No shit Sherlockquote:Op donderdag 4 februari 2010 12:06 schreef rubje het volgende:
Ja pipo data, in Duitsland is alles eenmaal groter dat in NL.![]()
Er komt inderdaad nog een glaswand. Op deze manier:quote:Op donderdag 4 februari 2010 08:41 schreef staticdata het volgende:
Komt er nog een glaswand bij de douche?
Wat een grote badkamer zeg
Tja, het is een dorp, maar qua supermarkten zitten we wel goed (Aldi, Penny Markt, Rewe in het dorp zelf, waarbij ze vaak tot 8 of tot 10 uur open zijn. En dan zitten we nog in de buurt van Goch en natuurlijk Nederland).quote:Op donderdag 4 februari 2010 12:06 schreef rubje het volgende:
Ja pipo data, in Duitsland is alles eenmaal groter dat in NL.![]()
@Anne: Mooie huis en gezien de ligging een hele fraaie koop. Hie zit het met winkels e.d. in de buurt?
quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:43 schreef Anne het volgende:
Ik ben ook aan het twijfelen of ik in Duitsland zal gaan wonen. Dan wel huur uiteraard. Maar toch. Het heeft zijn voor en nadelen![]()
.
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:53 schreef Rewimo het volgende:
Ik kwam deze post van jou ineens tegen
[..]
Nee, dat gaat niet, je kunt nergens de douchekop ophangen.quote:Op zondag 7 februari 2010 10:25 schreef Renesite het volgende:
Beetje laat misschienMaar had je de douche en de wc niet willen wisselen? I
inloopdouches.
Aaah ok. Het maakt het gelijk zo vol was mijn idee, een grote kolom in het midden met als verrassing om de hoek nog een toiletquote:Op zondag 7 februari 2010 10:29 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee, dat gaat niet, je kunt nergens de douchekop ophangen.
En het is nu ook een inloopdouche. Groter zelfs dan daar bij de wc.
Het was juist de bedoeling dat het toilet niet zou opvallenquote:Op zondag 7 februari 2010 10:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
Aaah ok. Het maakt het gelijk zo vol was mijn idee, een grote kolom in het midden met als verrassing om de hoek nog een toilet
Deze hebben we:quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:05 schreef Ml-etje het volgende:
Wowwwww mooi! Wat voor douchekop hebben jullie nu?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |