Ja, in 2 handen zijn er 32 spelers weggevallenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:24 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja ik zie het, het gaat nu ook hard met het aantal spelers wat wegvalt
Op naar minimaal de 200ste positie
Maar dat gaat behoorlijk hard zo te zien
Die school heet college.quote:
Ja, ik zal wel een foto maken.quote:
Gast.quote:
quote:
Dude pas op, je gaat zo ten onder aan de ante'squote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:25 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja, in 2 handen zijn er 32 spelers weggevallen![]()
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:26 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja, ik zal wel een foto maken.
[..]
Dat heet geen collegequote:
Ja, waarschijnlijk vind hij hou ook een naar rotte stamppot ruikende boerin.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hij was vies, met zo'n trui met allemaal vlekken enzo
Mn broertje, ik niet meer, vind het een kutclientquote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:26 schreef reetveter het volgende:
Pokert er hier dan niemand op Pokerstars?
Doe ook even van je schoenen ?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:26 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja, ik zal wel een foto maken.
[..]
No shit sherlockquote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:27 schreef phpmystyle het volgende:
Heerlijk die reacties![]()
Maar maar..die school heet Deltion college. Maargoed ik geef toe, ik had net een MBO les.
Ja klopt. Ik heb echt bar slechte handen de laatste 5 minuten. Het beste was K8 suited.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:26 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Dude pas op, je gaat zo ten onder aan de ante's
Nu is het echt voordelig om blinds te gaan stelen!
Wat ben je toch liefquote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:27 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, waarschijnlijk vind hij hou ook een naar rotte stamppot ruikende boerin.
O dat is wel netjes, ik verwacht een all-in van leksi!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:28 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja klopt. Ik heb echt bar slechte handen de laatste 5 minuten. Het beste was K8 suited.
Nu A8 op de BB
Echt helemaal niemand noemt dat het 'college', dan zeggen ze Deltion. Poetsnegert.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:27 schreef phpmystyle het volgende:
Heerlijk die reacties![]()
Maar maar..die school heet Deltion college. Maargoed ik geef toe, ik had net een MBO les.
4. Geloof ik. Ik heb maar 4 courses dus meer kan ik er niet hebbenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:02 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja, maar kan totaal de motivatie niet vinden
Hoeveel heb jij er?
Gelukkig heeft mn studie nu een soort HBO aanpak ingevoerd, kan nu vakken halen door opdrachten te maken
Nu valt het best mee, vanochtend vroeg was het pas koudquote:
Het is zeker koud, maar de zon schijnt wel heerlijk!quote:
Maar je moet nu wel echt actie gaan ondernemenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:32 schreef Japsnars het volgende:
Hehe, ik zou een 3 of a kind hebben gehad. Maar met 310 fold je natuurlijk.
Net zoals met 210 nu
Kakkerquote:
Bwhehehe en jij gaat me meeten!quote:
Wel kut dat ik nu net naar een andere tafel weer wordt verplaatst.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:33 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Maar je moet nu wel echt actie gaan ondernemen
Hoezo?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:33 schreef LudoSanders het volgende:
Ik dacht ff dat ik verkeerd zat hier, maar het blijkt toch echt KLB SC te zijn.
Niet. Op de fiets is het koudquote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:31 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nu valt het best mee, vanochtend vroeg was het pas koud![]()
Omdat: Userpics + Pokerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |