Ach maak je niet druk. Vlinder heeft ons al lang door. Het zou mij trouwens ook niets verbazen als 68Chevelle achter Vlinder zit. Dit zodat ie z'n eigen reeks in leven kan houdenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:04 schreef skunkasaur het volgende:
Jongens jongens wat een pret.
Alleen heb ik enorm medelijden met Vlinder gekregen, dat gaat me toch te ver. Dat arme mens stapt straks nog naar Hart van Nederland omdat jullie haar een hartaanval en depressie aangepraat hebben
quote:Geachte MARIE,
Mooie vaas hoor. Is het antiek? Ik overweeg een bod van 40 euro.
Groetjes,
Ottfried
quote:uik ben niet de beste fotograaf maar ik dacht dat men toch kon zien dat het een koffiepot is mvg marie
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:22 schreef AAAAAA het volgende:
Vergeten dat het om een koffiepot ging.![]()
[..]
[..]
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:22 schreef AAAAAA het volgende:
[..]
[..]
Haha fouten maken is menselijk. Maar ik denk dat we Marie nu maar even met rust moeten laten. Anders valt het op. Ik denk dat Lindgren en ik al genoeg zijn. Voor nu.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:22 schreef AAAAAA het volgende:
[..]
[..]
Goedendag Keesquote:Hallo v Orsouw,
Voor mijn werk als begeleider komen katten echt als een zinvol doel van pas, daarom hoop ik deze van u te kunnen overnemen. Ik heb alleen één vraagje, omdat ik met wat jongere (pupillen) werk moeten de katten natuurlijk wel wat bewegen en niet helemaal stil zitten maar ze mogen ook niet te snel zijn. Zijn deze katten actief maar wel met gematigde snelheid? Voor de rest lijken ze me perfect, de kleuren zijn goed duidelijk en net wat ik nodig heb voor de mensen hier.
Ik hoop snel van u te horen!
Kees
Wat bedoelt u daar mee ??quote:Oh, dat kan een probleem worden, lieve katten kunnen mensen namelijk nog wel eens weerhouden.Ik hoop dat je dit alleen maar vriendelijk bedoelt om me te overtuigenIk laat morgen of overmorgen iemand van de organisatie
even bellen. En hopelijk komt het allemaal snel in orde!
Groeten,
Kees
The story continues...quote:Nou, we werken zoals ik eerder al zij met wat jongeren (Pupillen) en zij hebben nog niet dat emotionele schild dat de meeste volwassenen wel hebben. Dus als zij op een jong schattig katje moeten schieten dan weerhoud dat sneller als u me begrijpt. We hadden er eerst zelfs eentje die het katje wou meenemen omdat hij hem zo lief vond, mafketeltje.
Groetjes,
Kees
Ik bied nooit en zal mijzelf ook niet snel Danny noemen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:29 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Als Danny, AAAA is ofzo, trek het bod dan even in.
Oke, maar als niemand nu hoger gaat.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:33 schreef AAAAAA het volgende:
[..]
Ik bied nooit en zal mijzelf ook niet snel Danny noemen.
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:31 schreef Dynd het volgende:
Mijn laatste aanwinst:
Gratis af te halen ! Gezocht een goed tehuis 2 Katjes
hellaas wegens een allergie van ons zoontje , moeten wij onze 2 katjes wegdoen .
het is een kater va... blabla
[..]
Goedendag Kees
De katjes die we hebben zijn zeer aanhankelijk en erg lief .
Ik zou zeggen … kom zelf kijken .
[..]
Wat bedoelt u daar mee ??
Dat lieve katten mensen weerhouden ??
[..]
The story continues...
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:36 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Oke, maar als niemand nu hoger gaat.
Wat je mischien wel kan doen is een bericht schrijven naar Marie van: Mijn vriend is onlangs veel potten verloren. Ik zou hem deze graag kado doen 20 euro lijkt me redelijk ofzo.
Kijken of ze dan kiest voor,
75euro
71 + situatie
20 + kado voor vriend met situatie.
quote:Verder dan 45 euro kan ik niet gaan. Ik heb erg weinig geld ziet u. Ik had mijn rekeningen bij DSB lopen. Ik heb in totaal nog 100 euro contant, maar daar moet ik ook van eten. Ik wil wel 100 euro bieden, maar dan moet ik wel de hele week bij u eten.
Groetjes,
Ottfried
Hahaha, geniaal!quote:
Geachte heer Anker,quote:Hallo Van Wijngaarden,
Ik heb even een korte vraag, kan deze bank ook gebruikt worden om op te
zitten of is hij alleen voor slapen? Het model staat me namelijk wel aan.
Mvrg Kees
quote:Ai, dat is jammer ik zocht juist voor een echte slaapbank.
Ik zoek nog even door, bedankt![]()
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:46 schreef Dynd het volgende:
HIj is heeel erg flauw, maar als afscheidspost voor vandaag,
Aangeboden:
Mooie Slaapbank aangeboden
[ afbeelding ]
Een mooie slaapbank. Kleur: blauw Model: twijfelaar Voorzien
van lattenbodem en armsteunen Eenvoudig uitklapbaar Let op! een beller is
sneller!
[..]
Geachte heer Anker,
Uiteraard kunt u ook zitten op deze bank. Als u wilt kunt u komen proefzitten. []
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |