Nu zeg je het zelf.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:39 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Na de herstvakantie heb ik nog een week met college, daarna een zelfstudieweek en daarna 2 tentamens.
een 3, maar er lag een paar zevens en een paar heren op tafel.quote:
M'n ex had ook allstars en dc's.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:40 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
?![]()
![]()
Welke van de 9483738?quote:
Goeie match!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:40 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
?![]()
![]()
Op andere studies/opleidingen zitten veel meer hoofddoekjes!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
JA DAT MOET JE WEL..
* tozz
Je bent gewoon jaloers op mijn MB!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nu zeg je het zelf.![]()
Poetsdoekencollege ftw
Made in heaven.quote:
Ja dat zag ik, maar om even een beeld te krijgen of je die all-in had moeten callenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:41 schreef Japsnars het volgende:
[..]
een 3, maar er lag een paar zevens en een paar heren op tafel.
Ik ga even kijken.quote:
Ja daarvoor ook al 7K. Volgende Q/K/A + * ga ik denk ik toch maar callen.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:43 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja dat zag ik, maar om even een beeld te krijgen of je die all-in had moeten callen
Want 3K is tricky, maar je bent wel redelijk short stack aan het worden!
Mooi. Stijl.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
MAAR WAAROM DRAAG JE DIE KLEREN, JE BENT 21 GEEN 60!
Weet ik veel. Ik smeerde dr altijd nette schoenen aan.quote:
Voor een ckv opdracht moesten we een jongen en meisje tekenen die beide een hele andere stijl hadden. Dat doet me hieraan denken.quote:
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:45 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Mooi. Stijl.
[..]
Weet ik veel. Ik smeerde dr altijd nette schoenen aan.
[..]
Voor een ckv opdracht moesten we een jongen en meisje tekenen die beide een hele andere stijl hadden. Dat doet me hieraan denken.
International Managementquote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:41 schreef Lakitu het volgende:
Welke vakken heb je eigenlijk tentamen in, BT?
Naakt zien we er toch hetzelfde uit.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.M'n haar is ook weer wat langer.
Hopelijk gaat het nu een keer niet zo irritant krullen.
Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Fucking breed allemaalquote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
International Management
International Business
History of Management
English 1
Is dit echt nieuw voor je?quote:
Wat verzinnen ze allemaal voor onzin tegenwoordigquote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
International Management
International Business
History of Management
English 1
Sorry, ik moest lachenquote:
Ik had niet anders verwacht. Ik wou nog een spoiler maken met "welk haar?".quote:
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:48 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik had niet anders verwacht. Ik wou nog een spoiler maken met "welk haar?".
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |