ja hoorquote:
En als ze boos is op 'm, zet ze dan karbonades op tafel?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:58 schreef Inu het volgende:
Heb jij ons iets te vertellen Artic?![]()
En idd Levi, klinkt alsof ze het erom doenVraag me af hoe dat dan moet met eten als de eerst de ene vast en dan de ander
degene die vast gaat vast naar zijn vriendjes die ook vasten toe ofzo.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:58 schreef Inu het volgende:
Heb jij ons iets te vertellen Artic?![]()
En idd Levi, klinkt alsof ze het erom doenVraag me af hoe dat dan moet met eten als de eerst de ene vast en dan de ander
kijk, zo zie ik er ook uit, alleen die six-pack heb ik gecomprimeerd naar een one-packquote:
alleen mannaquote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:59 schreef -moppie- het volgende:
[..]
degene die vast gaat vast naar zijn vriendjes die ook vasten toe ofzo.
mijn zus en haar kinderen eten gewoon, of nou ja, gewoon?!
ik ook niet, ook niet bij vrouwenquote:
ik ook niet, maar was eerste wat ik tegenkwam toen ik googelde op goddelijk.quote:
ik ook...ipv een sixpack een 5 liter vaatjequote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:00 schreef FUFR het volgende:
[..]
kijk, zo zie ik er ook uit, alleen die six-pack heb ik gecomprimeerd naar een one-pack
alleen in jouw fantasiequote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:03 schreef -moppie- het volgende:
[..]
ik ook niet, maar was eerste wat ik tegenkwam toen ik googelde op goddelijk.![]()
toen dacht ik, Oh... zo zie Artic er dus uit.
ja...in je dromenquote:
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:07 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ja...in je dromen
die dromen waarin ik je afwas sta te doen terwijl je ligt te batsen met Colt
*proest*quote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:07 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ja...in je dromen
die dromen waarin ik je afwas sta te doen terwijl je ligt te batsen met Colt
oh...dan zijn het vast mijn eigen dromenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:14 schreef -moppie- het volgende:
[..]
*proest*![]()
Dat soort dromen heb ik nooit Artic en daarbij; we hebben een vaatwasser
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |