Ja, dit draag ik dagelijk.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En dit draag je echt ?
Of wat draag je dagelijks ?!
Zelfstudieweekquote:
En alleen op verzoek!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh![]()
Dat is alleen ZH die zijn foto's hier neergooit.
Noemen ze dat zo op InHolland ja?quote:
Ik heb hier geen verzoeken van jou met een pak melk gezien.quote:
Ga jij nou maar poetsdoeken tellen.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:36 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Noemen ze dat zo op InHolland ja?
Nee, herfstvakantiequote:

Waar speel je?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:37 schreef Japsnars het volgende:
Godver ik had mee moeten gaan met mijn koning, full house
Oke.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb hier geen verzoeken van jou met een pak melk gezien.
DAT MOET IK HEULEMAAL NIET.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ga jij nou maar poetsdoeken tellen.
Sociologie, ja?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:38 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Nee, herfstvakantie [ afbeelding ]
En daarna een tentamenweek met maar 2 tentamens
Ik heb er ietsjes meer dan tweequote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:38 schreef Lakitu het volgende:
[..]
quote:
quote:
Na de herstvakantie heb ik nog een week met college, daarna een zelfstudieweek en daarna 2 tentamens.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:38 schreef Lakitu het volgende:
[..]
3 weken vakantiequote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:39 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Na de herstvakantie heb ik nog een week met college, daarna een zelfstudieweek en daarna 2 tentamens.
Wat had je er bij?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:37 schreef Japsnars het volgende:
Godver ik had mee moeten gaan met mijn koning, full house
JA DAT MOET JE WEL..quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:38 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Oke.
[..]
DAT MOET IK HEULEMAAL NIET.
Ik moet nog een presentatie maken voor morgen.
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:40 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
?![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |