Nee, ze zijn stoer. Echte mannen lopen niet te klagen wanneer het een paar graden kouder is geworden.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:12 schreef Otis2.0 het volgende:
Zouden deze mensen denken dat ze stoer zijn als ze met 10 graden in een t-shirt buiten rondlopen?
Ik snap het niet.
Je mist een woord.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:12 schreef Otis2.0 het volgende:
Bovendien komt hier vaak achteraan dat mensen die het nu wél koud vinden trieste paupers.
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:13 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Nee, ze zijn stoer. Echte mannen lopen niet te klagen wanneer het een paar graden kouder is geworden.
Echte mannen lopen niet in armoedige T-shirts, stomme pauper die je d'r bent.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:13 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Nee, ze zijn stoer. Echte mannen lopen niet te klagen wanneer het een paar graden kouder is geworden.
Amen.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:13 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Dit topic gaat dan ook over buiten. Binnen is het geen probleem om in een t-shirt te lopen.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:21 schreef Ascendancy het volgende:
Ik loop nog steeds in een shirt. Buiten wel een herfstjas nu, maar binnen heb je toch verwarming>geen vest.
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:23 schreef wise het volgende:
boeiend wat ze aanhebben. Die mensen lopen voor lul, jij niet.
Het duurde even, maar eindelijk hebben de kwaliteitsreacties mijn topic gevonden.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:27 schreef afcajos het volgende:
Terechte klacht. De gasten die ik ken uit mijn omgeving die in een t-shirt lopen zijn van die weirdoos die in hun hippe bandshirt over straat lopen en doen alsof ze het niet kouden hebben
Ohquote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:28 schreef afcajos het volgende:
[..]
Dit topic gaat dan ook over buiten. Binnen is het geen probleem om in een t-shirt te lopen.
Als ik die van mij nu ga aandoen, dan ga ik zwetenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:45 schreef Renesite het volgende:
Oh, zag ik gister ook op de fiets. Ik werd blij van de gedachten dat ik het wel warm had in mijn winterjas!
thanks, bij kwaliteitsreacties horen kwaliteitsusersquote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:28 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
[..]
Het duurde even, maar eindelijk hebben de kwaliteitsreacties mijn topic gevonden.
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:47 schreef Elmostyle het volgende:
Ik loop ook in t-shirt rodn nu![]()
Dat ik in Malta zit is natuurlijk gewoon bijzaak![]()
't is al wat frisser dan in septemberquote:
Je komt uit Friesland?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:12 schreef RTB het volgende:
Ik vind het ook gewoon nog niet koud buiten. Zelfs in hartje winter loop ik wel eens met een T-shirt buiten rond, geen probleem.
Daarentegen lig ik boven de 20 graden al over de grond te rollen, op zoek naar een zuchtje wind of schaduwDat is dan weer de keerzijde.
Nu wil ik wel even melden dat mensen die nu al met handschoenen en sjaals rondlopen niet sporen, we zitten nog niet eens in de buurt van het vriespunt.
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:00 schreef wikwakka2 het volgende:
Sowieso, mensen die gaan zeiken over wat andere mensen dragen en wanneer ze dat doen. de enige uitzondering hierop is als de persoon in kwestie een draken- danwel vlammenshirt draagt, dan is kritiek wel toegestaan.
Wel. Vanochtend was het 0 graden.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:12 schreef RTB het volgende:
Ik vind het ook gewoon nog niet koud buiten. Zelfs in hartje winter loop ik wel eens met een T-shirt buiten rond, geen probleem.
Daarentegen lig ik boven de 20 graden al over de grond te rollen, op zoek naar een zuchtje wind of schaduwDat is dan weer de keerzijde.
Nu wil ik wel even melden dat mensen die nu al met handschoenen en sjaals rondlopen niet sporen, we zitten nog niet eens in de buurt van het vriespunt
Ik denk nog wel kouder bij ons. Ik moest alweer flink krabben vanochtend (geen tijd om de motor warm te laten draaien om zo de vooruit te ontdooienquote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:26 schreef Linlinlin het volgende:
[..]
Wel. Vanochtend was het 0 graden.
Origineel man.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:37 schreef Major-Balls het volgende:
Koud? DAT DIT NOG KAN IN NEDERLAND!!!!
Op Nova Zembla is het koud. Trut!
Samed uit Kampen.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:04 schreef Equites het volgende:
Ik loop gewoon in t-shirtje je weet toch, mooie vestje bij aan je weet toch
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:00 schreef wikwakka2 het volgende:
Sowieso, mensen die gaan zeiken over wat andere mensen dragen en wanneer ze dat doen. de enige uitzondering hierop is als de persoon in kwestie een draken- danwel vlammenshirt draagt, dan is kritiek wel toegestaan.
quote:
Waarom zou je zeggen dat je het koud hebt? Hoop je op medelijden?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:17 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja TS dat had ik vandaag ook. In de lift, ik zei dat ik het koud had (en dat had ik ook) zegt die vent (in t-shirt) ik heb het helemaal niet koud. En keek erbij alsof hij vond dat ik een aansteller was.
Kou lijden is stoer, niets laten merken.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:14 schreef Lux0rious het volgende:
Ik heb liever lekker warme, dikke kleren aan. Dan kou lijden in zo'n t-shirtje
Kijk jij snapt hetquote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:13 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |