Deze hebben we:quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:05 schreef Ml-etje het volgende:
Wowwwww mooi! Wat voor douchekop hebben jullie nu?
Mooie inloopdouche! Zoiets zoek ik ook, bij voorkeur wel zonder de matte wand.quote:
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:04 schreef Nordic_Blue het volgende:
[..]
Mooie inloopdouche! Zoiets zoek ik ook, bij voorkeur wel zonder de matte wand.
waar heb je die wand laten maken / besteld?
Ik wil je best adopteren hoor.quote:Op zondag 21 februari 2010 12:02 schreef BaraCuda het volgende:
Was al even niet meer langs geweest hier, maar goed bezig anne en tim![]()
Best wel mijn smaak allemaal ook eigenlijk
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:31 schreef Anne het volgende:
We hebben hem volgens mij hier laten maken (ik weet vrijwel zeker dat het Glas + Spiegel Service heette, maar ik dacht dat ze in Bedburg-Hau zaten, maar ik kan er geen in Bedburg-Hau vinden dus het zal deze wel zijn)::
Glas + Spiegel Service Kleve GmbH - www.glas-spiegelservice.de
Meißnerstraße 19, Kleve - 02821 971710
Maar dat hebben we via de vader van Tim gedaan (nog goedkoper, je weet het wel).
En ze hebben het dus gezandstraald en speciaal voor ons op maat gemaakt, dus dat matte is gewoon een optie (ik denk dat er vanalles mogelijk is natuurlijk). Al onze spiegels hebben we er ook vandaan trouwens.
Ik weet het merk nietquote:Op dinsdag 23 februari 2010 09:21 schreef Susanne81 het volgende:
Wow, wat een mooi huis! En ook zo mooi ingericht!
Zijn dat de Mountain Vinsion stoelen? Ik heb al zo'n 10 keer bij de Goossens op het punt gestaan ze te bestellen maar durf steeds niet. Omdat ze dicht zijn van de onderkant (bij je voeten) ben ik zo bang dat ze snel vies/beschadigd raken door schoenen. Hoe is jullie ervaring daarmee?
Ik kan het niet vinden op de website, maar dan heb je waarschijnlijk wel te maken met standaard maten?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:07 schreef Krln het volgende:
[..]
ze hebben ze ook in de Nlse praxis, je kan op de site kijken , staat een hele douchewanden rubriek! precies dezelfde,
Wij hebben ze ook besteld. Viel mee.. we betalen per stoel met armleuningen zo'n 350.- maar ze zitten onwijs heerlijk! En zien er prachtig uit..quote:Op woensdag 24 februari 2010 10:17 schreef Anne het volgende:
Nou, ze zitten nog steeds heerlijk en zo duur zijn ze niet (tenzij je natuurlijk voor het duurste stofje gaat), dus ik zou zeggen: doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |