quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:04 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Ohja
Denk aan het grote verschil!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._! Meer kan ik er niet van maken
_!
![]()
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:04 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
*boks*
Serieus ik lach hier achter het scherm. Al die posts. Ze snappen het gewoon niet.
![]()
![]()
Oh ja, die is ook leukquote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:05 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Hee, die's van mij
Je vergeet deze:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ik kwam even je eigendunk haten, meer niet.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:04 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Wat kom je haten, ik ben selectief mehn, exclusief weetje
![]()
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:05 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
_! Meer kan ik er niet van maken
_!
_!!1!!!1!1!129438822
![]()
Idd, fock jullie ka ka haters als je komt haten kun je dit topic beter meteen verlaten of kom anders naar 040 ik sta klaar met 200 man pipa's klaar om te schieten we schieten jullie in zoveel stukjes nog meer dan het aantal reetharen van jullie mammies. Ricko, One Love brada.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:04 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Wat kom je haten, ik ben selectief mehn, exclusief weetje
.
[quote]Op woensdag 30 september 2009 21:04 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Ja toch.
En bij jouw topics heb ik altijd zoiets van: dit had ik wel kunnen zeggen :P
[/quote]![]()
Het is geen eigendunk. Het is de realiteit.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:06 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik kwam even je eigendunk haten, meer niet.
![]()
![]()
So sad, dat je FOK!kers serieus neemtquote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:07 schreef Lil.Q94 het volgende:
[..]
Idd, fock jullie ka ka haters als je komt haten kun je dit topic beter meteen verlaten of kom anders naar 040 ik sta klaar met 200 man pipa's klaar om te schieten we schieten jullie in zoveel stukjes nog meer dan het aantal reetharen van jullie mammies. Ricko, One Love brada..
So sad, dat je verwacht dat wij jóú serieus nemenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
bquote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:05 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Hee, die's van mij
Je vergeet deze:
[ afbeelding ]
a
a
sWOS'ser for life.![]()
Sta je dan met je gayclubje klaar?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:07 schreef Lil.Q94 het volgende:
[..]
Idd, fock jullie ka ka haters als je komt haten kun je dit topic beter meteen verlaten of kom anders naar 040 ik sta klaar met 200 man pipa's klaar om te schieten we schieten jullie in zoveel stukjes nog meer dan het aantal reetharen van jullie mammies. Ricko, One Love brada..
![]()
![]()
Fock nie met ons G, wij zijn die real hustlers, en we zijn proud op it want wat moeten we anders die ka ka overheid doet fokking niks voor ons brada en ik moet toch ook eten en wiet roken, snap je brada?quote:[quote]Op woensdag 30 september 2009 21:04 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Ja toch.
[/quote]![]()
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:08 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
So sad, dat je FOK!kers serieus neemt
So sad, dat je verwacht dat wij jóú serieus nemenBitch, kom niet de heldin uit wakka want we klappen zulke no-go's, beter noek je die makeup af anders pangpang we je tjeeba in je mikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hulde voor het punt dat je probeert te maken.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:11 schreef Lil.Q94 het volgende:
[..]
Fock nie met ons G, wij zijn die real hustlers, en we zijn proud op it want wat moeten we anders die ka ka overheid doet fokking niks voor ons brada en ik moet toch ook eten en wiet roken, snap je brada?
Lil.Q94 mag dan overkomen als een opgefokte breezer. Hij krijgt van mij de voordeel van de twijfel.WOS'ser for life.![]()
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:08 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
So sad, dat je FOK!kers serieus neemt
So sad, dat je verwacht dat wij jóú serieus nemenHee biatch wat fock je met mij je durft niet met een hele groep he je durft alleen als je in je eentje bent he, vieze ka ka pussy, en wat probeer je nou wijs te doen met je ka ka moeilijke woorden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[quote]Op woensdag 30 september 2009 21:04 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Ja toch.
[/quote]![]()
Dat doe ik ook, ik ben namelijk kk lekker gek!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:12 schreef ynuhh het volgende:
Jongens die beweren mooi te zijn![]()
Laat dat beoordelen aub aan een ander over...
![]()
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:15 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Dat doe ik ook, ik ben namelijk kk lekker gek!
![]()
![]()
![]()
Eey swa, ik dacht dat het cool was tussen ons, maar nu een paar minuten later vertel je me dit brada, wat is dit voor ka ka shit G, voordeel van de twijfel SAY WHAT ik hossel al sinds dag en dauw voor mn doekoe mattie en stroggel al lang met de stroggels die alle real niggaz voelen maar niemand geeft me enig fokking respect brada behalve m'n niggaz en m'n bitch.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:13 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]
Hulde voor het punt dat je probeert te maken.
Lil.Q94 mag dan overkomen als een opgefokte breezer. Hij krijgt van mij de voordeel van de twijfel.
[quote]Op woensdag 30 september 2009 21:04 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Ja toch.
[/quote]![]()
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:07 schreef Lil.Q94 het volgende:
[..]
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: