Verbeterd.. kun je mij hierin van advies voorzien?quote:
juistquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:36 schreef Karina het volgende:
Je huurt van hem, hij heeft helemaal niets in die woning te zoeken. Ik huur van een Woningbouwvereniging, die komen toch ook niet bij mij slapen omdat een van hen opeens een woning nodig heeft?
Dit.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:32 schreef Feestkabouter het volgende:
heel simpel: spreek hem erop aan:
ik huur volgens dit contract deze ruimte dus het is mijn woning en ik laat erin wie ik erin wil hebben en ik zet eruit wie ik eruit wil hebben. desnoods met hulp van de politie.
we hadden een duidelijke afspraak: als je hier langer zou willen blijven omdat je niet bij je vriendin terecht kunt dan huur ik dus niet meer in mijn eentje deze woning, dan vertrek ik en krijg ik mijn huur terug. dat was een aanvullende afspraak omdat jij met je vriendin in de problemen was gekomen.
nou ben ik vanwege het huurcontract in de situatie dat ik je eruit kan kieperen, maar omdat ik dat een beetje vreemd vind omdat het jouw woning is doe ik dat niet. ik ben zo aardig: als jij hier blijft dan wil ik me opofferen en weer een andere woning gaan zoeken. maar dan ga ik niet ook nog eens mijn portemonnee opofferen en betalen voor jouw onderdak!
ik vertrek met mijn geld, of jij vertrekt. 1 van de 2.
evt kun je het hebben over een klein bedragje voor de dagen dat jij daar alleen of met hem samen onderdak hebt gehad.
Nee, dit is fijn:quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:27 schreef nietzman het volgende:
"Wilt" is het meest smerige woord uit de Nederlandse taal. "Afkolven" verbleekt er bij.
quote:
14.gif.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:27 schreef nietzman het volgende:
"Wilt" is het meest smerige woord uit de Nederlandse taal. "Afkolven" verbleekt er bij.
Ja maar nu is het probleem nog steeds niet opgelost.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:43 schreef Viking84 het volgende:
Wilt.
Stam + t voor de derde persoon geldt niet voor het werk woord 'willen', TS.
niet zo negatief, een oplossing is wel nabij!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:47 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ja maar nu is het probleem nog steeds niet opgelost.
Heel veel lettertjes, geen resultaat, faal.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:32 schreef Feestkabouter het volgende:
heel simpel: spreek hem erop aan:
ik huur volgens dit contract deze ruimte dus het is mijn woning en ik laat erin wie ik erin wil hebben en ik zet eruit wie ik eruit wil hebben. desnoods met hulp van de politie.
we hadden een duidelijke afspraak: als je hier langer zou willen blijven omdat je niet bij je vriendin terecht kunt dan huur ik dus niet meer in mijn eentje deze woning, dan vertrek ik en krijg ik mijn huur terug. dat was een aanvullende afspraak omdat jij met je vriendin in de problemen was gekomen.
nou ben ik vanwege het huurcontract in de situatie dat ik je eruit kan kieperen, maar omdat ik dat een beetje vreemd vind omdat het jouw woning is doe ik dat niet. ik ben zo aardig: als jij hier blijft dan wil ik me opofferen en weer een andere woning gaan zoeken. maar dan ga ik niet ook nog eens mijn portemonnee opofferen en betalen voor jouw onderdak!
ik vertrek met mijn geld, of jij vertrekt. 1 van de 2.
evt kun je het hebben over een klein bedragje voor de dagen dat jij daar alleen of met hem samen onderdak hebt gehad.
Dit verhuurperiodequote:
Dat is goed, noem maar een topic....... of mag ik er zelf 1 uitkiezen?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:42 schreef Salatrel het volgende:
tering zeg mensen. ga lekker ergens anders de taalnazi uithangen ofzo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |