ja hoorquote:
En als ze boos is op 'm, zet ze dan karbonades op tafel?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:58 schreef Inu het volgende:
Heb jij ons iets te vertellen Artic?![]()
En idd Levi, klinkt alsof ze het erom doenVraag me af hoe dat dan moet met eten als de eerst de ene vast en dan de ander
degene die vast gaat vast naar zijn vriendjes die ook vasten toe ofzo.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:58 schreef Inu het volgende:
Heb jij ons iets te vertellen Artic?![]()
En idd Levi, klinkt alsof ze het erom doenVraag me af hoe dat dan moet met eten als de eerst de ene vast en dan de ander
kijk, zo zie ik er ook uit, alleen die six-pack heb ik gecomprimeerd naar een one-packquote:
alleen mannaquote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:59 schreef -moppie- het volgende:
[..]
degene die vast gaat vast naar zijn vriendjes die ook vasten toe ofzo.
mijn zus en haar kinderen eten gewoon, of nou ja, gewoon?!
ik ook niet, ook niet bij vrouwenquote:
ik ook niet, maar was eerste wat ik tegenkwam toen ik googelde op goddelijk.quote:
ik ook...ipv een sixpack een 5 liter vaatjequote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:00 schreef FUFR het volgende:
[..]
kijk, zo zie ik er ook uit, alleen die six-pack heb ik gecomprimeerd naar een one-pack
alleen in jouw fantasiequote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:03 schreef -moppie- het volgende:
[..]
ik ook niet, maar was eerste wat ik tegenkwam toen ik googelde op goddelijk.![]()
toen dacht ik, Oh... zo zie Artic er dus uit.
ja...in je dromenquote:
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:07 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ja...in je dromen
die dromen waarin ik je afwas sta te doen terwijl je ligt te batsen met Colt
*proest*quote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:07 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ja...in je dromen
die dromen waarin ik je afwas sta te doen terwijl je ligt te batsen met Colt
oh...dan zijn het vast mijn eigen dromenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:14 schreef -moppie- het volgende:
[..]
*proest*![]()
Dat soort dromen heb ik nooit Artic en daarbij; we hebben een vaatwasser
spekkiequote:
Maar als je wel neukt ben je in Gods ogen ook meteen aan elkaar gebonden, dus kun je net zo goed eerst trouwenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:21 schreef Stormqueen het volgende:
je mag wel neucken van God.
Je mag niet neucken van de kark.
Angstzaaierij
Is de schuld van Paulus. Paulus was een soort r8, kon geen wijf krijgen en ging het toen anderen maar onmogelijk maken.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:21 schreef Stormqueen het volgende:
je mag wel neucken van God.
Je mag niet neucken van de kark.
Angstzaaierij
ik moet soms zo lachen, in mijn uppie op het werk achter de pc.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:25 schreef Levitation het volgende:
[..]
Is de schuld van Paulus. Paulus was een soort r8, kon geen wijf krijgen en ging het toen anderen maar onmogelijk maken.
quote:
Dat ze hem ff apocryph makenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:25 schreef Levitation het volgende:
[..]
Is de schuld van Paulus. Paulus was een soort r8, kon geen wijf krijgen en ging het toen anderen maar onmogelijk maken.
Ik zit hier met een stel collega's dus ik moet stiekem lachen.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:27 schreef -moppie- het volgende:
[..]
ik moet soms zo lachen, in mijn uppie op het werk achter de pc.![]()
ik bedoelde dat jij spekkie wordt zoquote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:27 schreef Inu het volgende:
[..]dropjes
[..]
Dat ze hem ff apocryph maken
Bijbel inkorten tot alleen nog hooglied.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:27 schreef Inu het volgende:
[..]dropjes
[..]
Oh, dat is allang te laatquote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:28 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik bedoelde dat jij spekkie wordt zo
Dat moeten we idd maar gaan opperen bij de Nederlandse Bijbel Genootschapquote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:29 schreef Levitation het volgende:
[..]
Bijbel inkorten tot alleen nog hooglied.
Hooglied 1quote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:29 schreef Levitation het volgende:
[..]
Bijbel inkorten tot alleen nog hooglied.
quote:4
1 Je bent zo mooi, vriendin van mij,
je bent zo mooi!
Je ogen zijn duiven,
door je sluier heen.
Je haar golft als een kudde geiten
die afdaalt van Gileads bergen.
2 Je tanden zijn als witte schapen:
klaar voor de scheerder
komen ze twee aan twee uit het water,
er ontbreekt er niet een.
3 Als een koord van karmozijn zijn je lippen,
je mond is betoverend.
Als het rood van een granaatappel
fonkelt je lach,
door je sluier heen.
4 Je hals is als de toren van David,
die in ringen is gebouwd,
die met schilden is behangen,
met wel duizend schilden van helden.
5 Je borsten zijn als kalfjes,
als de tweeling van een gazelle,
die tussen de lelies weidt.
6 Nu de dag weer ademt
en het duister vlucht,
ga ik naar de mirreberg,
ga ik naar de wierookheuvel.
7 Vriendin, aan jou is alles mooi,
niets ontsiert je schoonheid.
wahahahahaquote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:25 schreef Levitation het volgende:
[..]
mutsquote:
Moeilijk woord opgezocht, weer wat geleerd.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:27 schreef Inu het volgende:
[..]dropjes
[..]
lasquote:
entellingquote:
dat zijn 2 verschillende woordenquote:
vanochtend nog niet, geen idee wat Colt er mee heeft gedaan vandaagquote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:37 schreef Juup© het volgende:
En plamuurloze -moppie-, bevinden zich er al vingerafdrukken en/of krassen op jouw verse laptop?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |