Ik heb eigenlijk al eens gezegd dat het niemand wat aangaat, maar;quote:
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:03 schreef phluphy het volgende:
Het plan is toch dat jullie er in november intrekken, dacht ik? Dat is gewoon volgende maand al joh!![]()
In hoeverre ben je al ongeduldig?
Looks good! Ik ben zooo benieuwd naar het uiteindelijke resultaat. Ik vind het trouwens niet duurquote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:43 schreef Anne het volgende:
[..].
Het valt wel mee eigenlijkDe tijd gaat zelfs een beetje snel! Maar het dringt ook nog niet echt door dat we er zeer waarschijnlijk volgende maand al inzitten. Er moet nog zoveel gebeuren!
Ik vind het ook niet duur, wel veel geldquote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:53 schreef Csbs het volgende:
[..]
Looks good! Ik ben zooo benieuwd naar het uiteindelijke resultaat. Ik vind het trouwens niet duurWas gewoon erg benieuwd.
Werk je in de buurt van de grens of woon je zelf al in Duitsland?
eindje weg om even te buurten...quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:08 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet duur, wel veel geld.
Maar ik ben niets gewend!
Ik werk in Eindhoven (niet echt in de buurt helaas, maar als ik straks verhuis komen er maar 5 á 10 minuten reistijd bij). Als je bij Tim achter de tuin uit stapt sta je in Duitsland. En ik woon weer zo'n 5-10 minuutjes van Tim vandaan.
Mocht je weer een keer naar de ring gaan, kun je makkelijk even komen buurtenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:36 schreef lipje het volgende:
[..]
eindje weg om even te buurten...![]()
Maar wel weer een leuk topic om te volgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |