Doe het zelf?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:49 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Wil een modje de linkjes uit het vorige topic werkend maken voor me?Alvast bedankt!
![]()
Kwam je speciaal daarvoor even posten? Grote jongen, hoor.quote:
Zeeerrr herkenbaar! Derde week na de vakantie toetsen, eerste week na de vakantie presentatie, blokfluitexamenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:36 schreef BartUlft het volgende:
Herfstvakantie!![]()
Nou.... laten we het maar een lesvrije week noemen. Puuuuuuuuu nog genoeg te doen
een les over wat blijft drijven en wat niet.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:08 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Iemand hier trouwens nog ideeën voor een Natuur & Techniek-les voor groep 4?Mag ook iets met practicum zijn.
Zo lastig dat ik het aan groep 4 moet geven, die hebben nog geen N&T, dus heb ook geen methode om ideeën in op te doen.. Verder hebben ze ook nog geen geschiedenis, aardrijkskunde. Pff.
Die is leukquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:19 schreef BartUlft het volgende:
[..]
een les over wat blijft drijven en wat niet.
zet een bak water op tafel en iets van 10 voorwerpen, bijv. een balletje, ballon, knikker, dobbelsteen, bidon enz.
laat ze van tevoren raden wat bljift drijven en wat niet, daarna zelf laten uittesten door de voorwerpen in het water te leggen. oftewel, lesje 'onderzoekend leren'
Ligt dan ook puur aan de PABO, verschrikkelijk kinderachtige studie waar echt door het vrouwelijke kutjes gehalte het niveau erbarmelijk laag ligt.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:11 schreef BartUlft het volgende:
hoe is het gegaan zonnestraaltje?
ik ben steeds verder in de minderheidJongens op pabo nog steeds in minderheid
bij ons de klas valt het nog wel mee. ik doe 'm in deeltijd, kleine klas, totaal 12 leerlingen waarvan 4 mannen (incl. mijzelf) Begin van 't schooljaar waren het 5 mannen maar 1 is er helaas al mee gestopt (viel niet te combineren met 4 dagen werken per week
)
erg interessant stuk!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:08 schreef Rianne84 het volgende:
Via onderstaand link kun je een onderzoek naar de pabo’s in Nederland downloaden dat gedaan is in opdracht van de AOB.
http://www.aob.nl/i.aspx?p=nws&a=7677
Ging heel goed, de leerlingen waren erg enthousiast en het uitleggen ging ook goed... M'n stagebegeleidster was ook erg tevreden, ze zei dat niet veel het zo doen tijdens hun eerste lessen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:11 schreef BartUlft het volgende:
hoe is het gegaan zonnestraaltje?
ik ben steeds verder in de minderheidJongens op pabo nog steeds in minderheid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |