http://praxis.v1retail.com/sanitair/index.phpquote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:25 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik kan het niet vinden op de website, maar dan heb je waarschijnlijk wel te maken met standaard maten?
Tips zijn altijd welkomquote:Op woensdag 24 februari 2010 16:19 schreef Krln het volgende:
[..]
http://praxis.v1retail.com/sanitair/index.php
zijn idd wel standaard maten:) wij hebben nu ook een inloopdouche met op maat gemaakte wand, kan duur zijn... ik weet dat praxis het ook op maat kan maken . het is maar een tip he.
En deze verdiend zeker een plaatsje in de nominatierondequote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:39 schreef Anne het volgende:
Mochten jullie ons toevallig willen nomineren:
[WEDSTRIJD] Klus van het jaar 2009 verkiezing !
Nee, valt wel mee. In de douche is het standaard 20/21 graden.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 18:22 schreef zoeperzazke het volgende:
Mijn God wat een badkamer!!!!!!!!! Ik kan in mijn eigen badkamer met één stap tanden poetsen, een was draaien, naar de wc en douchen zo klein is het..... Kan me er niks bij voorstellen om zo'n immers badkamer te hebben haha, fantastisch! De douche is ook mooi, maar ik vraag me af: tocht dat niet verschrikkelijk? Heb ook één keer in een hotel zo'n type douche gehad en het was simpelweg steenkoud, brrrr!
Thanks!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:31 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
En deze verdiend zeker een plaatsje in de nominatieronde
Dat kan ik beamen, wij hebben een inloopdouche zonder deur en dat is wel kouder dan met deur.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:44 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee, valt wel mee. In de douche is het standaard 20/21 graden.
En vooral die glazen wand houdt tocht tegen, die houdt juist de warmte lekker in de douche (de warmte die van het water af komt dus).
Hier spiek ik even mee, die zoek ik ook nog.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:57 schreef Anne het volgende:
Nog iemand wat leuke websites voor badkamerlampjes (voor boven de spiegel) ?
We hebben lang gezocht naar barkrukken, maar we vonden hem uiteindelijk bij de IKEAquote:Op woensdag 10 maart 2010 10:41 schreef WRH het volgende:
badkamer mooi geworden zeg!
(en waar heb je de barkruk vandaan?)
Al lampjes gevonden?quote:Op woensdag 10 maart 2010 08:31 schreef Gurb het volgende:
Ziet er leuk uit allemaal
[..]
Hier spiek ik even mee, die zoek ik ook nog.
Leukquote:Op zondag 28 maart 2010 17:32 schreef Anne het volgende:
Thanks Ml-etje! Kan niet wachten tot ie er staat ook. Kunnen we eindelijk gras gaan zaaien en begint het eindelijk op een tuin te lijken, in plaats van een zandbak!
[..]
Al lampjes gevonden?
natte voeten geven en vervolgens weer laten uitlekken , de wortel mag niet in een laag je water blijven staanquote:Op zondag 28 februari 2010 20:58 schreef Ml-etje het volgende:
Een orchidee doet het prima op 1x per week water of even natte voetjes halen in een schoteltje.
uitgebloeide orchidee moet je een soort van snoeien hé.
Dit daarentegen vind ik verschrikkelijk, een plastic tafelkleedje. Komt zo goedkoop over.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |