Ik heb niet eens gekeken! Ik klikte op het topic en werd direct geconfronteerd met het preview-plaatje van het zieke filmpjequote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:27 schreef Acinonyx het volgende:
En waarom kijk jij naar de inhoud van dat soort filmpjes ? Sick fuck
Wel als je ze aan de beadequote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:44 schreef Fha het volgende:
Lijken kunnen toch niet meer zwanger worden?
Dat is voor iemand die van dode baby's houdt en tegen abortus is geen probleem hoor.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:44 schreef Fha het volgende:
Lijken kunnen toch niet meer zwanger worden?
Met een vrolijk lampje er achter.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:30 schreef Drinky het volgende:
Krijg je zo'n baby mee in een potje?
Lijkt me echt vet,gewoon voor de tv zetten ofzo, leuk als de visite komt, tegen die akelige stiltemomenten
Nouja meer dat ik de link tussen abortus en het neuken van een dood persoon niet zo goed zie.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:45 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Dat is voor iemand die van dode baby's houdt en tegen abortus is geen probleem hoor.
Moeder en kind zijn beide dood.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:48 schreef Fha het volgende:
[..]
Nouja meer dat ik de link tussen abortus en het neuken van een dood persoon niet zo goed zie.
Er komt een dood kind uit een kut.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:50 schreef deepart het volgende:
Kan iemand in tekste het filmpje beschrijven? Ik heb nieuwsgierig maar te pussy om op die link te klikken
Ghehe ja dat snap ik pierquote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:50 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Moeder en kind zijn beide dood.
Nou je mist wel wat hoor!!!!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:57 schreef Fha het volgende:
[..]
Ghehe ja dat snap ik pierMaar meer.. waarom zou je als necrofiel tegen abortus zijn. Dat snap ik niet zo goed. Waarom dat perse samen moet.
Maargoed ziek is het wel en ik ga lekker niet naar het topic kijken.
Tof, ik spaar notes, mag ik er nog 1?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:28 schreef GuidooH het volgende:
-edit-
[ Bericht 96% gewijzigd door Adelante op 14-10-2009 19:49 (oprotten met je friet/pata, note +1) ]
quote:Het meest belangrijke in mijn leven is de levende relatie met Jezus christus
Cool wat ben jij stoer zegquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:33 schreef Party_P het volgende:
ik vind het filmpje best gaaf eigenlijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |