abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73915041
wat leuk die foto's
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_73916200
Ik heb nog helemaal geen bv-foto's eigenlijk. Voel die behoefte ook niet zo, maar zal lief er maar eens een laten maken voor ik later spijt krijg...
Fake it till you make it...
  woensdag 21 oktober 2009 @ 15:40:46 #153
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_73916463
Ik vind het ook altijd een mooi en lief gezicht maar voel me soms inderdaad opgelaten.
Niet zo zeer omdat de ander 'bloot' zit, maar ik vind het zo'n mooi gezicht dus dan zit ik steeds te kijken maar dan lijkt het net of ik naar de blote borsten van de ander zit te kijken
dus dan kijk ik maar expres niet
Ik verheug me er al op om over een paar maandjes mijn eigenste Harry aan te leggen...
  woensdag 21 oktober 2009 @ 18:28:13 #154
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_73921958

Hier is mijn foto, die ik genomen heb toen Annicka negen maanden was.
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  woensdag 21 oktober 2009 @ 18:39:29 #155
35189 Troel
scherp en bot
pi_73922292
Jochem is nu 2,5 dag oud en is al bijna 10% van zijn gewicht kwijt, dus we moeten aan de bijvoeding. Het lijkt erop dat er onvoldoende voedingsstoffen in mijn melk zitten. Vandaag een complete speurtocht gestart naar een dubbele kolf, maar we hebben er een en we zijn actief bezig

Gelukkig weet hij goed hoe aan te happen, Ruben was dat na een dag al kwijt
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_73922778
Een van mijn foto's, met Julius die al 4 jaar is!

En met Simon

Je ziet er alleen niets van maar ik zat zo lekker in het zonnetje. De doek is hier ook voor de schaduw zo gedrapeerd.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_73922878
Troel, dat was bij Ruben ook al zo hè?
Vervelend joh!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_73923130
Troel wat naar hopelijk is het met bijvoeden en kolven te redden. Vervelend hoor

Oeke die foto met Julius is geweldig die vingertjes <3 en die foto met Simon is op een of andere manier heel intiem, echt een momentje tussen jullie tweetjes. Superleuk!

dit is de aller aller eerste keer aan de borst. In het ziekenhuis; helaas niet binnen een uur na de bevalling, ik heb eigenlijk geen idee waarom dat niet gebeurd is. Maar de vk had genoeg ervaring om in te schatten dat ik achteraf best blij was met die eerste voedingsfoto's
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_73923711
Die foto's zijn allemaal zo leuk
pi_73924210
Troel, wat naar. Hoe kan dat eigenlijk, dat er te weinig voedingsstoffen in zitten? Ik bedoel het niet stom ofzo, maar is er dan iets mis in een omzettingsproces ofzo?

Hoe lief Huup. En wat goed van je VK dat ze daaraan dacht.
Mijn lief heeft er ook een gemaakt, maar die is wat minder, ik zal eens kijken of ik hem hier wil posten.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  woensdag 21 oktober 2009 @ 20:07:46 #161
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_73925502
Komt dat door je operatie, dat je daardoor te weinig voedingsstoffen binnenkrijgt om de bv van een goede kwaliteit te laten zijn? Is het moedermelknetwerk niet wat voor je dan, als je graag wilt dat Jochem bv krijgt en het jou niet volledig lukt?
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_73926668
Fijn dat Jochem wel goed aanhapt Troel. Heb je al contact opgenomen met een lactatiekundige? Zo nee, doen hoor!
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 20:07 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Is het moedermelknetwerk niet wat voor je dan, als je graag wilt dat Jochem bv krijgt en het jou niet volledig lukt?
Goeie!
pi_73927050
Troel dat is vervelend...
  donderdag 22 oktober 2009 @ 01:22:29 #164
35189 Troel
scherp en bot
pi_73937011
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 18:56 schreef Ticootje het volgende:
Troel, dat was bij Ruben ook al zo hè?
Vervelend joh!
Ja, maar bijkomend probleem met Ruben was dat hij echt niet goed aanhapte enzo.

Ik zit er echt gewoon helemaal doorheen. Ben nu al de hele dag bezig met kolven en ik heb zeker niet te klagen over mijn productie, maar hij blijft maar om meer vragen. Ondanks de bijvoeding dus. Uiterlijk 1 uur was de afgelopen voeding, maar hij kwam al om 12 uur en ik sliep eigenlijk nog niet eens van de kolfbeurt daarvoor. Heb om 12 uur dus maar aangelegd, maar ik heb zelf gewoon compleet geen energie en ben als de dood om in slaap te vallen en toen hij dus net weer kwam, heb ik maar gewoon een flesje gegeven. Met pijn in mijn hart, maar ik kon het gewoon niet aan om hem weer aan te leggen
Nu dus net een flinke kolfbeurt achter de rug en ik kan gewoon niet stoppen met janken omdat ik mezelf vind opgeven, maar op deze manier trek ik dat gewoon niet. Voor morgen overdag staat er dus behoorlijk wat bv-bijvoeding klaar in de koelkast en vannacht kolf ik wel, maar bied ik enkel kv aan, in de hoop dat hij dan wel wat binnenkrijgt.

Maar het zal morgen een leuke dag worden, kraamtranen en misschien wel nu al de keuze moeten maken te stoppen.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_73938381
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 01:22 schreef Troel het volgende:

[..]

Ik zit er echt gewoon helemaal doorheen. Ben nu al de hele dag bezig met kolven en ik heb zeker niet te klagen over mijn productie, maar hij blijft maar om meer vragen. Ondanks de bijvoeding dus. Uiterlijk 1 uur was de afgelopen voeding, maar hij kwam al om 12 uur en ik sliep eigenlijk nog niet eens van de kolfbeurt daarvoor. Heb om 12 uur dus maar aangelegd, maar ik heb zelf gewoon compleet geen energie en ben als de dood om in slaap te vallen en toen hij dus net weer kwam, heb ik maar gewoon een flesje gegeven. Met pijn in mijn hart, maar ik kon het gewoon niet aan om hem weer aan te leggen
Nu dus net een flinke kolfbeurt achter de rug en ik kan gewoon niet stoppen met janken omdat ik mezelf vind opgeven, maar op deze manier trek ik dat gewoon niet. Voor morgen overdag staat er dus behoorlijk wat bv-bijvoeding klaar in de koelkast en vannacht kolf ik wel, maar bied ik enkel kv aan, in de hoop dat hij dan wel wat binnenkrijgt.

Maar het zal morgen een leuke dag worden, kraamtranen en misschien wel nu al de keuze moeten maken te stoppen.
Ooowh Troel.. Wat ontzettend rot *knuffel*
Ik duim heel hard dat het morgen toch goed gaat!
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_73939125
Ow wat naar Troel.
Ik wist ook niet dat er te weinig voedingsstoffen in bv kan zitten.
Hopelijk gaat het vandaag idd beter.

Nou gisteren was het weer ball met het flesje geven. Zelfs met de Tommee Tippee gilde ze weer moord en brand.
Ik ga straks voor we naar het CB gaan maar even naar de apotheek voor een voedingsspuitje.
Tenminste ik neem aan dat ze die daar verkopen.

Met cupje hebben we nu ook geprobeerd, maar ipv dat ze slobberd likt ze zeg maar nog steeds als een poesje en als ze dan iets in haar mond heeft gaat ze ermee belletjes blazen en ligt dan praktisch dubbel.

[ Bericht 0% gewijzigd door Urla op 22-10-2009 07:59:25 ]
  donderdag 22 oktober 2009 @ 07:53:24 #167
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_73939133
quote:

[..]

Och meissie, maar je komt zelf al zolang energie (en vitamines etc) tekort!
Doe jezelf dit gewoon niet aan en stop 'gewoon'. Dan voelen jullie je allebei een snel stuk beter.
ik ben echt wel pro-borstvoeding maar niet ten koste van alles
pi_73939306
och Troel wat naar
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 22 oktober 2009 @ 08:22:12 #169
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_73939333
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 07:53 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Och meissie, maar je komt zelf al zolang energie (en vitamines etc) tekort!
Doe jezelf dit gewoon niet aan en stop 'gewoon'. Dan voelen jullie je allebei een snel stuk beter.
ik ben echt wel pro-borstvoeding maar niet ten koste van alles

wat zij zegt, troel!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_73939373
Wat bovenstaande meiden zeggen.
De kraamtijd moet juist iets moois zijn, geen stressbende.
En je moet zelf ook goed helen enz.
Sterkte meid wat je keuze ook mag zijn.
  donderdag 22 oktober 2009 @ 08:42:23 #171
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_73939588
Jeetje Troel, wat een ellende. Sterkte met welke keuze je ook maakt.

En wat de meiden hierboven al zeggen... denk aan je eigen gezondheid ook!

Ik ben ineens bang dat er echt wat mis is bij Thomas. Gisterochtend had ik ineens stuwing, voor het eerst in weken. Borsten maar een keer allebei leeggekolfd maar tegen de avond had ik weer stuwing. En nu ook weer. Ik ben dus bang dat hij ineens minder is gaan drinken.
Of kan het zijn dat je borsten de productie ineens omhoog gooien? Zonder regeldag? Lijkt me niet toch?

Er lijkt ook minder plas in de luiers te zitten, geen lekkere volle meer...
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_73939680
Troel, bv is super als het loopt, maar niet ten koste van alles hoor. Sterkte met beslissen en denk ook aan jezelf hoor . Het is zeker geen opgeven, je hebt het geprobeerd, maar het is niet de bedoeling dat je zelf volkomen uitgeput raakt hoor!

Urla, wat een kleine grapjas, belletjes blazen.

Ca.ra, even in de gaten houden, zeker als je denkt dat hij minder plast. Is hij wel zichzelf?
  donderdag 22 oktober 2009 @ 08:59:41 #173
108648 cattie
lieve moeder
pi_73939847
quote:

[..]

Kun je misschien overleggen met een lactatiekundige?
De eerste dagen zijn altijd heftig (maar dat weet je denk ik al wel) en midden in de nacht is meestal niet het goede moment voor beslissingen. Misschien is een combinatie mogelijk, zoals je nu al doet?
Ik wil niet zeggen dat je koste wat het kost door moet gaan met bv, zeker niet. Maar probeer op een rustig moment een weloverwogen keuze te maken. Als jij zo graag door wilt gaan met bv, zijn daar misschien wel manieren voor om dat ze goed mogelijk te doen.
  donderdag 22 oktober 2009 @ 09:01:12 #174
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_73939863
Nee, we zijn al een week of twee aan het modderen. Mijn altijd zo makkelijke kindje is ineens aan het huilen en mopperen en kreunen en spugen...

Om 11 uur naar de kinderarts, kijken wat die ervan zegt. De huisarts denkt aan een -weet niet meer hoe het heet- vernauwing aan de maaguitgang.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  donderdag 22 oktober 2009 @ 09:05:25 #175
108648 cattie
lieve moeder
pi_73939923
Succes Ca.ra, dat klinkt naar.
pi_73940076
Troel, wat rot zeg. Hopelijk vind je met de juiste begeleiding een passende oplossing waar jij en Jochem gelukkig mee kunnen zijn

Ca.ra, ik heb af en toe ook gewoon "zomaar" stuwing. Maar even kijken wat de kinderarts zegt.
.... met gevoel voor drama....
pi_73940131
Ca.ra, succes bij de kinderarts, misschien dat je daar nog wat wijzer van wordt
pi_73940693
Troel wat vervelend dat het niet lekker loopt met de borstvoeding! Ik ben het helemaal met Asyniur eens
  donderdag 22 oktober 2009 @ 10:26:53 #179
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_73941732
Kers, goed om te weten dat het soms voorkomt die stuwing. Toch maak ik me wel zorgen, gisteren en vandaag bij elkaar een dikke 400 cc gekolfd (2 1/2 via-potjes). En dat was puur omdat het nodig was, niet omdat ik nou een voorraad moet aanleggen ofzo. En als dat betekent dat Thomas dus 400 cc minder gedronken heeft bij me dan is dat best veel.

Ik snap er ook niks van, het ene moment ligt hij nog naar me te lachen en een minuut later kan hij ineens liggen kreunen en huilen. Ik heb echt het idee dat hij ergens pijn heeft
pi_73942756
Ca.ra wat naar zeg
als t goed is ben je nu bij de kinderarts. Hopelijk snel opheldering
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 22 oktober 2009 @ 11:13:12 #181
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_73942939
Gats, is ook zo rot en onzeker als er wat is wat niet lijkt te kloppen met onze kleintjes. Ca.ra succes bij de arts
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_73949547
Als er mama's zijn die wat meer willen met borstvoeding/bijvoeding etc er is binnenkort een beurs die daar wel wat leuke workshops/lezingen over geeft. De ouders natuurlijk beurs. http://www.oudersnatuurlijk.nl/

* 13.00 tot 14.00 De Natuur van Borstvoeding
* 14.15 tot 15.15 Bijvoeding. Hoe en wanneer beginnen met bijvoeden?

Borstvoedingscafe

Naast de workshops en lezingen zal er gelegenheid zijn om op een rustig plekje te kolven voor je kleine of live borstvoeding te geven. In het café zullen de hele dag gastvrouwen aanwezig zijn van LLL (La Leche League) en VBN (Vereniging Borstvoeding Natuurlijk). Al je vragen over borstvoeding en kolven kunnen hier direct beantwoord worden.

En nog veel meer.
pi_73950506
Soms zou het wel handig zijn als ze konden praten he, die ukken...

Sinds ik weer 2 borsten geef met voeden is de kleine tevredener, maar als ik nu kolf tussendoor dan moet ik 2 kanten doen en heb ik nog maar 50 ml... . En ze maakt ook geen lange ruk 's nachts zodat ik dan 's morgens kan kolven 1 kant ofzo...
Is dat nou omdat mn productie terugloopt (wat ik me haast niet kan voorstellen) of omdat Iris meer drinkt nu (maar dan zou er toch juist meer geproduceerd moeten worden...) of omdat er dan maar 2 uur zit tussen voedingsmoment en kolfmoment...?
  donderdag 22 oktober 2009 @ 17:40:40 #184
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_73956443
Ik twijfel of ik deze nou hier moet zetten of toch in het babytjestopic, maar goed. Omdat het er vanochtend over ging hier maar verder.
We zijn inmiddels terug van het ziekenhuis. De klachten waren volgens de kinderarts niet duidelijk en kunnen komen van de reflux of van een pylorushypertrofie. Om het wat duidelijker te krijgen heb ik hem daar gevoed waarna hij geobserveerd is. En je raad t al: heerlijk slapen, niks gespuugd, niet gehuild. Ik voelde me zo'n sufferd toen he. Maar ik heb lekker even mijn hart mogen luchten bij Asy en ook het personeel van het ziekenhuis was heel lief. Er is urine verzameld voor een kweek, want schijnbaar kan een urineweginfectie bij een kindje ook zorgen voor extra spugen.

Nu dus weer thuis, en we moeten de voeding in gaan dikken met JBPM, wat meer zantac geven en verder afwachten. Als de klachten door de reflux komen dan moet het minder worden of gelijk blijven. Als het inderdaad een pylorushypertrofie is dan zal het spugen de komende tijd erger worden. Verder maar wat aanklooien met slaaphouding en dergelijke om te zien of het dan beter gaat. Dus met de voeten richting raam leggen ipv met hoofd richting raam, dat soort dingen.

Aan de ene kant voelt het zo suf dat hij zich in het ziekenhuis zo voorbeelding gedroeg (wat doe ik dan thuis fout?) maar aan de andere kant ben ik blij dat het in ieder geval niet zeker een pylorushypertrofie is, want dan zou hij geopereerd moeten worden en dat heb ik natuurlijk ook niet graag.

Dan maar even ontopic: Zijn er andere borstvoedingsmoeders die jbpm geven en zo ja hoe doen jullie dat? Ik heb zonet maar gemixt met de afgekolfde melk van vanochtend. Maar ik zie mezelf 's nachts geen flesjes warm maken. Een papje ervan maken en met een lepeltje geven na de voeding, werkt dat een beetje? (lijkt me namelijk lastig)
pi_73957011
Cara volgens mij combineert poppedein borstvoeding en jbpm

ja dus: Het grote kleine babietjestopic deel 225
  donderdag 22 oktober 2009 @ 18:01:25 #186
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_73957125
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 17:40 schreef Ca.ra het volgende:
Ik twijfel of ik deze nou hier moet zetten of toch in het babytjestopic, maar goed. Omdat het er vanochtend over ging hier maar verder.
We zijn inmiddels terug van het ziekenhuis. De klachten waren volgens de kinderarts niet duidelijk en kunnen komen van de reflux of van een pylorushypertrofie. Om het wat duidelijker te krijgen heb ik hem daar gevoed waarna hij geobserveerd is. En je raad t al: heerlijk slapen, niks gespuugd, niet gehuild. Ik voelde me zo'n sufferd toen he. Maar ik heb lekker even mijn hart mogen luchten bij Asy en ook het personeel van het ziekenhuis was heel lief. Er is urine verzameld voor een kweek, want schijnbaar kan een urineweginfectie bij een kindje ook zorgen voor extra spugen.

Nu dus weer thuis, en we moeten de voeding in gaan dikken met JBPM, wat meer zantac geven en verder afwachten. Als de klachten door de reflux komen dan moet het minder worden of gelijk blijven. Als het inderdaad een pylorushypertrofie is dan zal het spugen de komende tijd erger worden. Verder maar wat aanklooien met slaaphouding en dergelijke om te zien of het dan beter gaat. Dus met de voeten richting raam leggen ipv met hoofd richting raam, dat soort dingen.

Aan de ene kant voelt het zo suf dat hij zich in het ziekenhuis zo voorbeelding gedroeg (wat doe ik dan thuis fout?) maar aan de andere kant ben ik blij dat het in ieder geval niet zeker een pylorushypertrofie is, want dan zou hij geopereerd moeten worden en dat heb ik natuurlijk ook niet graag.

Dan maar even ontopic: Zijn er andere borstvoedingsmoeders die jbpm geven en zo ja hoe doen jullie dat? Ik heb zonet maar gemixt met de afgekolfde melk van vanochtend. Maar ik zie mezelf 's nachts geen flesjes warm maken. Een papje ervan maken en met een lepeltje geven na de voeding, werkt dat een beetje? (lijkt me namelijk lastig)

je bent heel geen sufferd
pi_73957260
Cara, ik ken dat... Ik zit te vertellen bij het CB dat ik het af en toe echt niet meer weet met de driftaanvallen van Jen, maar wat denk je? Ik had echt een voorbeeld kind dat daar heel netjes blokjes zat te stapelen... Kinderen....
pi_73957509
Ca.ra. Succes en ik hoop dat de situatie snel wat beter zal zijn

Ik heb ook2 bv foto's die ik even snel wil laten zien.
In het zwembad moet er ook gedronken worden
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_73958991
Toel, ik hoop dat je inmiddels een oplossing gevonden hebt. Ik herken je gevoel van falen, maar kom op, je hebt al zoveel van je lichaam geeist de afgelopen maanden, je hoeft jezelf echt niet schuldig te voelen.
Hier gaat de combi borst- en flesvoeding volgens mij wel goed. Wel flink wat stuwing gehad, maar dat hoort erbij. Merk wel dat Driekus het lastig vind om aan te happen, dus ik heb gisteren de grootste spanning maar even afgekolfd en die melk met het flesje gegeven. Gaat goed.
Ca.ra, wat rot dat het zo lastig gaat. Die pylorushypertrofie lijkt op wat mijn man als baby gehad heeft, hij had een pylorusspasme (en daarmee ga je dus wedstrijdjes ver-spugen houden). Ik hoop voor je dat je mannetje dat niet heeft. En waarom moet je slaaphoudingen aanpassen? DIe snap ik niet helemaal...
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  donderdag 22 oktober 2009 @ 19:50:39 #190
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_73960180
Hij slaapt tussen de voedingen door vaak heel slecht. En dan is hij dus wel moe, veel gapen etc. Dan valt hij even in slaap en wordt na 10 minuten of een kwartiertje ineens huilend wakker.

Overdag krijg ik hem nog wel in slaap door met hem te gaan wandelen in de wagen, maar 's avonds is het lastiger. Dan knoop ik hem in de doek en loop rondjes door het huis.

En in het ziekenhuis was het dus echt neerleggen, slapen. 3 uur lang
pi_73960259
Ca.ra
Wat kun je je dan vreemd voelen he, alsof jij thuis wat fout zou doen
Misschien dat een ostheopaat of chiropractor ook nog iets voor hem kan betekenen. Lotte is ook een stuk beter gaan slapen na behandeling bij chiropractor.
pi_73960857
Tsssss Ca.ra, zul je altijd zien met die kleintjes...
Succes met de jbpm, als ik Poppedein moet geloven is het echt een crime om dat er fatsoenlijk in te krijgen

Wow Pvoess, wat waren ze groot
Ik had dat met Devin ook heel erg, kan nog steeds schrikken als ik foto's zie van mijn goedgevulde decollete toendertijd. En nu? Hoewel ik weer middenin een voedingsperiode zit is er van mijn borsten nog maar bar weinig over

edit: schijn bedriegt, ik draag voedingsbh's cup D nu, maar toch ogen en voelen ze kleiner en slapper dan ik gewend ben/was. Ze zitten ook echt lager.

Ik word bijna 30, gelukkig zonder complexen enzo
.... met gevoel voor drama....
pi_73961149
Sterkte Cara en Troel Hoop, dat jullie gauw een oorzaak en/of goede oplossing vinden om de borstvoeding te laten slagen en jezelf er ook goed bij te voelen.

Cara hopelijk is er niets ernstigs aan de hand.

Troel hopelijk komt Jochem gauw weer op zijn geboortegewicht. Doe in ieder geval waar je jezelf goed bij voelt. Maar het is zeker ook niet verkeerd om een lk om raad te vragen.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_73961165
Dat was niet door de borstvoeding hoor
Ik had grote joekels en tijdens de bv werden het theezakjes..
Nu zijn ze weer aan het groeien
pi_73964941
Praat me niet van joekels tijdens de borstvoedingsperiode

Ik heb echt voor de spiegel gestaan "wat moet ik hiermee?" en "Komt dit nog goed?"
pi_73965271
pvoesss wat een tieten!
scuzi my words, ik bedoel het positief hoor.
Mooie foto's trouwens

Gek is dat toch hoe dat zo kan veranderen. Ik ben nu wel gewend aan mn "nieuwe" cupmaat maar als ik mezelf soms in een glimps zie dan denk ik ook van
Ik ben benieuwd of het weer teruggaat naar mn normale maat.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 22 oktober 2009 @ 22:05:31 #197
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_73965308
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 21:57 schreef Ticootje het volgende:
Praat me niet van joekels tijdens de borstvoedingsperiode

Ik heb echt voor de spiegel gestaan "wat moet ik hiermee?" en "Komt dit nog goed?"
Ca.ra en ik vroegen ons vanmiddag nog af: komt het ooit goed? Maw krijg je uiteindelijk je 'oude' cupmaat weer terug of moeten we er mee leren leven dat we nu een bos hout voor de deur hebben waar je niet meer om heen kan
pi_73965684
Hier oude cupmaat ongeveer terug, alleen een stuk lager
En dat terwijl ik nog voed.
pi_73966772
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 22:04 schreef huuphuup het volgende:
pvoesss wat een tieten!
scuzi my words, ik bedoel het positief hoor.
Mooie foto's trouwens

Gek is dat toch hoe dat zo kan veranderen. Ik ben nu wel gewend aan mn "nieuwe" cupmaat maar als ik mezelf soms in een glimps zie dan denk ik ook van
Ik ben benieuwd of het weer teruggaat naar mn normale maat.
Hahaha een tijdje terug ging het er in de SC over dat ik zulke joekels had.
Ik had niet gelogen he
Maar ik heb liever dat ze wat kleiner blijven nu
pi_73967510
Het gaat wel terug naar je eigen maat als je niet meer voedt. Ongeveer dan hè. Dr zit bij mij nog wel iets meer als voor ik zwanger was, maar dat zit er ook aan m'n kont en m'n flubberbuik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')