quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:23 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik heb nog nóóit gekke dingen gedaan na het drinken van alcohol. Maar ik vrees het ergste als ik paddo's zou eten.

Misschien moet je je kennis eens wat bijspijkeren, alcohol is een harddrug en staat niet in verhouding tot paddo's.quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:14 schreef pvvftw het volgende:
en kom aub niet met achterlijke vergelijkingen tussen drugs en alcohol. die bullshit ken ik wel al.

Met zulke verhalen s het verbod er ook door gekomen. De Fransman die z’n hond aan stukken had gesneden – behalve dat hij geen paddo’s had gebruikt.quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:10 schreef pvvftw het volgende:
[..]
[..]
http://www.nd.nl/artikele(...)aarlijk-op-hol-slaan

Ik vind trippen supervet, maar ik kan me goed voorstellen als mensen zoiets liever niet doen. Een paar pilsjes is veel minder heftig dan paddo's.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:02 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Dat is dan net zo hypocriet dan als de mening van het kabinet. Alcohol doet namelijk beduidend meer schade, en laat je stiekem best hard hallucineren. Dit dmv. het verdoven van de hersens, waardoor je de realiteit anders waarneemt.
Ik ben er dan ook niet op tegen, echter vind ik het vreemd dat mensen bang zijn van paddo's terwijl ze allemaal de hardste drugs oftewel alcohol, wel accepteren.

10 gram paddo's is ook minder heftig dan 20 gram.quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:55 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Ik vind trippen supervet, maar ik kan me goed voorstellen als mensen zoiets liever niet doen. Een paar pilsjes is veel minder heftig dan paddo's.

Daar heb je gelijk in. Ik doel dan ook meer op het feit dat er tegenwoordig met iets als alcohol erg makkelijk omgesprongen word, en paddo's in de regel gemeden worden. Dit komt uiteindelijk doordat minder mensen ervaring hebben met paddo's uiteraard, deze gedachte zal ik daarom met mijn kennis altijd hypocriet vinden. Het is dan ook ieders eigen keus, ieder doet maar wat hij/zij wil.quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:55 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Ik vind trippen supervet, maar ik kan me goed voorstellen als mensen zoiets liever niet doen. Een paar pilsjes is veel minder heftig dan paddo's.
Gewoon af en toe een keer zuipen kan geen kwaad, af en toe paddo's nemen ook niet.
Het is niet hypocriet als je absoluut geen paddo's wil, maar wel af toe alcohol drinkt. Het is pas hypocriet als je iets tegen paddo's hebt of mensen die paddo's nemen terwijl je zelf af en toe zuipt.
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |