Mogen die niet dan?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:24 schreef HSG-BOMBER het volgende:
AntiklachtenEven een topicreport gemaakt.
het grappige is dat ik dus wel een boxershort aanhad. Dat weerhield de ritssluiting er niet van om eens te gaan schurenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:24 schreef Joooo-pi het volgende:
Onverkapt ik-loop-zonder-onderbroek-rond-topic
quote:
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:25 schreef Michielos het volgende:
[..]
het grappige is dat ik dus wel een boxershort aanhad. Dat weerhield de ritssluiting er niet van om eens te gaan schuren
Nee, je moet er meer in zetten!!quote:
Ve jader!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:25 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Welkom op FOK!, achterlijke klier![]()
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:27 schreef DennisMoore het volgende:
Beter dat je broek tegen je lul schuurt, dan dat je schuur tegen je broek lult.
Dat lijkt me freaky.
Of een lul die tegen je schuur broekt. The horror.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:27 schreef DennisMoore het volgende:
Dat lijkt me freaky.
Of een broek die lult tegen je schuur.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:34 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Of een lul die tegen je schuur broekt. The horror.
Erg origineel..quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:36 schreef Michielos het volgende:
Of een schuur die lult tegen je broek
whatevah... de pijn begint wat draaglijker te worden!
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:27 schreef DennisMoore het volgende:
Dat lijkt me freaky.
Wel godverdomme. Ben ik eindelijk bijgelezen, wil meneer ineens een slotje.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:41 schreef Michielos het volgende:
Ye, daar had ik hem ook van![]()
Ok, de pijn is weg. slotje
Alleen bij je knie?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:10 schreef rozenijlpaard het volgende:
Nee, geen last van, die van mij schuurt meestal langs m'n knie.
Soms raakt hij ook m'n tenen aan, maar dat klinkt zo overdreven.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:12 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Alleen bij je knie?![]()
Raar want bij mij schuurt ie ook bij de rits en dan langs mijn dij en dan pas bij de knie. Rare lul heb je
Ik voel je swa.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:14 schreef rozenijlpaard het volgende:
[..]
Soms raakt hij ook m'n tenen aan, maar dat klinkt zo overdreven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |