abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 19 oktober 2009 @ 22:32:15 #51
122155 arucard
Amplifier Worship
pi_73862698
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 22:23 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik heb nog nóóit gekke dingen gedaan na het drinken van alcohol. Maar ik vrees het ergste als ik paddo's zou eten.
O)))
  maandag 19 oktober 2009 @ 22:35:59 #52
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_73862850
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 22:14 schreef pvvftw het volgende:
en kom aub niet met achterlijke vergelijkingen tussen drugs en alcohol. die bullshit ken ik wel al.
Misschien moet je je kennis eens wat bijspijkeren, alcohol is een harddrug en staat niet in verhouding tot paddo's.
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
  maandag 19 oktober 2009 @ 22:43:16 #53
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_73863142
quote:
Met zulke verhalen s het verbod er ook door gekomen. De Fransman die z’n hond aan stukken had gesneden – behalve dat hij geen paddo’s had gebruikt.

Wist je dat in geen van de gevallen die zijn opgevoerd voor het verbod een bloedtest is gedaan (terwijl dat wel had gekund?) dat in het geval van het Franse meisje dat vanwege paddo’s zelfmoord had gepleegd er geen sectie is verricht?

Staat overigens in het al gelinkte RIVM-rapport, evenals Rapportage De Wolff. Het probleem is namelijk polydruggebruik, dat nog steeds optreedt met Britse toeristen. De GGD cijfers uit Amsterdam lieten dat ook zien: in meer dan 90% van de gevallen waren het buitenlandse toeristen die meerdere drugs hadden gebruikt.

Hoe dan ook, een krantenartikel is niet het soort bron waar ik naar vraag, het is anekdotisch bewijs, niet zelden slecht geverifieerd.
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
pi_73863450
Je zou denken dat Klink paddo's zou omarmen. Is immers een natuurlijk product, door onze lieve heer eigenhandig geplant.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_73863664
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 22:02 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Dat is dan net zo hypocriet dan als de mening van het kabinet. Alcohol doet namelijk beduidend meer schade, en laat je stiekem best hard hallucineren. Dit dmv. het verdoven van de hersens, waardoor je de realiteit anders waarneemt.

Ik ben er dan ook niet op tegen, echter vind ik het vreemd dat mensen bang zijn van paddo's terwijl ze allemaal de hardste drugs oftewel alcohol, wel accepteren.
Ik vind trippen supervet, maar ik kan me goed voorstellen als mensen zoiets liever niet doen. Een paar pilsjes is veel minder heftig dan paddo's.
Gewoon af en toe een keer zuipen kan geen kwaad, af en toe paddo's nemen ook niet.

Het is niet hypocriet als je absoluut geen paddo's wil, maar wel af toe alcohol drinkt. Het is pas hypocriet als je iets tegen paddo's hebt of mensen die paddo's nemen terwijl je zelf af en toe zuipt.
  maandag 19 oktober 2009 @ 23:11:04 #56
122155 arucard
Amplifier Worship
pi_73864268
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 22:55 schreef northernlight81 het volgende:

[..]

Ik vind trippen supervet, maar ik kan me goed voorstellen als mensen zoiets liever niet doen. Een paar pilsjes is veel minder heftig dan paddo's.
10 gram paddo's is ook minder heftig dan 20 gram.
O)))
pi_73865095
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 22:55 schreef northernlight81 het volgende:

[..]

Gewoon af en toe een keer zuipen kan geen kwaad, af en toe paddo's nemen ook niet.

Het is niet hypocriet als je absoluut geen paddo's wil, maar wel af toe alcohol drinkt. Het is pas hypocriet als je iets tegen paddo's hebt of mensen die paddo's nemen terwijl je zelf af en toe zuipt.
Daar heb je gelijk in. Ik doel dan ook meer op het feit dat er tegenwoordig met iets als alcohol erg makkelijk omgesprongen word, en paddo's in de regel gemeden worden. Dit komt uiteindelijk doordat minder mensen ervaring hebben met paddo's uiteraard, deze gedachte zal ik daarom met mijn kennis altijd hypocriet vinden. Het is dan ook ieders eigen keus, ieder doet maar wat hij/zij wil.

Paddo's vind ik dan ook erg indrukwekkend, dit zorgt er dan ook voor dat ik het sowieso niet vaak gedaan heb. Ik was zelfs een beetje bang de eerste keer dat ik dat deed, al was die bangheid gelukkig snel over. Het is net zo'n spanning als voor je eerste keer sex bijvoorbeeld, een compleet nieuwe ervaring.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
pi_73865768
pvvftw het zou je sieren als je je wat beter laat informeren.
celebrate your money
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')