Je stond op het punt.quote:
Als ik het mis heb ben ik de eerste die het toegeeft. Dat is in dit geval niet nodig.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:52 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Je stond op het punt.
Maar goed, wees een kerel en zeg even dat je het grandioos mis had, zijn we klaar
OMG, als je een hoogleraar volkshuisvesting niet gelooft wie dan welquote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:52 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Als ik het mis heb ben ik de eerste die het toegeeft. Dat is in dit geval niet nodig.
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:54 schreef mcintosh het volgende:
[..]
OMG, als je een hoogleraar huisvesting niet gelooft wie dan wel
Als jij dat denkt prima, ik denk er anders over. En ik ben niet alleen als ik dit topic lees.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:57 schreef mcintosh het volgende:
Ja diekreeg ik ook toen ik zei dat dit soort dingen in de grondwet geregeld waren...
En nu weer als een hoogleraar inderdaad beaamt dat die bepalingen die de anti-kraak organisaties opnemen indruisen tegen de grondwet...
Of je het nu wil toegeven of niet, je zit er compleet naast.
Je mag denken wat je wil, je zit zo fout als een PVV'er in een moskeequote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:58 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Als jij dat denkt prima, ik denk er anders over. En ik ben niet alleen als ik dit topic lees.
Klopt. Omdat veel mensen reageren vanuit hun eigen logica. En het is ook logisch om te denken dat als er iets in je contract staat dat je je daar dan aan moet houden. De enige uitzondering is dan ook alleen als er iets in dat contract staat wat tegen de wet in druist.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:58 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Als jij dat denkt prima, ik denk er anders over. En ik ben niet alleen als ik dit topic lees.
Gelukkig ben ik geen PVV'er en dus ook niet fout.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:01 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Je mag denken wat je wil, je zit zo fout als een PVV'er in een moskee
Want de NRC is een betrouwbare bron?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:01 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Klopt. Omdat veel mensen reageren vanuit hun eigen logica. En het is ook logisch om te denken dat als er iets in je contract staat dat je je daar dan aan moet houden.
Maar zoals je ziet reageren er ook mensen vanuit kennis van recht, maar kennelijk lees je daar overheen.
Als je het stuk uit het NRC leest en dan nog steeds denkt dat je gelijkt hebt dan is er wat mis met je ogen, denkvermogen of vermogen om toe te kunnen geven dat je mis zat.
Je denkt dat het NRC dat verhaal van die hoogleraar heeft verzonnenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:02 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Want de NRC is een betrouwbare bron?
Hou jij eens even je bek. Je weet er overduidelijk geen reet vanaf en je hebt ook overduidelijk niet de gave om het ooit te gaan snappen.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:34 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Aangezien het eigendom van de antikraakvereniging is mogen ze binnenkomen wanneer ze willen. Je hebt het recht om je eigen bezit te betreden.
Yep lekker gaan schelden, daar komen we verder meequote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:04 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hou jij eens even je bek. Je weet er overduidelijk geen reet vanaf en je hebt ook overduidelijk niet de gave om het ooit te gaan snappen.
Die malloten hier die maar wat lullen en doen alsof ze iets weten.
Voila, my point exactlyquote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:06 schreef CasB het volgende:
Maar het is toch zo klaar als een klontje:
Omdat je geen huurbescherming hebt is het niet echt slim om de 'huisbaas' niet binnen te laten, omdat je dan gewoon mag oprotten.
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:01 schreef mcintosh het volgende:
Bullshit!
Antikraak, kraak, illegale bewoning, zodra iets een woning is dan mag er niemand zonder jouw toestemming in zonder een machtiging tot binnentreden. Kan zoveel in een contract staan...
Dit is gewoon grondwettelijk vastgelegd!
Ja tuurlijk, dat was je punt, ga weg man, volgens jou mocht de huisbaas zomaar naar binnen op elk moment en daar ging de vraag van TS ook over.quote:
Je hebt verder gelezen, of ga je je nu ook belachelijk maken?quote:
Dat jij me niet kunt of wilt begrijpen is een andere discussie.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:13 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, dat was je punt, ga weg man, volgens jou mocht de huisbaas zomaar naar binnen op elk moment en daar ging de vraag van TS ook over.
Dat het niet slim is om te weigeren als je er nog lang wilt wonen dat snapt iedereen lijkt me.
Quote je zelf even waaruit blijkt dat dát je punt is/wasquote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:15 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Dat jij me niet kunt of wilt begrijpen is een andere discussie.
zullen we er gewoon over ophouden. Mijn punt is gemaakt, het jouwe ook, meer word het niet.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:16 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Quote je zelf even waaruit blijkt dat dát je punt is/was
Dan zullen we zien of ik je niet wil of kan begrijpen
Prima, ik was allang gekapt als je niet steeds weer wat absurds zei.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:19 schreef karr-1 het volgende:
[..]
zullen we er gewoon over ophouden. Mijn punt is gemaakt, het jouwe ook, meer word het niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |