Huilen of lachen, ik weet het niet meer..quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:17 schreef Lil.Q94 het volgende:
[..]
Eey swa, ik dacht dat het cool was tussen ons, maar nu een paar minuten later vertel je me dit brada, wat is dit voor ka ka shit G, voordeel van de twijfel SAY WHAT ik hossel al sinds dag en dauw voor mn doekoe mattie en stroggel al lang met de stroggels die alle real niggaz voelen maar niemand geeft me enig fokking respect brada behalve m'n niggaz en m'n bitch.
Peace homie ik wist dat je me voelde brada, real niggaz till de mf end G. One love brada.quote:
You'z down with tha homies ?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:17 schreef Lil.Q94 het volgende:
[..]
Eey swa, ik dacht dat het cool was tussen ons, maar nu een paar minuten later vertel je me dit brada, wat is dit voor ka ka shit G, voordeel van de twijfel SAY WHAT ik hossel al sinds dag en dauw voor mn doekoe mattie en stroggel al lang met de stroggels die alle real niggaz voelen maar niemand geeft me enig fokking respect brada behalve m'n niggaz en m'n bitch.
G toon wat respect, je ziet, hoort en voelt toch dat het echte hustlers zijn zoals jij en ik waarom doe je dan zo ka ka brada?quote:
quote:
Aiiiiiiiight brada, one love.quote:
Tubgirl.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |