ja hoorquote:
En als ze boos is op 'm, zet ze dan karbonades op tafel?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:58 schreef Inu het volgende:
Heb jij ons iets te vertellen Artic?![]()
En idd Levi, klinkt alsof ze het erom doenVraag me af hoe dat dan moet met eten als de eerst de ene vast en dan de ander
degene die vast gaat vast naar zijn vriendjes die ook vasten toe ofzo.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:58 schreef Inu het volgende:
Heb jij ons iets te vertellen Artic?![]()
En idd Levi, klinkt alsof ze het erom doenVraag me af hoe dat dan moet met eten als de eerst de ene vast en dan de ander
kijk, zo zie ik er ook uit, alleen die six-pack heb ik gecomprimeerd naar een one-packquote:
alleen mannaquote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:59 schreef -moppie- het volgende:
[..]
degene die vast gaat vast naar zijn vriendjes die ook vasten toe ofzo.
mijn zus en haar kinderen eten gewoon, of nou ja, gewoon?!
ik ook niet, ook niet bij vrouwenquote:
ik ook niet, maar was eerste wat ik tegenkwam toen ik googelde op goddelijk.quote:
ik ook...ipv een sixpack een 5 liter vaatjequote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:00 schreef FUFR het volgende:
[..]
kijk, zo zie ik er ook uit, alleen die six-pack heb ik gecomprimeerd naar een one-pack
alleen in jouw fantasiequote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:03 schreef -moppie- het volgende:
[..]
ik ook niet, maar was eerste wat ik tegenkwam toen ik googelde op goddelijk.![]()
toen dacht ik, Oh... zo zie Artic er dus uit.
ja...in je dromenquote:
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:07 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ja...in je dromen
die dromen waarin ik je afwas sta te doen terwijl je ligt te batsen met Colt
*proest*quote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:07 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ja...in je dromen
die dromen waarin ik je afwas sta te doen terwijl je ligt te batsen met Colt
oh...dan zijn het vast mijn eigen dromenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:14 schreef -moppie- het volgende:
[..]
*proest*![]()
Dat soort dromen heb ik nooit Artic en daarbij; we hebben een vaatwasser
spekkiequote:
Maar als je wel neukt ben je in Gods ogen ook meteen aan elkaar gebonden, dus kun je net zo goed eerst trouwenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:21 schreef Stormqueen het volgende:
je mag wel neucken van God.
Je mag niet neucken van de kark.
Angstzaaierij
Is de schuld van Paulus. Paulus was een soort r8, kon geen wijf krijgen en ging het toen anderen maar onmogelijk maken.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:21 schreef Stormqueen het volgende:
je mag wel neucken van God.
Je mag niet neucken van de kark.
Angstzaaierij
ik moet soms zo lachen, in mijn uppie op het werk achter de pc.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:25 schreef Levitation het volgende:
[..]
Is de schuld van Paulus. Paulus was een soort r8, kon geen wijf krijgen en ging het toen anderen maar onmogelijk maken.
quote:
Dat ze hem ff apocryph makenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:25 schreef Levitation het volgende:
[..]
Is de schuld van Paulus. Paulus was een soort r8, kon geen wijf krijgen en ging het toen anderen maar onmogelijk maken.
Ik zit hier met een stel collega's dus ik moet stiekem lachen.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:27 schreef -moppie- het volgende:
[..]
ik moet soms zo lachen, in mijn uppie op het werk achter de pc.![]()
ik bedoelde dat jij spekkie wordt zoquote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:27 schreef Inu het volgende:
[..]dropjes
[..]
Dat ze hem ff apocryph maken
Bijbel inkorten tot alleen nog hooglied.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:27 schreef Inu het volgende:
[..]dropjes
[..]
Oh, dat is allang te laatquote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:28 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik bedoelde dat jij spekkie wordt zo
Dat moeten we idd maar gaan opperen bij de Nederlandse Bijbel Genootschapquote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:29 schreef Levitation het volgende:
[..]
Bijbel inkorten tot alleen nog hooglied.
Hooglied 1quote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:29 schreef Levitation het volgende:
[..]
Bijbel inkorten tot alleen nog hooglied.
quote:4
1 Je bent zo mooi, vriendin van mij,
je bent zo mooi!
Je ogen zijn duiven,
door je sluier heen.
Je haar golft als een kudde geiten
die afdaalt van Gileads bergen.
2 Je tanden zijn als witte schapen:
klaar voor de scheerder
komen ze twee aan twee uit het water,
er ontbreekt er niet een.
3 Als een koord van karmozijn zijn je lippen,
je mond is betoverend.
Als het rood van een granaatappel
fonkelt je lach,
door je sluier heen.
4 Je hals is als de toren van David,
die in ringen is gebouwd,
die met schilden is behangen,
met wel duizend schilden van helden.
5 Je borsten zijn als kalfjes,
als de tweeling van een gazelle,
die tussen de lelies weidt.
6 Nu de dag weer ademt
en het duister vlucht,
ga ik naar de mirreberg,
ga ik naar de wierookheuvel.
7 Vriendin, aan jou is alles mooi,
niets ontsiert je schoonheid.
wahahahahaquote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:25 schreef Levitation het volgende:
[..]
mutsquote:
Moeilijk woord opgezocht, weer wat geleerd.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:27 schreef Inu het volgende:
[..]dropjes
[..]
lasquote:
entellingquote:
dat zijn 2 verschillende woordenquote:
vanochtend nog niet, geen idee wat Colt er mee heeft gedaan vandaagquote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:37 schreef Juup© het volgende:
En plamuurloze -moppie-, bevinden zich er al vingerafdrukken en/of krassen op jouw verse laptop?
perenquote:
die van jou is zelf 5 woorden.quote:
ik moest meteen aan SQ denkenquote:
je bent al afquote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:44 schreef Levitation het volgende:
[..]
die van jou is zelf 5 woorden.![]()
Maar dan herkans ik gewoon met "zak".
Ik kan niet af. Dit spel heeft geen vooraf gedefinieerde regels en dus kan ik niet verliezen.quote:
sollyquote:
ik gok dat jouw vrouw de afgelopen 2 maanden meer bonken en slierten uit de flamoes heeft geflubberd dan ik in mijn hele levenquote:
sterker nog, ze gaven het een naamquote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik gok dat jouw vrouw de afgelopen 2 maanden meer bonken en slierten uit de flamoes heeft geflubberd dan ik in mijn hele leven
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:49 schreef FUFR het volgende:
Overigens Juup, wat vond je van de zak en moederkoek?
Geinig ding he!
Vooral de eerste 2 weken na de bevallingquote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik gok dat jouw vrouw de afgelopen 2 maanden meer bonken en slierten uit de flamoes heeft geflubberd dan ik in mijn hele leven
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:49 schreef FUFR het volgende:
Overigens Juup, wat vond je van de zak en moederkoek?
Geinig ding he!
Niet boos worden, ik bedoelde het niet verkeerdquote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik stuur je de onze anders wel een keer.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:51 schreef Juup© het volgende:
[..]
Was enorm mooi om te zien waar ons meisje in gegroeid is zeg maar.
Het is dat wij die foto's niet op internet plaatsen, anders.....
Ik had Juups post niet volledig gelezen, dus ik las dat je jullie zak wel een keer zou sturenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:54 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik stuur je de onze anders wel een keer.
Bedankt, maar neequote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:54 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik stuur je de onze anders wel een keer.
Te weinig sex zeker?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:59 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik had Juups post niet volledig gelezen, dus ik las dat je jullie zak wel een keer zou sturen
Maar het is zo mooi!quote:
Ik zie niet helemaal wat dat er mee te maken heeft eigenlijkquote:
bij ne hond ja, bij mensen is het gewoon een ding van een paar kiloquote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:06 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
HET IS HELEMAAL MOOI. Hoopje prut dat is het.
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:04 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik zie niet helemaal wat dat er mee te maken heeft eigenlijk
Maar mn afkickperiode is nu wel voorbij gelukkig
Aha weer sex dus.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:59 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik had Juups post niet volledig gelezen, dus ik las dat je jullie zak wel een keer zou sturen
en al die bloedvaten die er door heen lopen vormen de levensboom van je kindquote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:07 schreef FUFR het volgende:
[..]
bij ne hond ja, bij mensen is het gewoon een ding van een paar kilo
dan nog, een paar kilo bagger!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:07 schreef FUFR het volgende:
[..]
bij ne hond ja, bij mensen is het gewoon een ding van een paar kilo
dan heb je het verkeerde deel weggegooid, muts!quote:
hij weet niet eens waar hij het over heeftquote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:10 schreef FUFR het volgende:
[..]
dan heb je het verkeerde deel weggegooid, muts!
Boos, op jou? Ik zou niet durvenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:52 schreef Juup© het volgende:
[..]
Niet boos worden, ik bedoelde het niet verkeerd
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:10 schreef FUFR het volgende:
[..]
dan heb je het verkeerde deel weggegooid, muts!
dat is ook weer waar.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:11 schreef -moppie- het volgende:
[..]
hij weet niet eens waar hij het over heeft
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Boos, op jou? Ik zou niet durven
Jij had het over een andere zak.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:11 schreef Inu het volgende:
[..]
Het ging toch over de zak waar de baby inzat?...
bezorgen wij je niet genoeg afleiding dan?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:13 schreef Juup© het volgende:
Ik ga maar even een simpel spelletje doen, even afleiding zoeken.
voor openbaringen moet ik eerst de maakster van het ding om toestemmings vragenquote:
met iemand anders wel ja.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:14 schreef -moppie- het volgende:
[..]
dat maak ik toch nog altjid zelf wel uit he...
tis een handleiding hoe je die data moet behandelen.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:16 schreef Inu het volgende:
Iemand zin om dit te lezen en het dan aan mij uit te leggen? Mij lukt het namelijk niet echt
http://www.openarchives.org/OAI/openarchivesprotocol.html
Hoe je onze harvester moet gebruiken en wat je er dan uit krijgt idd... Ik moet in simpele taal schrijven hoe het nu precies werkt, maar dan moet ik het eerst zelf snappenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:20 schreef FUFR het volgende:
[..]
tis een handleiding hoe je die data moet behandelen.
Erg nerdisch
forget it, dit is niet eenvoudig te vereenvoudigen..quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:21 schreef Inu het volgende:
[..]
Hoe je onze harvester moet gebruiken en wat je er dan uit krijgt idd... Ik moet in simpele taal schrijven hoe het nu precies werkt, maar dan moet ik het eerst zelf snappen
Dan laat ik onze nerd het wel ff schrijven hoor... Hij heeft me deze link gegeven als hulpmiddelquote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:23 schreef FUFR het volgende:
[..]
forget it, dit is niet eenvoudig te vereenvoudigen..
Het subject is daar te ingewikkeld voor.
Niet de juiste, en om te voorkomen dat ik te botte opmerkingen maak ga ik af en toe even wat anders doen.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:14 schreef -moppie- het volgende:
[..]
bezorgen wij je niet genoeg afleiding dan?
1) Steek de stekker in het stopcontactquote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:21 schreef Inu het volgende:
[..]
Hoe je onze harvester moet gebruiken en wat je er dan uit krijgt idd... Ik moet in simpele taal schrijven hoe het nu precies werkt, maar dan moet ik het eerst zelf snappen
Neequote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:30 schreef ArTiC het volgende:
[..]
1) Steek de stekker in het stopcontact
2)
Nou, de rest kun je zelf wel he?
en ik vond je zo slimquote:
Krijg per sms live verslag.quote:Oorzaak
Tussen s-Hertogenbosch en Oss rijden geen treinen door een aanrijding met een persoon.
getsie Levi.. daar hoef je geen live verslag van toch?!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:49 schreef Levitation het volgende:
Mijn collega moest naar de tandarts en zit nu in deze trein:
http://ns.nl/storingen/index.form
[..]
Krijg per sms live verslag.![]()
Nee, maar krijg het wel.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:50 schreef -moppie- het volgende:
[..]
getsie Levi.. daar hoef je geen live verslag van toch?!
Smakelijkquote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:49 schreef Levitation het volgende:
Mijn collega moest naar de tandarts en zit nu in deze trein:
http://ns.nl/storingen/index.form
[..]
Krijg per sms live verslag.![]()
Ik ben op andere gebieden slimquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
beter dan het live zien gebeuren iigquote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:50 schreef -moppie- het volgende:
[..]
getsie Levi.. daar hoef je geen live verslag van toch?!
Das waar, ik heb ook een keer live gezien hoe ze de restjes tussen het spoor uitpeuterden.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:55 schreef ArTiC het volgende:
[..]
beter dan het live zien gebeuren iig
ik draaide gelukkig net mijn hoofd weg...hoorde alleen de doffe klapquote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:56 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Das waar, ik heb ook een keer live gezien hoe ze de restjes tussen het spoor uitpeuterden.
Dat grote stukken pakken ze trouwens met zo'n knijpertje
deed die persoon het vlakbij een station of spoorwegovergang ofzo?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:57 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik draaide gelukkig net mijn hoofd weg...hoorde alleen de doffe klap
de rest gaat gewoon met het handjequote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:56 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Das waar, ik heb ook een keer live gezien hoe ze de restjes tussen het spoor uitpeuterden.
nee, alleen sms, geen mms. Gelukkig!quote:
wat betaald meer?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:58 schreef Inu het volgende:
Ik voel me niet lekker en heb niet zoveel te doen. Ik wil dus lekker naar huis, maar klok je dan uit met ziek of gewoon standaard?
Lijkt mij geen fijne ervaringquote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:57 schreef ArTiC het volgende:
[..]
tussen Helmond 't hout en centraal in.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:58 schreef -moppie- het volgende:
[..]
deed die persoon het vlakbij een station of spoorwegovergang ofzo?
wat? niet brood gepakt en gesopt?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:57 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik kende zo iemand die langs het spoor woonde wiens hond tijdens het uitlaten ineens met een omschoende voet aan kwam rennenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:56 schreef -moppie- het volgende:
[..]
niet uitklokken en die manual makenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:58 schreef Inu het volgende:
Ik voel me niet lekker en heb niet zoveel te doen. Ik wil dus lekker naar huis, maar klok je dan uit met ziek of gewoon standaard?
mis ojos!quote:
als het goed is hoor je dat niet als A. zn hoofd draaitquote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:59 schreef Juup© het volgende:
[..]
Lijkt mij geen fijne ervaringom dat te horen.
hier heb je er een: Tquote:
met van die blauwe handschoenen.quote:
standaard. "Niet zo lekker" is niet ziekquote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:58 schreef Inu het volgende:
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik kende zo iemand die langs het spoor woonde wiens hond tijdens het uitlaten ineens met een omschoende voet aan kwam rennen
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik kende zo iemand die langs het spoor woonde wiens hond tijdens het uitlaten ineens met een omschoende voet aan kwam rennen
gatverquote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat hebben ze nu wel gedaan, volgens mijn collega.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:00 schreef -moppie- het volgende:
[..]
met van die blauwe handschoenen.
vond het een zeer kwalijke zaak van de NS, ze hadden prima even kunnen vertellen dat we NIET uit het raampje moesten kijken.
Nee, maar heel veel niet zo lekkers leidt wel tot ziekquote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
standaard. "Niet zo lekker" is niet ziek
grote meid, dan ga maar wat anders nuttigs doen...stofzuigen ofzoquote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:04 schreef Inu het volgende:
[..]
Nee, maar heel veel niet zo lekkers leidt wel tot ziekMaar het is gewoon een dikke vette verkoudheid helaas, waardoor ik amper slaap en brak wordt. En harvest-manuals zijn dan niet echt prettig om te gaan lezen
Heb hem trouwens al af Artic
Heel goed. Je moet ook niet voor een trein springen.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:03 schreef ArTiC het volgende:
ik zou het echt niet kunnen denk ik
ik spring vast weg op het laatste moment
of koffie halen ofzo.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:05 schreef ArTiC het volgende:
[..]
grote meid, dan ga maar wat anders nuttigs doen...stofzuigen ofzo
zelfmoord zit wel 'in de familie'quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:06 schreef Levitation het volgende:
[..]
Heel goed. Je moet ook niet voor een trein springen.Afgezien van dat het zonde is van jouw leven, traumatiseer je je hele familie, al je vrienden, de machinist en de mensen die het moeten opruimen.
nog beter...quote:
Uur lang koffie drinken is wel ok jaquote:
quote:
Ik vind jou inderdaad ook meer van het type miserabel doorleven.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:03 schreef ArTiC het volgende:
koffie halen voor je collega's...niet drinkenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:08 schreef Inu het volgende:
[..]
Uur lang koffie drinken is wel ok ja
Ik werk volgende week wel een uurtje langer door als ik me weer wat beter voel
Herkenbaarquote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:04 schreef Levitation het volgende:
[..]
Dat hebben ze nu wel gedaan, volgens mijn collega.
Ik weet alleen niet of ik mijn nieuwsgierigheid in toom zou kunnen houden. Denk dat er teveel ramptoerist in mij huist om niet uit het raam te kijken.
of iemand die een doosje pijnstillers wegslikt en vervolgens zo ziek wordt dat ie de helft weer uitkotstquote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik vind jou inderdaad ook meer van het type miserabel doorleven.
Zo iemand die liever op de deksel van de WC schijt dan het deksel omhoog te doen omdat je de orde van dingen niet wil verstoren.
(krat bier voor iemand die me de film kan noemen)
Bambi?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik vind jou inderdaad ook meer van het type miserabel doorleven.
Zo iemand die liever op de deksel van de WC schijt dan het deksel omhoog te doen omdat je de orde van dingen niet wil verstoren.
(krat bier voor iemand die me de film kan noemen)
nee, daar wilde ik het wel bij latenquote:
een pakje paracetamol opeten valt IMO niet onder dood willen, maar om aandacht schreeuwenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:10 schreef ArTiC het volgende:
[..]
of iemand die een doosje pijnstillers wegslikt en vervolgens zo ziek wordt dat ie de helft weer uitkotst
Mag jij me vertellen waar die scene in die film zit, want ik heb 'm nog niet gevonden.quote:
we helpen je!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:03 schreef ArTiC het volgende:
Vooral ook omdat je WEET dat er kostmiddel in zit.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
een pakje paracetamol opeten valt IMO niet onder dood willen, maar om aandacht schreeuwen
Mn collega is weg...quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:09 schreef ArTiC het volgende:
[..]
koffie halen voor je collega's...niet drinken
The uncut directors versionquote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:11 schreef Levitation het volgende:
[..]
Mag jij me vertellen waar die scene in die film zit, want ik heb 'm nog niet gevonden.
ik zou geen paracetamol nemen dan...quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
een pakje paracetamol opeten valt IMO niet onder dood willen, maar om aandacht schreeuwen
je bind me vast?quote:
welke kant op?quote:
Hangt van onze bui af.quote:
tss. watjequote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:20 schreef ArTiC het volgende:
*mental note*
geen meet met jullie bij een treinspoor
ja...erna kun je me opdeppen met watjesquote:
FUFR moet eerst z'n brood soppenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:22 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ja...erna kun je me opdeppen met watjes
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:23 schreef -moppie- het volgende:
[..]
FUFR moet eerst z'n brood soppen
[..]
FUFR moet eerst z'n vrouw soppen
[..]
FUFR moet eerst z'n badkamer soppen
Als hij dan toch bezig is, mag hij mijn badkamer ook wel meteen doen.quote:
niet de juiste weekquote:
de TT schrikt af denk ikquote:
yo...thnxquote:
Ik was mijn badkamer aan het soppen.quote:
Jullie gaan verhuizen, dan hoeft het toch niet schoon?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 08:31 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik was mijn badkamer aan het soppen.![]()
Maar het huis is wel weer mooi schoon nu.
2 maanden niet schoonmaken is niet zo goed voor onze gezondheid, denk ik.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 08:33 schreef Inu het volgende:
[..]
Jullie gaan verhuizen, dan hoeft het toch niet schoon?
Ik was aan het slapenBen gister om 8 uur gaan slapen, dus werd om 6 uur weer wakker en nu ben ik lekker vroeg op mn werk om mn uurtje van gister in te halen
Jullie hebben vast nooit in een studentenhuis gewoond. 2 maanden is niksquote:Op donderdag 15 oktober 2009 08:35 schreef Levitation het volgende:
[..]
2 maanden niet schoonmaken is niet zo goed voor onze gezondheid, denk ik.![]()
Plus dat vanavond de kopers komen om eea op te meten, goed excuus om weer eens het huis op orde te brengen.
Ik heb wel in een studentenhuis gewoond (jaartje) en vond het vreselijk.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 08:42 schreef Inu het volgende:
[..]
Jullie hebben vast nooit in een studentenhuis gewoond. 2 maanden is niks
Maar mijn huis gaat dit weekend ook even een grote beurt krijgen als ik eraan toekom
Het maakte mij eigenlijk nooit zoveel uit, was niet beter gewend. Bij mn ouders moest ik ook alles delenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:01 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik heb wel in een studentenhuis gewoond (jaartje) en vond het vreselijk.![]()
Ik ben helemaal geen poetsmiep (ben er zelfs heel slecht in, als in: nooit zin in) maar ik vind toilet en douche delen echt vreselijk.![]()
ik moet meteen denken aan het Bernini mysteriequote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:14 schreef Levitation het volgende:
Sommige wetenschappers zijn ook gewoon zo gek als een deur:
‘Versneller gesaboteerd door tijdreizende deeltjes’
geef me een boot en ik vaar.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:53 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ahhh, jij met je grote smoel.
Jij vaart ook niet over de rode zee?
jawel hoor, je dient je casa bezemschoon op te leveren + je wil achteraf niet horen wat voor teringzooi je achterlietquote:Op donderdag 15 oktober 2009 08:33 schreef Inu het volgende:
[..]
Jullie gaan verhuizen, dan hoeft het toch niet schoon?
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:02 schreef -moppie- het volgende:
Toilet en douche delen is vies!
she was asking for itquote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:55 schreef Inu het volgende:
Ah smerig FUFR...
De projectadministratie ligt hier volledig in de soepEn ik ben echt niet geweldig met cijfers en nu moet ik het oplossen
ik moet meteen denken aan het feit dat ik niet meer weet waar dat boek over gingquote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:21 schreef -moppie- het volgende:
[..]
ik moet meteen denken aan het Bernini mysterie
over deeltjesversnellers enzoquote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:57 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik moet meteen denken aan het feit dat ik niet meer weet waar dat boek over ging
Ik ookquote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:57 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik moet meteen denken aan het feit dat ik niet meer weet waar dat boek over ging
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
Cellquote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:20 schreef FUFR het volgende:
ik heb nu een boek van stephen King klaar liggen met iets over mobiele telefoons.
nu nog tijd en zin vinden
you hef verraaid ze kloe!quote:
heb je dan even tijd om wat teksten door te lezen?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:24 schreef Stormqueen het volgende:
geen reet te doen hebben op je werk
Een loodgieter die afbelt omdat hij eergister een slijptol in z'n slagader heeft gezet
En ze zijn bijna allemaal briljant.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:24 schreef FUFR het volgende:
Maar wat schopt die vent een hoop boeken de wereld in zeg
oh okquote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
No wurries, die zombies verschijnen al op pagina drie
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:24 schreef Stormqueen het volgende:
Een loodgieter die afbelt omdat hij eergister een slijptol in z'n slagader heeft gezet
das niet het slimste wat je kan doen, maar soms happen ze vast of slaan ze juist terug. ik heb er een leuk litteken aan overgehouden toen ik net deed alsof ik metaalbewerker was..quote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:24 schreef Stormqueen het volgende:
Ik was het niet, al ben ik ook zo onhandig. Bij onze vorige verbouwing kreeg ik het voor elkaar om de slijptol in mijn bovenarm te plantenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:24 schreef Stormqueen het volgende:
Ik denk dat ik de slijptol-klusjes na deze verhalen ook bij deze verbouwing maar weer aan V. overlaat.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:12 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik was het niet, al ben ik ook zo onhandig. Bij onze vorige verbouwing kreeg ik het voor elkaar om de slijptol in mijn bovenarm te plantenGelukkig was het niet al te diep maar fijn was anders.
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:13 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de slijptol-klusjes na deze verhalen ook bij deze verbouwing maar weer aan V. overlaat.
link is al wegquote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:12 schreef Levitation het volgende:
Leuk dat V&A zo af en toe...
[TK] Eensgezinswoning Sliedrecht
Punt 1: de vraagprijs is belachelijk voor zo'n prutwoning.
Punt 2: dat blauwe verf in de aanbieding is, wil nog niet zeggen dat je het overal op moet smeren.
Punt 3: Sliedrecht, laatste keer dat ik keek lag het onder de rook van R'dam, best dapper die Ajax-stickers.
had je mijn vraag gemist of negeer je me?quote:
Ik kan en ga geen werk voor jou doen in mijn baas z'n tijdquote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:53 schreef FUFR het volgende:
[..]
had je mijn vraag gemist of negeer je me?
nee, maar in des avonds?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik kan en ga geen werk voor jou doen in mijn baas z'n tijd
van binnen ziet het r beter uit dan van buiten.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:09 schreef Levitation het volgende:
[..]
http://www.funda.nl/koop/sliedrecht/huis-4519607-de-klopstraat-8/
Klopt en zéker niet voor die prijs.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:14 schreef FUFR het volgende:
[..]
van binnen ziet het r beter uit dan van buiten.
Maar sliedrecht, daar wil je niet wonen..
das idd best wel wat geld ja.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:17 schreef Levitation het volgende:
[..]
Klopt en zéker niet voor die prijs.
km/uquote:
denk je ff los te gaan op een lege autobahnquote:
Omdat de teller wel tot 220 loopt. Is toch zonde dat al die ruimte niet gebruikt wordt!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:34 schreef FUFR het volgende:
Waarom zou een golf sneller moeten gaan dan 190 -op de teller?
omdat mijn 1.4 Civic tenminste de 200 nog haaldequote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:34 schreef FUFR het volgende:
Waarom zou een golf sneller moeten gaan dan 190 -op de teller?
jaquote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:38 schreef Levitation het volgende:
[..]
Omdat de teller wel tot 220 loopt. Is toch zonde dat al die ruimte niet gebruikt wordt!
[ afbeelding ]
op de teller ja. gemiddels zit men er 10% langs.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:39 schreef ArTiC het volgende:
[..]
omdat mijn 1.4 Civic tenminste de 200 nog haalde
Je rijdt inderdaad ongeveer 10% langzamer dan de teller aangeeft. Dan is het iig niet de schuld van de fabrikant van de auto als je te hard rijdt.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:44 schreef FUFR het volgende:
[..]
op de teller ja. gemiddels zit men er 10% langs.
flitspalen etc zijn toch geijkt he?quote:
Ik ook.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:49 schreef ArTiC het volgende:
[..]
flitspalen etc zijn toch geijkt he?
ik rij altijd 120 op de gps ipv op de teller namelijk
das niet vanwege niet-geijkte paaltjes maar om jouw tellerafwijking (2x woordwaarde) te compenseren.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:55 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik ook.Als ik ongeveer 130 op de teller rij, weet ik dat dat volgens gps 120 is.
Flitspalen zijn geijkt en kijken naar je echte (dus gps) snelheid en trekken daar vervolgens nog (ik meen) 5km/u vanaf. Om discussies over al-dan-niet geijkte palen te voorkomen.
Als je dus met 125km/u geflitst wordt op een 120km weg, reed je op de teller niet 5 maar zeker 15-20km/u te hard.
Heftig!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:45 schreef ArTiC het volgende:
http://www.ed.nl/regio/ei(...)k-op-Kennedylaan.ece
bizar ongelukje
jij was in de buurt...quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:50 schreef r8ality het volgende:
. Ik reed om 11.55 daar. Toen was er nog niets te zien, dus moet net erna gebeurd zijn
.
R8 doet zoiets toch niet? R8 kan juist ontzettend goed autorijden. Hij is niet voor niets koning!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:01 schreef ArTiC het volgende:
[..]
jij was in de buurt...
ik weet genoeg
*pakt telefoon*
Je bent vandaag anders wel op de plaatsdelict geweest!quote:
Ik denk nog wel 2000 manquote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:07 schreef Levitation het volgende:
[..]
Je bent vandaag anders wel op de plaatsdelict geweest!
*fluit the theme of Baantjer*quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:07 schreef Levitation het volgende:
[..]
Je bent vandaag anders wel op de plaatsdelict geweest!
Niet meteen over anderen beginnen, we hebben het nu over jou!quote:
quote:
wacht effe..quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:28 schreef r8ality het volgende:
Laptop-accu naar de tering. Faal. Nieuwe kost 100 euro.
Laptop: Compaq Presario V6530ED.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:29 schreef FUFR het volgende:
[..]
wacht effe..
ik ben dealer van accus enzo. geef es een type op?
ik kijk ffquote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:31 schreef r8ality het volgende:
[..]
Laptop: Compaq Presario V6530ED.
Batterij-HP-nummer: 446506-001 Type: HSTNN-OB42
voltage?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:31 schreef r8ality het volgende:
[..]
Laptop: Compaq Presario V6530ED.
Batterij-HP-nummer: 446506-001 Type: HSTNN-OB42
10.8quote:
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:18 schreef Levitation het volgende:
[..]
Nadat ik de foto digital-enhanced had zag ik opeens dit... let op de rechterzijde van de foto!
[ afbeelding ]
Dat linkt R8 duidelijk aan deze zaak.![]()
ik zie ik zie wat jij niet ziet en....quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:29 schreef FUFR het volgende:
Overigens zie ik een verdacht persoon op die foto en het is niet R8
1rst search moet het een van deze zijn, zie inkoopquote:
volgens mij is het spul ook duurder geworden. ik had laatst voor mijn zepto laptop een accu nodig die was toen goedkoper dan dit.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:49 schreef r8ality het volgende:
Inderdaad! Ik heb er al een adapter van, die was ook 50 euro, de gangbare prijs voor een originele HP-adapter.
Ach ja, aan laptops zelf verdienen ze geen hol, supplies moeten ze het van hebben.
probleem is dat bij DE niet altijd goede kwaliteit wordt geleverd.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:50 schreef Levitation het volgende:
R8: Heb je al gezocht bij dealextreme.com?
Misschien hebben ze een passend chineesje.
Ik heb er een batterij vandaan en die is prima.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:52 schreef FUFR het volgende:
[..]
probleem is dat bij DE niet altijd goede kwaliteit wordt geleverd.
Als dan je LT "pioeng' (chinees voor poef) zegt heb je een prbleem.
Ze zijn trouwens fukking langzaam, heb over een micro SD kaartje nu credits gekregen.
8 weken gewacht, om niks
Maar, daar een batterijke kopen is toch geen garantie voor een goede accu?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:54 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik heb er een batterij vandaan en die is prima.En we kopen er wel meer meuk.
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:55 schreef FUFR het volgende:
[..]
Maar, daar een batterijke kopen is toch geen garantie voor een goede accu?
oh excuises enzoquote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:56 schreef Levitation het volgende:
[..]
Batterij als in battery, als in accu.
pleur m anders es in de vriezer?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:57 schreef r8ality het volgende:
Ik verdenk er overigens ook Windows 7 van om te gaan etteren met die batterij. Na een of andere update een paar maanden geleden gaf ie ineens aan dat de batterij slecht was. Keer de retail-versie installeren.
Dat kan inderdaad wonderbaarlijk goed helpen.quote:
Ik zag hierbij dus gewoon een Chineesje op een fietsje voor me die zn laptop aandrijftquote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:50 schreef Levitation het volgende:
R8: Heb je al gezocht bij dealextreme.com?
Misschien hebben ze een passend chineesje.
de freezer?quote:
ik heb hier nog een passend chineesje!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:07 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik zag hierbij dus gewoon een Chineesje op een fietsje voor me die zn laptop aandrijft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |