Duitse hypotheek vervroegd aflossenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:23 schreef Cerbie het volgende:
Als lurker ga ik het toch schaamteloos vragen..![]()
Zijn jullie uit elkaar gegaan
Geeft niet hoor. Beter vragen, dan speculerenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:44 schreef Cerbie het volgende:
Oke..
Sorry voor de directheid, maar na een aantal posts van je in K&W twijfelde ik (en andere posters zo te lezen)
Vond dit altijd een mooi huis om te volgen, iets wat wij ook zullen overwegen over een paar jaar.
Waar komen de steenstrips en het douchescherm vandaan?quote:Op vrijdag 11 december 2009 21:23 schreef Anne het volgende:Ook wordt langzaamaan het schakelmateriaal geplaatst overal. Als het goed is maken ze het volgende week helemaal af, inclusief de spotjes overal in de plafonds:![]()
Echt helemaal mijn smaakquote:
Flauwekul. Waarom? Het is zoveel beter dan die pan in huis. Veel gasgrillen kun je trouwens opvullen met kool maar houtskool heeft pas echt effect als je gaat roken in de gril.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:22 schreef Paxlie het volgende:
Goed bezig!
Voor iemand die van koken houdt vind ik het wel jammer dat jullie een gas-bbq hebben. Dat moet met kolen!
Ik zie niets dat weg is?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 04:13 schreef vosss het volgende:
En waarom is mijn post weer verwijderd hier?
Een nietszeggende post als wat vervelend dat jullie uit elkaar zijn blijft wel staan en een alleszeggendblijft niet staan?
Er is niks ernstigs voorgevallen neequote:Op zaterdag 14 augustus 2010 04:18 schreef Big_Daddy het volgende:
Zo'n mooi huis. En dan ineens paf poef, relatie uit.
Zonde! Kun je niet beter eerst voor je relatie vechten? Immers, een verhuizing en geklus brengt veel spanningen met zich teweeg. Of is er ernstigs iets voorgevallen (lees: vreemdgaan ofzo?).
Dank voor het antwoordquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:17 schreef Anne het volgende:
Het schakelmateriaal is Gira 55:
http://www.gira.com/nl_NL/produkte/standard55.html?vid=730
Het douchescherm hebben we op maat laten maken en laten zandstralen bij een glasboer (Glas- und Spiegelservice Kleve GmbH).
De steenstrips? Of bedoel je de mosaictegels in de badkamer? Indien dat laatste, die hebben we bij een bevriende tegelboer (Egging, in Kalkar) besteld.
Maar da's een gril, geen bbq.quote:
Kweetnie, ik ken steenstrips alleen op deze manier:quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:16 schreef Skypo het volgende:
[..]
Dank voor het antwoord. Ik bedoelde de grijzige strip tegels in de badkamer, die worden toch steenstrips genoemd
?
Ik lees het trouwens nu pas van je relatie, heel erg jammer! Soms gaan dingen helaas niet zoals je wil..ik wens je iig veel sterkte!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |