Wouden..? Ik ben boswachterquote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:46 schreef LambertoBava het volgende:
wouden... je werkplek = sociale werkplaats dunkt me.
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:02 schreef FrituurVetPet het volgende:
hihi, TS werkt bij een doehetzelfzaak
Vage toko, zitten jullie te BBQ'en op het werk? Ieder zijn eigen BBQ. Een tuin-bbqquote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:24 schreef E-Norm het volgende:
*UPDATE* ik ben door collega ook door mijn rug gegaan bij het helpen van een andere collega die zijn tuinbbq wou verplaatsen.. Collega mocht niet te zware taken doen, omdat hij kort geleden een hartinfarct had..
Nu wilt hij een nieuwe huis kopen (overigens is dit schijnbaar echt een lelijk krot) en kan hij zware klussen zoals metselen.. renovatie wel aan..
Klacht 4 : TS voelt zich mishandeld
Klacht 5 : Collega is een lui vies varken
geeft niet hoorquote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:15 schreef Dakada het volgende:
Ik moest 3 keer 'chago' lezen voordat ik het snapte.![]()
Destijds wou ik hem best helpen met klusjes, aangezien ik toen toch maar 1x per week werkte i.v.m. school.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:50 schreef Fha het volgende:
Die collega krijgt het tenminste wel voor elkaar dat jij voor hem werkt
Geef mij eens ongelijk, waarom zou ik jou iets geven met je pauperkop?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:20 schreef E-Norm het volgende:
[..]
Destijds wou ik hem best helpen met klusjes, aangezien ik toen toch maar 1x per week werkte i.v.m. school.
Maar nu zit ik elke dag tegen zijn lelijke kak harses aan te kijken
Bovendien ging het om een andere collega die bij zijn oude huis nog een tuin-bbq had staan. Deze moest verplaatst worden naar het nieuwe huis van mijn collega. Ik + de !@# collega van mij zouden hem daarbij helpen. Uiteindelijk stond de !@# collega toe te kijken hoe wij al het zware werk deden..
Bovendien is deze meneer ook vrij gierig.. hij deelt nooit wat met zijn collega's en is ook niet vrij sociaal tijdens de lunch (meneer gaat afzonderlijk van de rest zitten)
tvp voor orginelequote:
Waarom zou je uberhaupt in mijn buurt willen komen met je door kamelen afgetrokken gezicht?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:58 schreef XtremeNL het volgende:
[..]
Geef mij eens ongelijk, waarom zou ik jou iets geven met je pauperkop?
Zelfs als dit waar was, dan kon ik tenminste nog kamelen krijgen, schril contrast.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:05 schreef E-Norm het volgende:
[..]
Waarom zou je uberhaupt in mijn buurt willen komen met je door kamelen afgetrokken gezicht?
Kennelijk niet goed gelezen ..quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:19 schreef XtremeNL het volgende:
[..]
Zelfs als dit waar was, dan kon ik tenminste nog kamelen krijgen, schril contrast.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |