quote:Op zondag 1 november 2009 09:58 schreef Rewimo het volgende:
Ik vroeg me af waarom de wc sowieso niet in het midden zit, maar ik neem aan dat er nog een wasbakje aan de zijkant komt?
Oeh, nou wordt het echt een huis.quote:Op maandag 2 november 2009 20:33 schreef Anne het volgende:
Ik kan het toch niet laten. Even snel 2 foto's.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]!
quote:Op maandag 2 november 2009 19:49 schreef Anne het volgende:
ik ga eerst even weken in bad, proberen de verf uit mijn haar te halen.
Mooie keuken, maar waarom staat het keukenblok midden in de ruimte? Was het niet praktischer geweest dit blok aan de andere kant van de ruimte te plaatsen?quote:Op maandag 2 november 2009 20:33 schreef Anne het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]!
nu wel leren koken jijquote:Op maandag 2 november 2009 20:33 schreef Anne het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]!
Aan de andere kant (zie je nu denk ik niet) kun je aanschuiven, als dat gedeelte tegen de muur zit, kan Tim niet meer zittenquote:Op maandag 2 november 2009 22:24 schreef Yoewie het volgende:
[..]
Mooie keuken, maar waarom staat het keukenblok midden in de ruimte? Was het niet praktischer geweest dit blok aan de andere kant van de ruimte te plaatsen?
Oohhhh! Nee dat zag ik idd nietquote:Op dinsdag 3 november 2009 06:13 schreef Anne het volgende:
Dank allen. En we moeten allebei inderdaad leren koken. Komt wel goed.
[..]
Aan de andere kant (zie je nu denk ik niet) kun je aanschuiven, als dat gedeelte tegen de muur zit, kan Tim niet meer zitten.
Nee, nog niet! Wel naar gezocht, maar of ze zitten niet lekker, of ze zijn niet mooi of ze zijn te duur.quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:16 schreef Yoewie het volgende:
[..]
Oohhhh! Nee dat zag ik idd nietLeuk!
Heb je daar ook al leuke krukjes voor?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |