visfreaks, waar je altijd wat aan de haak slaat.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:25 schreef Chandler het volgende:
Hallo allemaal,
Ik heb sinds kort voor mijn website een nieuw logo
[ afbeelding ]
maar ik vind de onderstaande tekst niet echt passend aan aantrekkend om eens even te gaan kijken op mijn website, heeft iemand een idee voor een leuke slogan?
Dat.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:26 schreef Moozzie het volgende:
Gewoon geen slogan? Beetje overrated is dat
Het meest uitgekauwde slogan van het moderne tijdperkquote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:27 schreef Zeroku het volgende:
[vul hier een willekeurig woord in], de site voor en door [vul hier een willekeurig woord in].
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:33 schreef Antaresje het volgende:
Visfreaks, voor bengels met hengels.
(uiteraard wil ik wel geld zien als je deze gaat gebruiken)
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:02 schreef Asics het volgende:
visfreaks voor een ranzige vislucht en onverkapte SPAM!!!
Wat een kutslogan!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:45 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Een dubbelzinnige:
Het ruikt naar vis en er hangt een touwtje uit.
Dat kan natuurlijk ook als slogan.quote:
Nou dat zullen we dan wel zienquote:Op donderdag 15 oktober 2009 07:24 schreef Asics het volgende:
al is de spammert nog zo snel, het modje achterhaalt hem wel
Dat is inderdaad een hele goede!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:35 schreef AndyKaufman het volgende:
Visfreaks.nl the place to be![]()
of
Visfreak.nl the place 2 bedat is nog hipper
Ga er anders even serieus op inquote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:51 schreef Adames het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een hele goede!
Als je doelgroep 12 jarige jongetjes is.
imo geen slogan
Toch vind ik hem niet erg sterk en zoals je zegt, is al een aantal jaren uit.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:06 schreef AndyKaufman het volgende:
[..]
Ga er anders even serieus op inJaren geleden, dus toen het internet nog niet zo groot was kwam je zo vaak die nietszeggende slogan tegen. Het was dus meer ironisch bedoelt.
Op zich leuk, maar visfreaks kan zich geen 0900 nummer veroorlovenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:24 schreef Intrepidity het volgende:
visfreaks.nl
Hier kan úw slogan staan! 0900-BEL-VIS
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |