dankje.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:11 schreef Forno het volgende:
Ziet er superstrak uit met die hardglazen panelen, meubels en spotjes. Het is niet mijn smaak, maar de moderne look vind ik zeker mooi uitgewerkt. Misschien heeft iemand het al gevraagd, maar speel je zelf op die vleugel?
De deuren komen bij Glass Inside vandaan. Mocht je meer willen weten: pmquote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:17 schreef Beijtje het volgende:
Vind de deuren echt geweldig! Waar heb je die vandaan?
Thanks.quote:Op zondag 28 februari 2010 10:27 schreef Oblivion het volgende:
Ik vind het prachtig!![]()
(Jaja, ik die van frustels houd!)
Zolang een stijl maar goed is doorgevoerd, ben ik er weg van.
En dat heeft dit huis absoluut!
Doe je zo je best om het hele topic te laten zien dat je smaak hebt, verpest je het alsnog met één zinnetje...quote:Op zondag 28 februari 2010 11:50 schreef WRH het volgende:
gaan trouwens vanmiddag na het plinten leggen even ons fantasy films kistje ophalen zodat we vanavond wel aan de Lord of the Rings marathon kunnen beginnen
Je doet je bijnaam eer aanquote:Op zondag 28 februari 2010 12:26 schreef k_man het volgende:
[..]
Doe je zo je best om het hele topic te laten zien dat je smaak hebt, verpest je het alsnog met één zinnetje...
lol, jaja, het kan verkeren.quote:Op zondag 28 februari 2010 12:26 schreef k_man het volgende:
[..]
Doe je zo je best om het hele topic te laten zien dat je smaak hebt, verpest je het alsnog met één zinnetje...
kwestie van keuze; we hebben nogal een budget in het huis gepompt inmiddels en dan moet je gewoon wat dingen tegen elkaar afwegen.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 15:24 schreef BertusG het volgende:
Wat ik niet snap dat je beneden zulke dure materialen gebruikt en boven zo'n goedkoop (ogend) laminaatje neerplempt. Voor een paar euro meer is er ook nog wel wat mooier laminaat te koop.
lief staat nu te stralenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 15:53 schreef Kwameisje het volgende:
Gaat er nou niemand iets zeggen over dat de plintjes NU AL GELEGD zijn???
De eerste foto is geweldig mooi zeg hoe dat is ingericht.! Top!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:58 schreef WRH het volgende:
inmiddels weer flink wat gedaan alleen veel dingen die niet of nauwelijks goed op een foto te zien zijn. (die zijn er helaas ook vaak in dit soort topics)
nog eentje dan even bij avond:
Goedkoop of niet, ik vind 't erg strak en mooi!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 15:24 schreef BertusG het volgende:
Wat ik niet snap dat je beneden zulke dure materialen gebruikt en boven zo'n goedkoop (ogend) laminaatje neerplempt. Voor een paar euro meer is er ook nog wel wat mooier laminaat te koop.
ja aan gedacht, heb jaren geleden heel lang schilderijen van de kunstuitleen gehad.quote:Op zondag 7 maart 2010 12:54 schreef Leonidas82 het volgende:
De schilderijen vind ik ook minder, wel eens aan het kunstuitleen centrum gedacht? Kun je prachtige kunstwerken lenen/hurenZo kun je nog eens afwisselen.
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 15:53 schreef Kwameisje het volgende:
Gaat er nou niemand iets zeggen over dat de plintjes NU AL GELEGD zijn???
(terwijl ze bij veel van ons na jaren nog steeds ergens - um - tja, waar liggen ze eigenlijk ook weer?)
Mijn complimenten!
En voor de rest ook - heel mooi en consequent (van) hoge kwaliteit - een inspiratie, echt!
gaaf een mp3 deurbel, waar heb je die vandaan.quote:Op zondag 28 februari 2010 13:06 schreef WRH het volgende:
[..]
lol, jaja, het kan verkeren.
maar we hebben als mp3 deurbel het fluitje van Kill Bill, zo weer goed ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.namaste
Als je, zoals WHR zegt, boven een oppervlakte van 120m2 hebt, is die 10 euro al snel 1200 euro...... EXTRA. En dan heb je nog steeds een laminaatvloer. Wil je echt hout, gooi er dan nog een paar tientjes per m2 bovenop. Dus ik snap dat budgettechnisch wel. Bovendien is een vloer vervangen vaak makkelijker dan de wnaden opnieuw stucen qua puinzooi-overlast.quote:Op zondag 7 maart 2010 12:54 schreef Leonidas82 het volgende:
Schitterend huis!
Strak en minimaal, ook deels mijn smaakJammer idd van dat beuken vloertje op de 1e verdieping. Voor 10 euro meer per strekkende meter kun je prachtig laminaat regelen, maarja keuzes.
Dat vind ik zo flauw altijd....quote:Op maandag 8 maart 2010 01:43 schreef klusfoobje het volgende:
Hoe kan iemand nu in vredesnaam laminaat boven hout verkiezen????![]()
die pui vind ik ook echt heel moeilijk, omdat het zo'n groot vlak is, erg eng vind ik dat om iets voor uit te zoeken. wel hebben we bedacht dat we voor iets willen gaan dat transparant is en het verduisteren met een rolluik aan de buitenkant gaan doen, leek ons beste alternatief.quote:Op maandag 8 maart 2010 07:04 schreef lezzer het volgende:
Ik ben erg benieuwd naar het resultaat met die pui, wij moeten zelf ook nog iets van raambekleding over 13m glazen pui.
quote:Op maandag 8 maart 2010 06:27 schreef lezzer het volgende:
[..]
Dat vind ik zo flauw altijd....
Ik heb in bijna heel mijn huis een eiken vloer liggen van 2cm dik en in een nieuw stuk heb ik laminaat. Daar ben ik heel tevreden mee en het poetst een stuk gemakkelijker. Bovendien liggen die planken elke keer los, gaat er een hoop vuil in zitten etc etc.
Het laminaat zal heus nog wel een keer vervangen worden voor hout, maar ik had het gewoon even niet liggen die 6K.
In de tussentijd ben ik superblij met dat laminaat, ik erger me geen seconde, en met twee katten is het eigenlijk nog veel praktischer ook.
Dat "hout beter is" is gewoon aangepraat.
Een suggestie? Ik zou niet durven... en ik kan me niet voorstellen dat jullie ergens "niet aan gedacht hebben", maar misschien toch:quote:Op maandag 8 maart 2010 06:55 schreef WRH het volgende:
- paneelgordijnen zijn we mee bezig [...] verwacht dat het een zwarte streep wordt, zwart met transparant.
(maar als iemand een suggestie heeft waar we nog niet aan gedacht hebben...?)
ik snapje helemaal hoor! het kost bergen met geld die wel eerst ff verdiend moeten worden. Dat bedoelde ik ook niet.quote:Op maandag 8 maart 2010 06:27 schreef lezzer het volgende:
[..]
Dat vind ik zo flauw altijd....
Ik heb in bijna heel mijn huis een eiken vloer liggen van 2cm dik en in een nieuw stuk heb ik laminaat. Daar ben ik heel tevreden mee en het poetst een stuk gemakkelijker. Bovendien liggen die planken elke keer los, gaat er een hoop vuil in zitten etc etc.
Het laminaat zal heus nog wel een keer vervangen worden voor hout, maar ik had het gewoon even niet liggen die 6K.
In de tussentijd ben ik superblij met dat laminaat, ik erger me geen seconde, en met twee katten is het eigenlijk nog veel praktischer ook.
Dat "hout beter is" is gewoon aangepraat.
Het is, ongeacht wat de smaak van een ander is, echt ENORM verbeterd! Zeker als je de voro en na pics naast elkaar zet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |