Goeie!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:07 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Is het moedermelknetwerk niet wat voor je dan, als je graag wilt dat Jochem bv krijgt en het jou niet volledig lukt?
Ja, maar bijkomend probleem met Ruben was dat hij echt niet goed aanhapte enzo.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:56 schreef Ticootje het volgende:
Troel, dat was bij Ruben ook al zo hè?
Vervelend joh!
Ooowh Troel..quote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:22 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, maar bijkomend probleem met Ruben was dat hij echt niet goed aanhapte enzo.
Ik zit er echt gewoon helemaal doorheen. Ben nu al de hele dag bezig met kolven en ik heb zeker niet te klagen over mijn productie, maar hij blijft maar om meer vragen. Ondanks de bijvoeding dus. Uiterlijk 1 uur was de afgelopen voeding, maar hij kwam al om 12 uur en ik sliep eigenlijk nog niet eens van de kolfbeurt daarvoor. Heb om 12 uur dus maar aangelegd, maar ik heb zelf gewoon compleet geen energie en ben als de dood om in slaap te vallen en toen hij dus net weer kwam, heb ik maar gewoon een flesje gegeven. Met pijn in mijn hart, maar ik kon het gewoon niet aan om hem weer aan te leggen![]()
Nu dus net een flinke kolfbeurt achter de rug en ik kan gewoon niet stoppen met janken omdat ik mezelf vind opgeven, maar op deze manier trek ik dat gewoon niet. Voor morgen overdag staat er dus behoorlijk wat bv-bijvoeding klaar in de koelkast en vannacht kolf ik wel, maar bied ik enkel kv aan, in de hoop dat hij dan wel wat binnenkrijgt.
Maar het zal morgen een leuke dag worden, kraamtranen en misschien wel nu al de keuze moeten maken te stoppen.
Och meissie, maar je komt zelf al zolang energie (en vitamines etc) tekort!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:22 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik zit er echt gewoon helemaal doorheen. Ben nu al de hele dag bezig met kolven en ik heb zeker niet te klagen over mijn productie, maar hij blijft maar om meer vragen. Ondanks de bijvoeding dus. Uiterlijk 1 uur was de afgelopen voeding, maar hij kwam al om 12 uur en ik sliep eigenlijk nog niet eens van de kolfbeurt daarvoor. Heb om 12 uur dus maar aangelegd, maar ik heb zelf gewoon compleet geen energie en ben als de dood om in slaap te vallen en toen hij dus net weer kwam, heb ik maar gewoon een flesje gegeven. Met pijn in mijn hart, maar ik kon het gewoon niet aan om hem weer aan te leggen![]()
Nu dus net een flinke kolfbeurt achter de rug en ik kan gewoon niet stoppen met janken omdat ik mezelf vind opgeven, maar op deze manier trek ik dat gewoon niet. Voor morgen overdag staat er dus behoorlijk wat bv-bijvoeding klaar in de koelkast en vannacht kolf ik wel, maar bied ik enkel kv aan, in de hoop dat hij dan wel wat binnenkrijgt.
Maar het zal morgen een leuke dag worden, kraamtranen en misschien wel nu al de keuze moeten maken te stoppen.
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 07:53 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Och meissie, maar je komt zelf al zolang energie (en vitamines etc) tekort!
Doe jezelf dit gewoon niet aan en stop 'gewoon'. Dan voelen jullie je allebei een snel stuk beter.![]()
ik ben echt wel pro-borstvoeding maar niet ten koste van alles![]()
wat zij zegt, troel!
Kun je misschien overleggen met een lactatiekundige?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:22 schreef Troel het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:40 schreef Ca.ra het volgende:
Ik twijfel of ik deze nou hier moet zetten of toch in het babytjestopic, maar goed. Omdat het er vanochtend over ging hier maar verder.
We zijn inmiddels terug van het ziekenhuis. De klachten waren volgens de kinderarts niet duidelijk en kunnen komen van de reflux of van een pylorushypertrofie. Om het wat duidelijker te krijgen heb ik hem daar gevoed waarna hij geobserveerd is. En je raad t al: heerlijk slapen, niks gespuugd, niet gehuild. Ik voelde me zo'n sufferd toen he. Maar ik heb lekker even mijn hart mogen luchten bij Asy en ook het personeel van het ziekenhuis was heel lief. Er is urine verzameld voor een kweek, want schijnbaar kan een urineweginfectie bij een kindje ook zorgen voor extra spugen.
Nu dus weer thuis, en we moeten de voeding in gaan dikken met JBPM, wat meer zantac geven en verder afwachten. Als de klachten door de reflux komen dan moet het minder worden of gelijk blijven. Als het inderdaad een pylorushypertrofie is dan zal het spugen de komende tijd erger worden. Verder maar wat aanklooien met slaaphouding en dergelijke om te zien of het dan beter gaat. Dus met de voeten richting raam leggen ipv met hoofd richting raam, dat soort dingen.
Aan de ene kant voelt het zo suf dat hij zich in het ziekenhuis zo voorbeelding gedroeg (wat doe ik dan thuis fout?) maar aan de andere kant ben ik blij dat het in ieder geval niet zeker een pylorushypertrofie is, want dan zou hij geopereerd moeten worden en dat heb ik natuurlijk ook niet graag.
Dan maar even ontopic: Zijn er andere borstvoedingsmoeders die jbpm geven en zo ja hoe doen jullie dat? Ik heb zonet maar gemixt met de afgekolfde melk van vanochtend. Maar ik zie mezelf 's nachts geen flesjes warm maken. Een papje ervan maken en met een lepeltje geven na de voeding, werkt dat een beetje? (lijkt me namelijk lastig)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ca.ra en ik vroegen ons vanmiddag nog af: komt het ooit goed?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:57 schreef Ticootje het volgende:
Praat me niet van joekels tijdens de borstvoedingsperiode![]()
Ik heb echt voor de spiegel gestaan "wat moet ik hiermee?" en "Komt dit nog goed?"
Hahaha een tijdje terug ging het er in de SC over dat ik zulke joekels had.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:04 schreef huuphuup het volgende:
pvoesss wat een tieten!
scuzi my words, ik bedoel het positief hoor.
Mooie foto's trouwens
Gek is dat toch hoe dat zo kan veranderen. Ik ben nu wel gewend aan mn "nieuwe" cupmaat maar als ik mezelf soms in een glimps zie dan denk ik ook van
Ik ben benieuwd of het weer teruggaat naar mn normale maat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |