doen
[ afbeelding ]
oink oink oink
Je mag achter mij staan in de rij.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:05 schreef electronique het volgende:
nu ga ik naar een van zn kutconcerten en probeer ik hem te verleiden
Dit wilde ik posten!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:43 schreef de_boswachter het volgende:
Als kanker een zanger was........
Moet dit nu, zo vlak voor het slapen gaan!?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:08 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien wordt dit dan toch nog iets.
Wtf is dat en wat doet het?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:08 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
Oja diequote:
Zekers, zo van: Kus me of ik doe mijn bovenstukje uit.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:21 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Oja dieHeeft ze hem gedwongen op de foto ofzo?
Dat kan haast niet anders.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:22 schreef tisauch het volgende:
[..]
Zekers, zo van: Kus me of ik doe mijn bovenstukje uit.
Die deed nog meer kleren uit en daar werd niemand droevig van.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:26 schreef IJsblock het volgende:
Ik dacht dat het over Manon Thomas ging....
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:27 schreef tisauch het volgende:
[..]
Die deed nog meer kleren uit en daar werd niemand droevig van.
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:53 schreef MASD het volgende:
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:43 schreef de_boswachter het volgende:
Als kanker een zanger was........
WAT EEN DOMME ZEEKOE IS HET OOK.quote:
Dan kon jij hem in de mund spunkenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:41 schreef Litso het volgende:
Ach en wee, Thomas en Daniëlle uit elkaar...
Ik wou dat Paul de Leeuw eens uit elkaar ging.
HEEEEUUUU NATTE ALIEquote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:54 schreef Natalie het volgende:
Mijn God, wat verwacht je ook van iemand die gewoonlijk als 'Chiel' door het leven gaat. Als ik haar was had ik hem allang gedumpt... Wat een naam. Je zal er naast lopen...
inderdaad... goed punt!!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:53 schreef MASD het volgende:
Je faalt gewoon keihard.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:54 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ze praten allemaal hetzelfde daar, dat hoor je toch niet
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:02 schreef 3keernix het volgende:
Zou daar zou ik wel een hamburger van willen
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:02 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Zou daar zou ik wel een hamburger van willen
Ik was laatst op een uitvaart waar ze dit nummer draaiden.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:50 schreef Adelante het volgende:
[..]
klacht: non nieuws over een blonde boer uit de Achterhoek![]()
klacht 2: met een cover van Gordon een nummer 1 hit scoren![]()
klacht 3: volk in NL dat die single koopt/download
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:08 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |